«Birçok harf" üzerine yazı yazıyorsunuz, aksi halde söyleyemezsiniz, başka türlü nasıl yapılacağını bilmiyorum!) Davaya profesyonel yaklaşıma hoş bir şekilde şaşırmıştı. Hyundai Sonata Ef'de (2005 yılında) zamanlamayı, yağ sıyırıcı kapaklarını değiştirmek ve yağ sızıntısını (nereden geldiği belli değil) ortadan kaldırmak gerekiyordu. Çocuklar parçaları kendileri seçtiler, beni üreticilerin fiyatlarına ve şirketlerine yönlendirdiler, bu da kendi başıma seçmekten çok hızlı ve karlı olduğu ortaya çıktı - bunun için zamanım olmadı. Servis istasyonu yönetimi her zaman bağlantıdaydı. Herhangi bir "boşanma" ve zamanımızda bu sık karşılaşılan bir fenomen tespit edilmemiştir. Her şey bir şekilde basit ve dürüst, itiraf ediyorum ki bu tavırdan vazgeçtim ve bu nedenle başlangıçta bazı şüpheler vardı. Sonuç olarak, neredeyse 3000 km yuvarladım, motor mırıldanıyor, olması gerektiği yerde yağ var, motor ve asfaltta değil. Kısacası!))) Hepimiz farklıyız, ama şahsen, verilen hizmetlerden ve tutumlardan çok memnunum! Profesyonel çalışanlar ve çok iyi insanlar, onlara çok insani teşekkürler! Herkese dolu tanklar ve düz yollar!
Uygun konum, profesyonel hizmet, kayıt var, çevrimiçi olabilirsiniz, beklemek için otoparklar var, yeterli maliyet var. Personel kibar..gerekirse memnuniyetle döneceğim. Teşekkür ederim!!
Opel Vectra'yı tamir ettim: süspansiyon + antifriz sızıntısı sorunu + klima çalışmıyordu + yağ ve filtrenin değiştirilmesi. Mogilev'e daimi ikamet için taşındıktan birkaç yıl sonra mantıklı bir servis istasyonu bulamıyorum. Bu deneyimleri, arabayı tamir için alan yönetici Anton ile paylaştı. O, diyorlar ki, daha önce mantıklı bir yüz bulduğumu aramak zorunda kalmayacağıma ikna etti. Bununla birlikte, sonuç olarak, işin kalitesi, daha önce tamir ettiğim Mogilev'de en kötüsüydü (Araba1, SolidAvto, Otomobil, Boshservice vb. - Belki de sadece kurtardım - servis bu atölyeden daha kötüydü). İşin maliyeti orijinal 400-500 ruble'den 900 ruble'ye yükseldi - yani. Yedek parçalar - özel bir şey yok: bir kartuş gibi dik bir Çin. Süspansiyonu geçtik, bazı nedenlerden dolayı susturucunun kavanozunu değiştirdiler, bununla ilgili şikayetlerim olmamasına rağmen - sonuç olarak, 2 ay sonra araba tamir için verdiğimde olduğu gibi gıcırdadı. Ve antifriz sızıntısına göre, kafayı hiç açmadıkları izlenimi var: genleşme tankını değiştirdiler - sızıntı sorunu kaldı. Dahası, birkaç ay sonra antifriz sızıntısına devirlerde bir düşüş, sıcaklık artışları eklendi ve arabayı periyodik olarak bile çalıştıramadım. Youtube'daki bir sürü videoyu inceledikten sonra, sorunun yalnızca çatlamış ve antifrizi kaçırmış olan sıcaklık sensöründe olduğunu fark ettim. Kısacası, sensöre 20 ruble ve 10 dakika zaman harcadım - antifriz artık akmıyor, sıcaklık dalgalanmaları ortadan kalkıyor, motor iyi çalışıyor ve hızını koruyor ve klima bile çalışıyor! Çok vasat bir atölye. Kayıt için çalışıyor gibi görünüyor, ama aslında arabalardan herhangi bir kuyruk görmedim. Heyecan verici ve kokmuyor. Bu nedenle, muhtemelen, şirketin bütçesi de yoktur: Bu, Mogilev'deki ilk servis istasyonudur, burada onarımlar için benden avans (ön ödeme) talep ettiler... Buraya gelmem beni memnun etti. Birkaç ay daha, bankadan araba tamiri için aldığım krediyi ödemeye devam ediyor (onarım miktarı yaklaşık 3 bin ruble çıktı) - ve bir sonraki tatilimde, Eylül ayında, motorlu taşıtlarda onarım için götüreceğim, muhtemelen ya da tekrar riske atacağım: daha önce tamir edilmediği Mogilev'de yeni bir servis istasyonu denemek