Maalesef bu mağaza tarafından aldatıldım ((
Yönetmenin, satıcıların, kalitesiz mallar için para iadesi isteyen can sıkıcı bir alıcıyı nasıl cesaretlendireceğini bildiklerini!
Müşterilere karşı sadece iğrenç bir tavır sergiliyorlar, aldatıyorlar ve ekmiyorlar ve en kötüsü, sıradan bir müşterinin kendilerine 10.000 kez haklı olsalar bile hiçbir şey yapmayacağını inkar etmiyorlar (((Bunu kendileri açıkça söylüyorlar ve yüzlerinde küstah bir cezasızlık gülümsemesiyle inkar etmiyorlar!!
Dahası, açık bir komplo içinde kedileri olan kuruluşların hizmetlerini bahaneye koyuyorlar! Parça veya lastik ya da kötü olan başka bir şey size bunu söylemeseler bile, aptalca ihtiyaç duydukları yere itseler bile, iş için sizden para alacaklar ve bu parça kırıldığında - bu "Güzel" mağaza bunun sizin suçunuz olduğunu söyleyecek ve onlar adına tamirci malların kaliteli olduğunu onaylayacak, her şeyi doğru bir şekilde teslim ettiler ve siz her şeyi kendiniz mahvettiniz!!!
Bu mağazada YOK:
- Kalite sertifikalarının
- Tüketicinin hakları (perakende catering tüketicisinin hakları vardır)
- Şikayetlerin çığlığı sahtedir ve kendi arkasında yasal bir etkisi yoktur!
Aşağıdaki fotoğraf - bunlar yakodlar bana verdikleri sertifikalar и️, internetten yazdırdılar ve sırıtarak "Bu işe yarayacak" sözleriyle teslim ettiler mi?!
Bu mağazada müşteriye yardım etmeye çalışıyorlar. Birçok satış noktası var. En iyisini seçmeye çalışın. Şatoyu yönetiyor)))
Orijinalini göster
4
1
Kurumun yanıtını göster
İ
İsimsiz yorum
2 Mayıs 2018
Elektrikçi Peter berbat, uzman değil, sadece coşkulu bir faaliyet türü yapan bir arkadaştır...sadece yanan hava yastığı kontrolünün panelden ne çıkarılacağını biliyor. Boşanma, elektrikçinin hizmetleri değil, parayla yapılır... Bir kız yanımda farlardaki ampulleri değiştirmeye geliyordu, bu yüzden onu daha fazla para arzusundan uzaklaştırdı, bu yüzden yarım saat demonte edilmesi gerekiyordu...Millet, bu uzmana gitmeyin - benim görüşüm...