Açılışımdan beri bu stüdyoya gidiyorum ve hizmet her seferinde daha iyi ve daha iyi дела işimin profesyonel ustaları! Manikür için her zaman Aysymbat'a giderim! Ve usta Raushan, idareciyi her zaman misafirperver bir şekilde muhteşem bir pedikür yapıyor, her zaman küçük bir şey gibi görünen içecekler sunuyor, ama çok hoş.
Bu salonu altı aydan fazla bir süredir ziyaret ediyorum. Atmosferik. Her zaman kibar resepsiyonist ve kızlar. Her zaman bir fincan lezzetli bir şeyler sunacaklar. Kızlar hızlı ve verimli bir şekilde manikür ve pedikür yaparlar. Ama ne yazık ki manikürü son kez memnun etmedim. Ustanın adını bilmiyorum, rozet yoktu. Ve yaprağın sonuna doldurmadım. Vermediler.
Ne yazık ki, bugünün incelemesi olumlu değil! Ve hepsi Botun yöneticisi sayesinde. Kendi hataları nedeniyle durumu düzeltmekten nasıl özür dileyeceğini bilmiyor. Sadece «bak», «dinle», «böyle oluyor» diye duydum ... bu doğru mu? En azından kahve teklif etseydi ve bunu yapamazsa ... tatsız ve inciticidir ((( uzun yıllar Aselhands'a gidiyoruz ve sadece oyalanmalıyız, bir sonraki müşterinin bekleyip kızacağını azarlamaya başlıyorlar. Bu sefer neden pes etmeliyim? Efendimin yanına kendi zamanına gelmeyen başka bir tane koydum, ama bana efendinin oyalandığını yazdı. Nasıl böyle? Neden icat edelim? Onun tarafında incelikli veya yetkin değil!