Bu eczane zincirinden her zaman ilaç satın aldık, ancak bugün bu eczanelerden 600 yayın balığı için su sayıldım, bu vesileyle eczaneye geri döndüm, böylece eczacılıktan özür dilemek yerine acı çekiyor ve kaba davranıyor. Yönetici, mevcut durumu açıklığa kavuşturmak için bile gelmedi. Kısacası, hizmet en düşük seviyededir, yönetimden çalışanlarına hizmet etiğine sadece etik değil, pazarlama etiğine de dikkat etmesini rica ediyorum
Çok kaba eczacılar, danışmanlar!! Çarşı kadınları nasıl cevap veriyor! Artık bir ayağı neman eczanesine gitmiyor! Ve insanlara temel etiği bilmeyen bu kabadayıları atlamanızı tavsiye ederim! Birçok eczanede sorulara çok kibarca cevap veriyorlar, ancak burada Neman'ın soturdniki, yani eczacılar ve "danışmanlar" ve vatsap'a cevap veren kız, çok iyi yetiştirilmemiş kaba davranıyor! Vatsap'a göre, anlamayan, ilaçları anlamayan kız, ondan borç istiyormuş gibi cevap veriyor! Çalışanların ahlakı nedir Sevgili Neman?! Vatsap 0706689141 anlayamayan çalışanınız oturuyor! İnsanlar mümkün olduğunca bu eczanenin etrafından dolaşın!! Neredeyse tüm şubelerinde borç veriyormuş gibi oturuyorlar! Böyle bir ilişkiyle yakında tüm müşterilerinizi kaybedeceksiniz! Tüm tanıdıklarım, küstah çalışanlarınızın ilişkilerinden şikayet etti! En azından onlara etiği öğretin! Korku sadece