1. Parçaların seçiminde, en basitlerinde bile birçok hata vardır, yaklaşık her 3 başvurudan birinin değiştirilmesi gerekir. Bu, tüm otomobil markaları için geçerlidir. Zamanınızı hatalarına defalarca değiştirerek ve kanıtlayarak harcıyorsunuz.
2. Mağaza kendisini "çok markalı" olarak konumlandırıyor, ancak aslında personel kendilerine sağlanan veritabanlarına normal olarak sahip değil, yani Japonya ve Kore, bu arabaların ayrıntılarını onlardan almak daha iyi değil, zamanınızı boşa harcıyorsunuz.
3. Ambalajdaki bir parçayı onlardan satın aldıktan sonra, "blister", ambalajını açtıktan sonra, yanlış seçim durumunda bu parçayı iade etmeyeceksiniz!, Çek olsa bile yasaları biliyorlar! Bundan sonra, kolayca değişen küçük satıcıları takdir etmeye başlıyorsunuz.
Sipariş edilen parçayı söz verdikleri gibi getirmediler, teslimatı bilgim olmadan aktardıklarını söylediler ve genel olarak her şey çok uzun, alışveriş merkezindeki mağaza modülünde
Orijinalini göster
Kurumun yanıtını göster
М
Матвей Лисовец
7. seviye şehir uzmanı
8 Ocak
İlk defa iletişime geçmiyorum, otomobil parçalarının seçimine yardımcı olmama sevindim.