Bir yatak almaya gittim, bir çalışan test etmeyi teklif etti, benim istediğim gibi stokta yoktu, ama yumuşaklıkta aynı olduğunu söyledi. Her şey benim için uygundu ve mallar için ödeme yaptım. Teslimattan sonra yatağın çok daha sert olduğu ortaya çıktı. İadeyi resmileştirdim, ertesi gün onları almaya geldik. Kişisel hesabınızda dolaşımdaki para iade süresi 3 gündür. Bir hafta geçti, para yok, destek telefonundan önce fonların iade süresinin 10 takvim günü olduğunu söylediler. Bugün aradım, 10 iş günüydü. Kişisel hesabınızda neden 3 gün belirtildiği sorulduğunda, «geri ödeme süresi 10 iş günüdür» yanıtları verilir. Korkunç müşteri odaklılığı. Sipariş ATZK-000584550
Postaneye bir talep gönderdim client@askona.ru - 5 gündür tepki yok
Upd: Para iadesi yapıldıktan sonraki 10. günde iade edildi
Огромное спасибо директору Анастасии! Подробно проконсультировала и помогла подобрать матрас и кровать точно по моим запросам. Так же были предложены варианты со скидками.
Позитивное и ненавязчивое обслуживание.
Bu karımla kanepenin arkasındaki mağazaya geldik ve seçime hoş bir şekilde şaşırdık. Danışmanlar, iç mekana mükemmel şekilde uyan bir modele karar vermeye yardımcı oldular. Şimdi evimiz daha rahat hale geldi.