Kötü bir mağaza değil. Ürünler her zaman geniş bir ürün yelpazesindedir ve en önemlisi tazedir. Bakkal departmanı da var, neredeyse her şey orada. Personel güler yüzlü, yardımseverdir. Tek şey, çoğu zaman, küçük kuyruklar oluşturan tüm gişeler işte değildir. Genel olarak fena değil.
Mağaza kısmen iyi hoşuma gitmedi, bu yüzden sütü raf ömrüne bakmıyorlar, kefir orada neredeyse gecikmiş olabilir ve fiyatları bazen kasada tezgahtan biraz farklı olabilir
Mağaza kokulu bir dünyadır, evin yanında, buradaki ürün yelpazesi çok geniştir, ihtiyacınız olan her şey. Ürünler, hijyen ürünleri, deterjanlar, mutfak eşyaları , hayvan yemi, çok çeşitli içecekler , alkol bira. Ayrıca bir Kaspipostomat, çok uygun terminaller, bir eczane var.
Ürün yelpazesi çok iyi, seçim geniş. Malların konumu mükemmel!
Ama ÇOK BÜYÜK bir AMA var!!! Personel, Rus olduğumuz ve ne olduğumuz konusunda etnik kökene göre hakaret etti mi? 1853'ten beri Kazakistan'dayız ve her nesil ülkemize büyük katkılarda bulundu. Onlara Kazakistan'a hangi yıl geldiklerini sorarsanız, bu 20'li yılların ortasıdır. Ve onlardan şunu duymak için: "burası bizim ülkemiz, kendi ülkenize girmeyi sevmiyorum. Adrenalin çok uyandırıcıdır. İnsanları günah işlememek. Ve bir kereden fazla, sadece ailemiz için değil, yargılamalar oldu, polis geldi. Bu utanç verici. Özellikle bu seviyedeki bir mağaza için. Ama biz Rus bile değiliz ama özellikle inkar etmiyoruz. Bu, 2018'den beri bir incelemedir, durum değişmemiştir:
Rtz'nin (targovaya salonunun işçileri) kötü muamelesi. Bu korkunç.
Genç bir adam, ÇALIŞAN am'da dolaşıyor ve tüm salona hoparlörlerde çalınan bir şarkı bağırıyor. Başlangıçta çok sessizce birlikte şarkı söylemeye başlayınca gülümsedi, çünkü şarkı romantik bir karaktere sahipti, ama bir cümle fısıldadı ve şarkıyı haykırmaya başladı. Genç, belki aşık olduğunu anlıyoruz, ancak bu, idarenin işyerinde uyulması gereken koşullar ve sorumluluklar üzerinde yaptığı çalışmalardan bile değil, sadece eğitimden, mağazanın zeminine tükürmekten çok önemlidir! Alışverişin tüm zevki anında kayboldu, sessiz olmanın mümkün olup olmadığını, tamamen görmezden gelmenin ve tonaliteyi artırmanın mümkün olup olmadığını belirtti.
Premium sınıftaki salonlar da dahil olmak üzere satışlarda 9 yıl çalıştım, gerekirse alıcıların varlığında TK içindeki davranış tarzına memnuniyetle danışacağım. BEDAVA! Çünkü seküler bir ortamda kutsal, cahil davranışları gözlemlemek iğrençtir ve çocuklarla gittiğiniz halka açık bir yerde "kültürel" olmalıdır.
Sonra- (kendi başıma, herkesin uğraşması gerekmediğinde, bazı kızlar düz zekidir ve merhaba derler ve gülümseyecekler, hoş oluyor, deneyim fark ediliyor ve sadece gerçek bir gülümsemeden gelmek istiyorum)) AMA çoğunlukta, gülümsemenin yasak olduğu çalışanları işe almış gibi hissediyorlar ve en azından dekorasyon yapmadan zekanın bir kısmını gösteriyorlar, çünkü tartışıyorum: ortalama ve daha düşük Iq'su olan, kasanın arkasında duran, işyerinde olduğunun farkında olan bir kişi, hiçbir durumda istek üzerine sakinleşmeyecek, Alıcının tonuyla, bu durumda önünde duran çocuğu olan bir kadın, "lütfen ürünleri sayabilirsiniz, param yok" diyerek, durumla bağlantılı olarak bu kadının bazı ürünleri bir kenara bırakmak, bir kibrit gibi parlamak, çıldırmak, saygısız davranmak istediğini açıkça ima ediyor. Kasiyerden alıntı yapıyorum: "Peki, o zaman yiyeceklerinizi çıkarın (bu müşteriye aittir), ben hiç saymayacağım." Alıcıların kuyruktaki ikinci kasayı açma talebi üzerine, çünkü biri yeterli değildir (sonuçta herkesin öğle yemeğinde kendi işleri daha da fazladır), kasiyerin işyerinde oturan ve bu forma sahip olmayan bir adam da "hayır, kasayı kapatmayacağız" dedi. Kokulu Dünyanın Yönetimi, müşterilerinin itirazlarıyla etkileşime girmeyi ve onlarla çalışmayı "öğretiyor", çalışanları (onlara bu şekilde isim vermek için dili dönmüyor)?
Sonra uzun bir bekleyişten sonra sıra bana geldi, gülümsememe ve hoş geldin "Merhaba!", Tepki yok, sanırım tamam, her şey olabilir belki zor bir gün olabilir ne oldu. Ne olmuyor. Ama yine de hoş değil. Sakince kendi nefesimin altındaki tef bir kez daha "Merhaba, alışverişiniz için teşekkür ederim" dedi, sanki onun kan düşmanıymışım gibi bir bakış attım ve zihinsel tepkiyi yüksek bir tonla tutarlı olmayan bazı konuşmaları dinledim.
Bunlar, 29 Mart 18'in (Perşembe) bir haftasında meydana gelen tarif edilen iki vakadır ve haftanın başında sayıyı hatırlamıyorum.
Bu her zaman olmaz, hayır, ama her ikisinden biri veya mağazaya yapılan üçüncü gezi. Bu seviyedeki bir mağaza için bu kabul edilemez. Her sefer bu sefer hangi sirkin gerçekleşeceğini bekliyorsunuz ve bir çocuğa kötü bir örnek oluşturmamak için bu tür bireylerin yüzüne nasıl tutunmayacağınızı, sonuçta bir insan olarak sayılacaklar.
Kokulu dünyaya seyahat etmenin kesinlikle tüm izlenimini bozuyor,. Bu bir kereden sonra olur, haftada en az 2 kez mağazadan satın almaya gittiğimiz için bunun çok sık olduğuna inanıyoruz.
Mağazanın idari personelinin yorumumuzu dinleyeceğini umuyorum. Ve uygun önlemleri alın. Veya varsa İK departmanını değiştirin. çünkü müşterilerle etkileşimin bu aşaması, müşteri devrini önlemek ve düzenli alıcılar geliştirmeye başlamak için önemlidir.
Fiyat etiketleri bazen kasada kırılan fiyata karşılık gelmez, bunun mevzuatın ihlali olduğunu anladığınızdan eminim, aldatıldığınızı hissediyorsunuz. Böyle bir ihtiyaç varsa, açıklanan tüm vakaları kameraya çekebiliriz. Şimdilik, bu kötü. Kötü.
Teşekkürler.
Bir zamanlar en iyi mağazalardan biri vardı, şimdi içeri girmek istemiyorum! Bir defada çek veriliyor, kasiyer çeki verme isteğine çoktan cevap verdi! Kibirli bir bayanın yöneticisi, personel ile normal bir şekilde ilgilenemez! Çok üzgünüm! Bu mağazaya gidecekseniz iki şubenin en azından merkez şubeye gitmesi iyi!
Mağaza güzel. Ürün Yelpazesi Çok büyük. Alışveriş bütçesi sınırlı değilse, o zaman her şey yolunda. Ürünler çok çeşitli ve tazedir. Ancak ürünün fiyat etiketi her zaman kasada kırılanlara karşılık gelmez (bu yüzden bütçe hakkında yazdım). Ve böylece mağaza harika. Bölgemde olmasa da neredeyse her gün orada alışveriş yapıyorum.
Eskiden ve şimdi olan şey cennet ve yeryüzü, yiyecek için tavsiye etmiyorum, her şey diğer süpermarketlerden daha pahalı ve pratik olarak, fiyat etiketlerinde her zaman bir fiyat var, çekteki kasada iki kat daha pahalı çıkıyor, satıcılar, kasiyerler ne zaman demeyecekler merhaba, her zaman memnun değiller, satıcılar malların nerede olduğunu ve neden olduğunu bile bilmiyorlar, jambon, peynir ve şekerin nerede olduğunu, oraya bir şey almak için en az 30 dakika aramanız gerekiyor, bir yıl önce burası benim en sevdiğim süpermarketti!
Kokulu dünyaya ekmek teslim etmek, ekmek teslim etmek için korkunç bir araç, ekmeğin içinde kirli olduğu, kutuların da kirli olduğu, teslimatçıların eldivensiz elleriyle ekmek aldıkları, Şahsen birçok kez gördüğüm, yorumlarda bulunduğum, ancak faydasız bir şekilde.Talgar'daki SES hiç çalışmıyor.
Peki neyi sildiler???
Ben daha önce yazmıştım ki bir fuhuş dükkanı.
Bunlardan bir düzine Talgar'da toplanacak!!!
Süper kandırılmış hiçbir şey yok.
Çarşı ile bu koku arasında seçim yaparsanız, halk elbette çarşıyı seçecektir.
Normal bir mağaza, iyi bir mal seçimi, ortalamanın üzerinde bir ürün yelpazesi, kasada kuyruklar var, kural olarak ikiden fazla çalışmıyorlar, ancak daha fazlası olmasına rağmen, genel olarak normal, park yeri mükemmel
Ne yazık ki pandemi döneminde süpermarkette herkes maskesiz dolaşıyor ve kasadaki personel çenelerinde maskelerle oturuyor. Ayrıca çekleri iki kez kontrol etmenizi şiddetle tavsiye ederim, çünkü şahsen kasada beni 2 kandırdılar ve promosyon mallarını indirimsiz kırdılar ve geri ödeme yapması gereken kızı 10 dakika beklediler ama o hiç gelmedi.
Büyük süper otopark, iyi mal seçimi, sebze meyveleri pahalıdır. Akşamları kasadaki kuyruklar ve mağazanın kasasındaki telefondan ödeme yapmanın bir yolu yoktur. Mağazanın geri kalanı için iyi personel kızlar kibar ve güzeldir.
Oldukça uygun bir yer! Bahçede. Tam Akbulak'a giderken. İhtiyacım olan her şeyi satın aldım ve dağlara doğru ilerledim! Uygun bir yer, yardımsever personel.👍