14.11.2024 в районе 11:00-11:30 заходили семьей в Аскону в Меге Парнас. Вопрос был в подборе матраса по гарантии. Надо посмотреть и выбрать лично модель взамен старого. Всё это я сразу озвучила. Консультант (девушка) явно не хотела работать без мотивации и личной продажи. Ведь ей не «капнет» %. На мои вопросы были короткие ответы. «Они просто разные». А какие они разные? Догадайтесь сами) Я хотела просто больше информации. И подушку, и наматрасник показала. Но опять же я всё сама просила. Сухо, без симпатий. Спасибо! Но больше не приду. Что-то не клеится у нас с Асконой. Никаких лишних действий я не ждала и не хотела особого к себе отношения. У меня ребенок 2 лет сидел в коляске и мне было чем занять время.
Имя не смогла прочитать так как плохо вижу, а приближаться неудобно)
Eşimizle kendimiz için yastık almaya gittik, şimdi göreceğimizi ve fiyat etiketini erteleyeceğimizi düşündük, ancak seçim, değerli ve hoş promosyonlara hoş bir şekilde şaşırdık! Müdür Tatyana'ya özel teşekkürler, her şeyi önerdim, açıkladım, gerçekten sevdiğimiz ve uygun olanı test etmemize ve almamıza izin verdim! İki yastık ve nevresimlerle ayrıldınız!
Yorumun bu kısmı Mart 2024'te yazılmıştır:
Şirketin ürünlerinin kalitesiyle ilgili herhangi bir şikayet yoktur. Özellikle bu mağazaya ve çalışanlarına 1 yıldız.
2023 yılının başında buradan şilteli bir yatak satın aldım. Satın alırken, yatak pedi açıkça satın alındı. Ancak sipariş verirken, yatak pedi nedeniyle yatağın üretim süresinin bir ay arttığı ortaya çıktı. Yatak pedini başka bir mağazanın deposundan mağazalarına getirdikleri bir seçenek önerdiler, ardından bizi arıyorlar ve onu almaya gidiyoruz. Belirtilen bekleme süresi 2 haftadır.
Bir buçuk ay geçti. Şilteli bir yatak getirdiler, ancak astarda aslında şilte pedi yok. Bundan sonra yardım hattını aramaya ve bana aktif olarak söylenen bu mucizenin yatak örtüsünün nerede olduğunu öğrenmeye başladım. Konuşmanın sonunda, şiltenin onu getirmeleri gereken mağazanın deposunda olduğu ortaya çıktı. Aynı zamanda teslimatımı da ödedim. Şirketin çalışanları cıvatayı yeni bıraktılar ve siparişi gönderdiklerinde siparişin eksiksizliğini kontrol etmek için bile uğraşmadılar. Bir ay sonra, sözde mağaza müdürünün kendisinden bir telefon aldım ve envanterleri olduğu için yatak örtüsünü almamı istemeye başladım. O zamanlar artık bu yatak pedi için benzin yakmak istemedim. Aramalar her ay tekrarlandı, operatörlere durumu açıkladı ve rasyonel olarak çalışamayan şirketin, teslimatın benim tarafımdan ödendiğini hesaba katarak bu malları bana teslim etmenin bir yolunu bulmasına izin vereceğini söyledi.
Bir yıl geçti, yatak örtüsü yok. Azcona'nın mağazasına bir inceleme yazdıktan sonra, personel çok ilginç ayrıntıların ortaya çıktığı telgraf botuna başvurmalarını istedi. Görünüşe göre 08/02/2023 tarihinde, faturadaki imzamı onayladığı iddia edilen yatak pedini şahsen aldım. Bu sadece kötü şans. Yatağı satın aldığımdan beri bu alışveriş merkezini ziyaret etmedim bile.
Sonunda sahip olduğumuz şey. Şirketin itibarı 500 ruble'den daha ucuza mal oluyor gibi görünüyor, çünkü faturayı taklit etmenin Rus Postanesi'nin hizmetlerini kullanmaktan daha kolay olduğuna karar verdiklerinden.
Ocak 2025 güncellemesi. Satın alma anından bu yana neredeyse iki yıl geçti, ancak şilte pedi bile yok кур Kurye bile yazdı, ne zaman uygun olduğunu sordu, ama asla ulaşamadı, kendisiyle iletişime geçmeye çalıştı, hiçbir şey bitmedi.
Azcona, sizinle olan inanılmaz etkileşim deneyiminiz için teşekkür ederim. Şimdi şilteli başka bir yatak satın alma sorusu var. Ve kesinlikle size ayağım yok, bu beceriksizlik diyarına tekrar girme arzusu yok.
Ocak 2025'ten itibaren ikinci güncelleme. Yardım botuna tekrar yazdım. Bu ürünleri 02.08.2023 tarihinde aldığıma dair bir cevap aldım, Düpedüz domuzcuk, hiçbir şeyi anlamayacaklar, sadece gereksiz malları buharlayabilirler