TAVSİYE ETMİYORUM!
Almatı'dan bir paket bekliyorduk, kurye vaktinden önce aradı. Ben kapalıydım.Aramaları gördüğümde telefonu geri aradım. Telefonu almadığımızı hemen göstermeye başladı ve şimdi paketimizi almak için bir yere gitmemiz gerekiyor. Ben olsam da evde olduğuma dair yalan söylediğimi ama kulak tıkaçlarımla uyuduğumu söylemiştim. Telefonu kapattı. Bir daha aramalarıma cevap vermedi ve sıfırladı.
Jakexpress'in üstleriyle (bu teslimatta Asia sky express'in ortakları) Pazartesi günü paketi getireceklerine karar verdim (Cum'du). Isıya ihtiyacınız olduğu için paketin nerede saklanacağını netleştirdim, aksi takdirde mallar 350 bin bozulacak. Patronlar depoda olduğundan emin oldular, ancak kurye paketi eve sürükleyip arabada sakladı. Sonra garajda olduğunu düşünmüştüm. Bunu, silahlı kuvvetlerde tekrar bize ulaşmaya çalıştığında ondan öğrendik (anlaşma Pazartesi üzerindeydi). Yol boyunca bir yere bir paket getirmek istedim. Telefonu sadece diğer numaradan aldı ve bana hakaret etmeye başladı, benimle iletişim kurmayacağını söyledi, yetersizdi. Garajında ne kadar sıcak olduğunu sorduğumda cevap verdi: Gelin ve ölçün.
Sonuç olarak, parseli zaten Pazartesi gününe getirdiğimde daireye çıkmayı ve malların kalitesini bizimle kontrol etmeyi reddettim, yönetimi aradıktan sonra kabul etmek zorunda kaldı, ancak bunca zaman ortaya çıktı, küfretti, saygısız bir şekilde iletişim kurdu. Ayrıca teslim edildiği gün paketi depodan almış gibi yönetimine yalan söyledi ve yanımızda onun evinde olduğunu inkar etti. Pazartesi yerine Silahlı Kuvvetlere bir paket getirmek istediğini yalanladı.
Bu kadar yetersiz, sorumsuz ve kaba kuryeler nedeniyle değerli bir paketi riske atıp atmayacağınıza kendiniz karar verin.
Günün kahramanımızın adı Medet. Karaganda'da Asia sky express şirketinde çalışıyor (Almatı'dan Jakexpress'ten teslimat siparişi verdik, ortakları).
Ama beni dinleyen, özür dileyen ve bu mucizeyle başa çıkacağına söz veren Kalamkas kız arkadaşına teşekkür etmek istiyorum. Herkesi aldatmaya yönelik beceriksiz girişimlerine rağmen. Kuryenin yeni olduğunu söyledi ve umarım kariyerini bu organizasyonda bu şekilde bitirir.
Telefona anında cevap verdiler.
Konunun özünü açık ve net bir şekilde açıkladılar.Siparişi 3 dakikada verdik.Bu, bu şirkete yaptığım ikinci ziyaretim.Size saygı gösterin!
Avrupa'ya önemli bir belge gönderiyordum. Sonuç olarak: zarfı kırıyorlar, buna göre belge de öyle. Alıcı yanlışlıkla posta kutusunda bir zarf buldu, ancak Ase'nin ofisinde kayıtlı bir mektup verirken resepsiyondaki kız şahsen ellerine vereceklerini söyledi. Ase'ye şikayette bulundum, iddiama cevabını imzalayan yönetici özür dilemedi ve beni gönderdi. Hizmet düşük seviyede - ALT!!!
En iyi kurye şirketi! Hizmetleri sık sık kullanıyorum, her zaman her şey açık. Operatörlere ulaşmanın (diğer kurye hizmetlerinin aksine) sorun olmamasına sevindim. Asyaskay, sizin için refah var ve öyle kalsın!
ASE ile uzun yıllar işbirliği yaptık, hiçbir zaman zorluk yaşamadık. Tüm gönderiler zamanında, güvenli ve sağlam! Fiyatlar ve hizmet de her zaman aynı seviyededir.
Orijinalini göster · Русский
1
I
IgoriꙂ
18. seviye şehir uzmanı
31 Mart 2021
19 saate kadar çalışıyorlar., personel yeterli.
Tek şey, fiyatlar yüksek, Türkmenistan'dan belgeler aldım, A4 kağıtlar için 40 dolar.
Rusya'ya gönderilenlere rağmen (başka bir şirketten) maliyeti yaklaşık 20 $ 'dır.