Pekala, başlayalım.
Bu genç adamdan açıkça bir otomobil elektrikçisi çıkmadı (
Ünlü Volkswagen markasına bir araba verildi, sürüş sırasında seğirmesi sorunuyla oldukça popüler bir araba bile söyleyebilirim. Bu sorun mekanik kısımda değildi (araba şu anda krank mili sensörünü görmeyi bıraktı).
Ustanın bu kederinden sorunun ne olduğunu çözmesi gerekiyordu. Çok az para yatırılmadı. Pompanın gerekenden biraz daha düşük bir basınç verdiği bahanesiyle Bosch tandem pompasını bir tür şapkayla değiştirdi (basit bir deyişle, iyi durumda iyi kalitede kullanılmış, normal durumda kötü kalitede kullanılmış) (pompayı kontrol etmek iyi durumda olduğunu gösterdi).
Ayrıca tanktaki takviye pompasının değiştirilmesini de tavsiye etti (eskisi tamamen çalışıyordu).
Aynı zamanda, birkaç motor kontrol ünitesi satın aldı (önce biri, sonra diğeri), üstelik bu araca birden fazla blok uymuyordu (blok numaraları orijinaliyle uyuşmuyordu) ve görünüşte hem dışarıdan hem de içeriden bloklar tamamen farklıydı.
Orijinal bloğu söküp çirkin bir şekilde çözdükten sonra, ürün yazılımını önce bir bloğa, sonra ikinciye çarpık bir şekilde doldurdu, ancak bir nedenden dolayı araba sürmedi (her seferinde blokların yandığını söyledi, ancak en ilginç şey blokların tamamen canlı olmasıdır)
Her eylemden sonra, araba uzun sürmedi ve aynı sorunla ona gitti.
Bu birey, motor bölmesindeki tüm kablolara baktı (daha sonra ortaya çıktığı gibi hepsi değil), kendisine 1000 ruble'den fazla verildi, ayrıca çek olmadan şirket basit bir araba için iyi kayıplar yaşadı (araba bir ay boyunca DOSAAF yakınlarındaki otoparkta duruyordu)
Bosch servisi ile işbirliğinin farklı bir hikayesi, bu genellikle uzay, bravo Seryoga)
Orada, valf kapağına (yani üzerindeki eski sızdırmazlık maddesi) göre kontrol edildiklerinden hiç emin olmasam da, enjektörlerin takılmasının sökülmesi için bizden 1000 ruble'den fazla sayıldı, ancak belki daha iyisi için oraya daha az çarpık el gitmiştim)
Sonuç olarak, dayanamadım, bu araç arabasından hiçbir şey talep etmeden arabayı aldım, ama boşuna (
Araba üç gün içinde kurtarıldı, sorun motor bölmesindeki çıplak kablolamaydı ve ürün yazılımı öldürülen çarpık motor bloklarındaydı (kabaca konuşmak gerekirse, bu araba için ürün yazılımını sıfırdan yazmak zorunda kaldım)
Bu arada, kendisi hakkında son derece yüksek görüşe sahip bir kişi, kendine çok güvendiği açıktır, ancak bu iyi değildir, bu nedenle bir kişiyle iletişim kurmak kesinlikle tatsızdır)
Genel olarak, arabanızı bu mühendislik dehasına götürmeden önce birçok kez düşünün)