Dizüstü bilgisayarda dolu bir klavye sorunu olan çocuklara döndüm, durumun zor olduğu ortaya çıktı, ancak HER şey sonbaharı hızla düzeltti! Çok teşekkür ederiz!
Bu çarpık dizüstü bilgisayarımı mahvettiğimden bu yana çok zaman geçti. Onlarla olan hikaye çok hoş değil, aksi takdirde buraya A4 formatında bir sayfa kağıt yazardım.
Kimseye tavsiye etmiyorum, cihazsız veya yedek parça olmadan kalma riskine girmeyin. Şehirde hizmetlerle dolu.
Başkalarının nasıl olduğunu bilmiyorum, benim durumumda her şey harikaydı. Girişken ve cana yakın çocuklar dizüstü bilgisayarımı zamanında yeterli parayla tamir ettirdiler, ayrıca teşhis için almadılar. Tek sıra dizüstü bilgisayarı verdiği zamandı, görünüşe göre onlara güveniyorlar
İğrenç bir servis merkezi.
Hizmetlerden önce para alıyorlar. Bunu hiçbir yerde görmedim.
Teşhis için üç ekipman verdim, birkaç gün sonra aradılar ve üçünde de ücretin kırıldığını söylediler. Kimse bana hangi kartın (kartların isimleri var) sorusuna cevap vermedi, ancak teknolojide bu kartlardan biri yok, peki hangisinin kırıldığını nereden bilebilirim?
Onarım yerine, SADECE tahtanın değiştirilmesini teklif ediyorlar, görünüşe göre "ustaları" tamir etmeyi bilmiyor, sadece eskisini atıp yenisiyle değiştirebiliyor, ancak bu kartlarda kolayca değişen bir kontrolör yanmış olsa da
Peki, pastanın üzerindeki kiraz - ekipmanı geri aldığınızda, teknolojideki sorunun ne olduğu hakkında hiçbir kelime olmayan bir kağıt parçası veriyorlar. Ancak öfkelendikten sonra, içimde neyin kırıldığı yazıldığı yerde, resepsiyondaki adam her kağıda kelimenin tam anlamıyla iki kelime yazdı (her ekipman parçası için bir kağıt parçası, üç tanesini teslim ettim). "Teşhis" için her birine 150 lei verdim, böylece sonunda bana neyin kırıldığı hakkında iki kelime yazdılar. Ve eğer tam olarak neyin kırıldığını yazsaydı iyi olurdu. Hayır, arızanın nedeni çıkış kartının kırılmasıdır. Bunun için 150 lei mi?