Eğer 0 koyabilseydim, koyardım.
Kaynama noktası, Tula bölgesindeki Novomoskovsk ofisine tedarikçiden APT yönünde 12.104 ruble karşılığında bir zamanlama kiti sipariş etmekti. (distribütörün yönü yoktu, bu yönde iyi incelemeler ve stokta çok fazla ürün vardı). Gördüğünüz gibi, hangi yönden en ucuz seçeneği sipariş etmedim ve şimdi talepte bulunuyorum. Parayı verdim ve hemen tüm tutarı verdim, size karşı yükümlülüklerimi yerine getirdiğime inanıyorum ve siparişime karşı kalite ve sorumlu bir tutum talep edebilirim. Ama sen sadece önümdeki süpürgeliğin altına düştün. Kutu, Karavandan yırtılmış bir amblemle açıldı (çok ilginç bir soru, depo veya ofisin kendisi onu kim ve nerede açtı). Kit, ne sayıya, diş sayısına ne de genişliğe uymayan tamamen farklı bir kayış içeriyordu, genel olarak etiketlerin karşılık geldiği dizel motor içindi ve kit benzinli motora gitmelidir (makaralar ihtiyaç duyulanlardı ve kutudaki parça numarası eşleşti, bu da şüpheye neden olmadı). Bu da ne böyle? Oyuncak mı oynuyorsunuz yoksa ne?! Bunun için kim cevap vermeli? Senin hatan yüzünden ustabaşının işini kim ödemeli? Tedarikçinin orada ne yaptığı umrumda değil, size parayı veriyorum ve bu dava için sizden talep edeceğim ve siz zaten tedarikçilerle ilgilenmek istiyorsunuz.
Hatta bana "kiti alırken kayış numarasını kontrol edemediniz mi?" CİDDEN Mİ?! Yöneticiler yedek parça konularında "engelliliklerini" imzaladılar. Kitteki tüm parça numaralarını ezbere bilmeli, onlar için her şeyi kontrol etmeli ve genel olarak daha iyi ve daha fazlasını ve hatta daha fazla ustayı bilmeliyim. PEKİ BİR PARÇA MAĞAZASINDA ÇALIŞIRKEN İŞİNİZİ YAPMAYA BAŞLAMAK VE KABUL SIRASINDA HER ŞEYİ KONTROL ETMEK İSTEMİYOR MUSUNUZ?!
Bitiş çizgisi bana "ayın 1'inde seti aldınız ve bugün 3'ünde, setin 2 gün olduğu ve onunla ne yaptıklarını kimse bilmiyor, belki güzel bir set aldınız ve bu kemeri oraya koydular. Bunun aksini gösteren bir video kanıtım olması ne güzel.
Arabayı tamir etmedeki aciliyet ve fazladan 17-18 bin olmaması olmasaydı, sadece parçanın iade edilmesini asla kabul etmezdim, ancak davayı mahkemeye çıkarırdım.
Bu durumda herkes siyahta olacak. Ben ve arabam hariç herkes. Tedarikçi - kitini geri alacak, ayıracak, tamamlayacak ve kemeri ayrı ayrı satacak ve diğer her şey daha da pahalıya mal olacak. Araba parkuru herhangi bir rahatsızlığı kesecek, kendini bir yükte bırakmayacak. Ve müşteri otur, anormal kit için paranın ne kadarının geri döneceğini bekle, belirsizliğe bak ve yeni bir zamanlama gelip tekrar çalışması için ustaya ödeme yapabilmek için arabaya 12 bin daha girdiler.
Yedek parça sipariş ederken, bir arabanın tüm tutarına hemen ihtiyacı vardır, bu olmadan siparişi işe bile göndermezler. Ancak konu iadeye gelince - hiç kimse size hemen parayı iade etmeyecek ve acele etmeyecek (tedarikçiyle tüm iş günü iadeyi onaylamak için iletişim olmadığına inanmayacağım, kitin bir günde gelmeyi başardı). Sonuna kadar moralini bozacaklar. Arabanıza ve sinirlerinize zarar vermek istiyorsunuz - arabanızdasınız.
Kendi adıma, böyle bir kararsızlıktan sonra, mümkün olan her yere şikayetler yazacağım. Ve binlerce kez sizden ütünüz için damıtılmış su sipariş edip etmeyeceğimi düşüneceğim, ancak gelecekteki pahalı siparişlerim hakkında - unutun, artık sizin aracılığınızla bir şey satın almayacağım. Bunun için hepiniz "yaptınız".
В прошлом году офис нормально работал, сразу перезванивали с уточнением заказа и запускали в работу. В этом году заказ может висеть на модерации полдня, пока сам не позвонишь. А при звонке получишь наглое враньё, что тебе звонили и не дозвонились.
Сроки поставки не выдерживают никакой критики. Если вам повезет, и ваш заказ сразу пройдет модерацию, то можете к заявленному количеству дней смело приплюсовать ещё 1 (один).
Уровень цен тоже далеко не самый выгодный.
Учитывая все вышеизложенное категорически не рекомендую к работе данный офис и данную контору.
Отличный магазин автозапчастей, всё объясняют, помогут и т.д. Но цены на некоторые автотовары очень сильно завышены. В интернете у официальных дилеров можно намного дешевле найти.