Eczaneye karşı şikayet yok.
Ama! khabalka'nın çalışanı. Telefon görüşmem sırasında boş bir eczanede, sohbete girerek (onu kasaya çağırmamama rağmen) Bana uzun süre konuşacak mısınız yoksa satın alacak mısınız dedi?!
Bir açıklama yapıyorum, sipariş için ödeme yapıyorum, sonunda «sizinle iletişimden hoş olmayan bir tortu kaldı» diyorum ve o da «sizinle iletişim kurmam benim için de hoş değil» diyorum. Ne? ne?! Kaba değildim, tonumu yükseltmedim. Ve çalışan böyle iletişim kurmasına izin veriyor! Evet, diğer ayaktan kalkmış olsam bile kibar olmalıyım!
Bir kez daha sıra yoktu, Uteka'dan rezervasyon için siparişimi almak için telefonda konuşmayı bitiriyordum. Çalışanlarla diyalog kurmayı talep ediyorum, ama işten çıkarmak daha iyi! Müşterilerle böyle iletişim kuramazsınız! Müşteri odaklılığının tamamen yokluğu.