Müşterilere karşı iğrenç bir tutum ! Elbette motor onarımının hızlı bir işlem olmadığını, ancak 3,5 ay olmadığını anlıyorum!?!!!!!! Araba hala bu şekilde monte edilmiyor ve onarımlar bittiğinde yeterli bir cevap yok, maalesef öyle değil.... Telefonu açmazlar, sonra vaatlerle "beslerler" - YARIN...İletişime geçmenizi tavsiye etmiyorum
Her şeyi hızlı, verimli ve çok ucuza yaptılar - usta Dmitry'ye çok teşekkür ederim!! Arabadaki elektrikçiler hakkında kesinlikle iletişime geçeceğiz, tavsiye ediyoruz!
İyi usta Dmitry, iki gün içinde, bir yıldan fazla bir süredir, birkaç ayda bir, şehrin ünlü istasyonlarının birçoğunun değişik bir şekilde mücadele etmelerinin nedenini belirledi ve ortadan kaldırdı. Ona ne için çok teşekkür ederim
Tavsiye ederim.... Çok çabuk bir hata buldular, nedenini belirttiler, ancak ne yazık ki kutuda yer olmaması nedeniyle bu arızayı gidermek mümkün değildi
Bunu bir kereden fazla YÜZ kere ziyaret ettim.Elektrikçi DMİTRY ile tüm sorunları çözdüm.Diyelim ki işinde bilgili ve bize araba tutkunlarına fayda sağlayan bir kişi var.Ben ve Opel Zafira'mdan Dmitry'ye selamlar ve teşekkür ederim.Herkese tavsiye ederim!!!
Belarus'ta hizmet!!! 10'luk bir anlaşma yaptım, geldim, "seni alamıyorum" diyorlar. Ne zaman alacağımı da bilmiyorum))) ayrıldım ve açıkça bir daha gelmeyeceğim
Tryndets. Benim 4'üm var. Çocuklarınla birlikte ayrılmaya ve bana araba sesi çıkarmaya karar ver. Beş kafa satın aldılar. Peki sırada ne var? Tryndets!!! Kontrol etmek için açtıkları anda, zavallı seryozha'yı baslarla duvara attılar (track Morgenshtern oynadı - İŞTE BU). Hepimizi arabadan 5 metre uzağa attık, yüz personel arabamı kurtarmak yerine farklı yönlere koştu. Basların gücünü kapatmak için ellerime iki levyeyi alıp dağcı olarak beton zemine tutunmak zorunda kaldım. Baslar normal, personel korkak.
Görevle bir şekilde başa çıktık, ancak son teslim tarihlerini iki katına çıkardık! Birkaç gün yerine haftalar, aptalca başka arabalar aldılar, ama benimki ayakta duruyordu ((((oradaki en büyüğü, kendisini birazcık tanıtan, sürekli sohbette yulit olan dağınık bir adam, zamanlama ve maliyetle ilgili tek bir soruya net bir cevap vermemişti, işin fiyatını dolar olarak adlandırıyor, ama sonra aynı rakamı ruble olarak kabul ediyor!!! yani hemen yüz dolar istiyor, ancak sonuç olarak yüz ruble için yapıyor. Bir şeyler biliyorlar, ancak müşteriye karşı tutum 90'lı yılların küstah çiftliklerinin garajlarında olduğu gibi, atölyenin durumu çöplüktür. Arabayı terk etmek çok korkutucu, etrafta bir sürü yangın tehlikesi olan çöp, alev alabilir!
Müşterilere karşı yetersiz tutum. Şahsen yaklaştım, iletişim her zaman yarı şakalarla ve çarpışmalarla geçiyor, tüm sözlerimle ne tür bir eşek olduğumu gösteriyor ve onların çalışmasını engelliyorum. Kaydolmak imkansız, birkaç gün sonra aramalarını istiyorlar, ulaşmaya çalıştım, telefonu almadılar, bir sonraki denemeden sonra numaramı acil duruma eklediler....
Yakınlarda kendi araba servisim var. Ama elektrikçi Dmitry'yi gerçekten not etmek istiyorum. Bu profille ilgili tüm zor soruları ona gönderiyorum. Oto elektrikçisiyle ilgili üstesinden gelmemize yardım ettiği birçok zor soru. Dima, ekibimizden sana selam!