Eczacı Sirazetdinova Alina Fanzilovna'ya karşı şikayet. Olanlardan tam bir şok içindeyim. Durum sıradan çıkıyor.
Kız kardeşim bu eczaneden psikoterapistin reçetesine göre sipariş edilen ilaçları almaya gitti. Eczacı kayıtsız bir şekilde sordu:️«Onlar olmadan ne işe yaramaz, değil mi?». ‼️Kız kardeş, bir eczane çalışanının antidepresan satın alan bir müşteriyle nasıl böyle konuşabileceğini anlamadığı için tekrar sordu. Eczacı diyor️«Peki, muhtemelen sadece 2 aylığına taburcu edildiniz, evet, her şey o kadar da kötü değil mi?»‼️. Kız kardeşim cevap verdi, "Onları uzun zamandır içiyorum.»
Sonra eve geldi ve bu durumdan bahsetti. Bundan hoşlanmadım, hemen eczaneye gitmeye, anlamaya ve eczane çalışanının bu davranışa hakkı olmadığını söylemeye karar verdim.
Eczaneye gittim, durumu ona açıkladım, «Bir kişinin teşhisi hakkında değerlendirme yapma ve bir şeyler sorma hakkı nedir?». Bana bunun olmadığı ve kesinlikle dokunaklı bir soru sorduğu söylendi, "ilaçlarınızı ne kadar süre kullanıyorsunuz?" Kız kardeşim başlangıçta tarifin hala bir ay olduğunu belirtmiş olsa da. Ben de «çocuk» (23 yaşında olmasına rağmen kız kardeşime böyle diyorum) eczacıdan eczacının mahkumiyetini anlamayarak gelip şikayet etmesinin normal olmadığına da karar veriyorum.
‼️ Bana "Tamam, bir dahaki sefere o bu eczaneye geldiğinde ona hiçbir şey satmayacağız« cevabını verdiler.️ Özür dilerim. Ne? ne? Hangi temelde yetişkin bir kişiye bir şey satmayabilir? Bu benim gitmem için şantaj mı?
Eczacı, kız kardeşimin sözlerinin doğruluğunu kanıtlayamayacağımı söyledi. Sonra kameralardan ses kayıtları istedim (her yerdeler). Ses kayıtlarını istemek için yönetimi aradı ve kendisine kameraların yalnızca video yazdığını ve onlardan hiçbir şey duyulamadığını söylediler. O zaman dedim ki, "Her şey sizin için ne kadar harika çalışıyor, müşterilere sakin bir sesle kaba davranabilir, duyarsız sorular sorabilir, gerekli ilaçları satın almanıza izin vermeyebilirsiniz, ancak her şeyden kurtulacaksınız!»
Yönetimden kimi işe aldığınıza dikkat etmesini rica ediyorum! Uzmanın tüm ilaçları bilmesine ek olarak, müşteri odaklı ve incelik duygusuyla olmalıdır. Özür dilememi ancak rehber ona telefonla sorduğunda bekledim.
Ses kaydını ben tutmadığım için çok üzgünüm.