Zamanınıza değer veriyorsanız, bu YÜZ sizin için değildir.
Sözleşmeye göre bir ay sürmesi gereken iş 3 ay kadar sürdü! Kaynak işini 2 hafta içinde bitirdik ve sonra hepsi bu - geriye kalan tek şey boyama ve boyamaya hazırlanmak olmasına rağmen iş durdu. Sonuç olarak, araba herhangi bir çalışma yapılmadan toplamda 60 günden fazla durdu.
Yüz Shlapakov'un başkanı Yuri'den hangi hikayeleri duymadım: işçilerin beklenmedik bir şekilde tatile gittiklerini, ressamın işi üstlenmek istemediğini ve onu kovduğunu, arabayı bu duruma getirdiğim için kendim suçlandığımı, ancak hiçbir durumda bunun bir yönetim sorunu olmadığını ve herhangi bir ceza ödemeyeceklerini, dava açacaklarını. Ondan tek duyduğum bu. Ve ben uydurmuyorum, yanımda tüm bunları doğrulayabilecek insanlar vardı. Bu servis istasyonunda son teslim tarihlerinin ne olduğunu ve bunun da işin bir parçası olduğunu anlamıyorlar.
İşin kalitesi hakkında hiçbir şey söyleyemem, ben uzman değilim, ancak resepsiyonda benimle birlikte olan uzmanlar normal boyadıklarını söylediler, daha sonra kısmen ortadan kaldırdıkları birkaç sorun buldular. Fiyat da düşük değil, belki de en yükseklerden biri.
Bu hizmetten kaçınmanızı tavsiye ederim. İşe yaklaşım iğrenç. Arabayı 3 aydır alamadım.
Her şeyi tarif edemeyiz. Sadece herkese diğer seçenekleri düşünmesini tavsiye ederim.
Atölyenin kısa yorumuma verdiği yanıtla ilgili olarak!
1. Çin detayları mı? Bu yüzden bunu ben vermedim, sizden parçaları alıp sipariş etmenizi istedim. Tamponla uğraşmak zorunda kaldığınız bahanesiyle iş için miktarı 50 ruble artırmaya bile cüret ettiniz. Kırılmış bağlantı elemanlarına sahip bir tampon aldınız ve kısa süre sonra çıkardığınız sızdırmazlık maddesine yapıştırdınız.
2. Boyanın rengine girmekte sorun yaşıyorsunuz! Belki karmaşıktır, ancak siz de boyama fiyatını% 50 artırdınız. Ben sizinle fiyat konusunda tartışmadım. Ama şikayetlerimi dile getirdiğimde, efendiye onun böyle olduğunu söylediklerini söylemeye başladınız. Beni aradınız ve arabanın hazır olduğunu söylediniz. Aslında, sorumlu bir kişi olarak siz, gelip ustaların işini kabul etmeye ve sonra aramaya bile zahmet etmediniz. Buna göre, atölyenizde yapılan işin operasyonel kalite kontrolünden tamamen yoksunsunuz. Gövde elemanlarını bile haznede değil, aynı zamanda arabanın bir yandan parlatıldığı, diğer yandan taşlamanın paralel olarak yapıldığı atölyede boyuyorsunuz. Ve bu gözlerimin önünde oluyordu.
3. Arabayı uzun süre almadım, ehliyetim olmadığı için değil, arabayı yeniden boyama sürecini geciktirdiğiniz için. Evet, mümkün olan en kısa sürede yeniden boyamayı talep etmeyeceğime karar verdik, ancak haftada bir son tarihi kendiniz belirlediniz, ardından "kahvaltıyla beslendiniz"
4. Siz ve ben tamamen ödendikten ve arabayı bir veya iki gün sonra aldıktan sonra bile, ödememi yaptığım yeni bir tampon amplifikatörü takmadığınızı, ancak iş için para aldığınızı keşfettim. (Elbette ustaya amplifikatörden bahsetmiştim, ailemde önemli bir göçük olmadığı için değiştiremeyebileceğinizi söyledim.) Evet elbette ben geldiğimde hemen özür dilediniz, iddiaya göre amplifikatörü iade etmek için arayacağınızı söylediniz, yapılmayan iş için para. Ancak bu, çalışanların ihmalini ve işin yürütülmesi üzerinde operasyonel kontrolünüz olmadığını doğrular. Sanki ofiste oturmak emirleri kabul etmek ve iş için para toplamak sizin işinizmiş gibi, çalışanlarınız ise özyönetim üzerindeymiş gibi. (ANARŞİ)
Buna göre, her operasyonel süreçte bir tür ihmalin olduğu sonucuna varabiliriz (örneğin, detayların renklendirilmesi sürecini 3. paragrafta anlattım), bu da daha sonra evliliğe yol açabilir.
Elleri ayaklarının olduğu yerden büyüyen insanların çalıştığı istasyon. Öyle oldu ki onlara iki arabayla döndüm. Bunlardan hiçbirini ilk seferinde iyi yapamadılar. En azından asgari bir iş yapma fırsatı varsa, orada iş yaparlar, iş yapmazlar, yanlış yaparlar, bir şeyleri kırarlar veya dişleri koparırlar. Ve arabayı müşteriye teslim ederken, görünüşe göre oradaki akü terminallerini kelepçelemeniz gerektiği gerçeğini bilmiyorlar (en azından bana hiç kelepçelemediler). İkinci arabada benim için bardakları sindiriyorlardı. Arabayı onlara teslim ettikten sonraki gün müdür aradı ve sözleşmenin maliyetini neredeyse iki katına çıkardığını söylerken, her şeyi mükemmel bir şekilde yapacaklarına, tüm pasları temizleyeceklerine ve tüm kemerleri işleyeceklerine yemin etti. Sonuç olarak, süspansiyon yaylarının çalışmaları sırasında gövdeye dokundukları, işlem yapmadıkları, kabloları sabitlemeden arabayı monte ettikleri için sindirildiler. Yayların kaynak yaptıkları metale çarpmamasını sağlamak için arabayı onlara üç kez getirdim, böylece pası çıkarıp gövdeyi kestirdiler. Arabayı her aldığımda, Araç Yapısında kırılan şeyi düzeltmek için başka bir servis istasyonuna gitmek zorunda kaldım. Orada işlerini hiç tamamlamadılar, orada kaynakladıkları metal yine de süspansiyonun çalışmasına müdahale ediyor - yaylar sıkıldığında ona çarpıyor. Ama bir kez daha onlara bir araba götürmenin bir anlamı yok, çünkü ilk üç kez işlerini yapamamalarının patolojik yetersizliklerini gösterdiler, çünkü her zaman olduğu gibi bir şeyi monte ederken ve sökerken tekrar kırmalarını istemiyorum ve sonra başka bir istasyonda sövelerinin ortadan kaldırılması için ödeme yapmak zorunda kalacaklardı.
Genel olarak, özet şudur: çarpık hackerlar.