Herkese merhaba! Bu organizasyon hakkında yazıyorum, böylece onlarla iletişim kurmaya karar veren insanlar, onlar hakkındaki tüm olumlu eleştirilerin saf hile olduğunu anlıyorlar, ancak olumsuz yorumlar saf gerçek!
Arızayı teşhis etmek için onlara üç kez geldim (klimayı doldururken freon bir ay sürdü ve tamamen ayrıldı) ilk teşhise yakıt ikmali yaptılar, 2 bin sürmelerini söylediler. km. freon onlara geldi, sızıntı yok, gaz analizörleri (görünürlük için) hiçbir şey göstermiyor, usta yakıt ikmali için kapağı vanadan söktü ve gevşek bir şekilde kapatıldığını söyledi, top diyorlar. sıkıştım, sonra bir şey olursa tekrar gideceğinizi söyledi. Tekrar geldim (sorun değişmedi), yine gaz analizleri, vakumla temizlendi - diyorlar ki - bir tür tüpün pişirilmesi gerektiğini söylüyorlar + 405 ruble yakıt ikmali. Her şey için. Katılıyorum, montaj sırasında kelepçeyi bağlamayı unuttular ve ses sinyali çalışmayı durdurdu + fanın maksimum hızında direksiyon simidini titretmeye başladı. Geliyorum. Yarı ayık "usta" cıvataları söktü, kelepçeyi karıştırdı, sinhal çalıştı. Direksiyon simidindeki titreşime bu servis istasyonunun müdürü.... Kabin filtresini değiştirmenin bununla ilgili olduğunu söyledi (onarımlarından önce her şey yolundaydı). Değiştirdim. Titreşim kaldı. Bir ay sonra freon tekrar sıfıra döndü. Garanti kapsamında geliyorum (6 ay verildi). Başka bir "usta", birincisiyle aynı manipülasyonları gerçekleştirir, ardından gaz analizörünü açar) "büyülüyor" ve cihaz bir tür ses çıkarıyor, ardından radyatördeki ezilmiş böceği gösteriyor ve sorununuzu söylüyor. Peki, garanti kapsamında ne gibi sorunlar yaşıyorsun? Reddetme. Sorunun nerede olduğunu gerçekten gösterdikleri normal servis istasyonuna gittim. Videoyu çektiler. Hem radyatör hem de borular. Hiçbir şey yapmadılar. Sonunda dava açacağım.
Benimki gibi sorunları istemiyorsanız onlarla iletişime geçmeyin!!!! Tüm derecelendirme sarıldı!!!
İlk defa konuşmuyorum. Klimayı tamir ediyordum. Birçok şeyi değiştirmek zorunda kaldım - borular, radyatör. Ama şimdi her şey çalışıyor. Bunun için çok mutluyum. Yeterince hızlı yaptılar, fiyata söylemeyeceğim - ucuz, pahalı - iş ve yedek parçalarla 1200 rubleden biraz fazla. Adamlar - hem yöneticiler hem de mekanikçiler - her şeyi oldukça iyi anlattılar ve gösterdiler. Soru sorulmadı.
Отзыв написан на белорусском языке, просьба не банить. В противном случае это будет расценено как дискриминация по языковому признаку!
Хлопцы малайцы! Рамантаваў кандыцыянер летам 2022. Вельмі граматна і якацна правялі дыягностыку, работы правялі якасна і хутка, далі гарантыю!
Хачу сказаць, што маюць шмат абсталявання як для дыягностыкі, так і для работ. Вельмі раю!
Дзякуй за якасную працу!!!
Elbette iyi yapıyorlar ama fiyatlar...uzay.
Arabadaki iş için sadece bir düğümü sakince 500-4000 ruble verebilmek için ayda 10 bin kazanmanız gerekiyor..
Klimayı teşhis etmeye geldim. Kontrol ettiler, radyatörü (kondansatörü) değiştirmeniz ve bir hortumu tamir etmeniz gerektiğini söylediler. Teşhis için para ödedi. Belirledikleri saatlerde (yeni) radyatörümle onarım için geldim. Günün sonunda zar zor yaptılar. Bu sadece iş ve hortum. Bir buçuk hafta sonra - yine çalışmıyor, gitmemiz gerekiyor. Bedavaya yapsalar bile, bu kayıp bir zaman ve arabasız bir gündür. Tavsiye etmiyorum.
Klimanın çalışması sorunuyla ilgili olarak başvurdum.
Teşhis koydular, sızıntının nedenini belirlediler.
İş günü içinde tamir ettiler (sabah 9.00'da arabayı sürdüm, 17.30'da her şey hazırdı).
İletişimde hoş çalışanlar.
Fiyatı makul. Tavsiye ederim.
İyi uzmanlar, uygun fiyatlar, iyi bir yer. Teşhis ve onarım için birkaç kez başvurdum - her şeyi en iyi şekilde yaptılar. Motovelo'nun kontrol noktasından biraz rahatsız edici bir giriş - bölgeye girenlerden ve 21. yüzyıl boyunca tıkanıklık var ve ayrıca bir geçiş almanız gerekiyor
Müşteriye karşı tutum, ustaların niteliklerinin büyük şüphelere yol açmasından korkuyor, takılan yedek parçaların kalitesi korkunç ve fiyat etiketi çok yüksek garantiler, klima kompresörünü tamir ettikleri için 6 ay sonra işe yaramayan parçalara geçenlerde dönmediklerini vermiyorlar, yardımda aynı sorun ortaya çıktı, eve gitmeyi reddettiler, sorulduğunda, evet dediler, belki de oraya artık çıplak olmadığı ve fiyatların tavsiye edilmediği kimseye tavsiye edilmediği sonucuna vardılar.
Zaman ve para kaybetmek istiyorsanız - iletişim kurun, burada kesinlikle yardımcı olacaklar. Her şey "en yüksek" seviyede. Yenileme sırasında fiyatlar kartopu gibi yükseliyor, ancak başka bir yerde yeniden yapılması gerekecek
Harika çocuklar! Teşhis ücretsizdir. Klima radyatörüyle ilgili sorunlar ortaya çıktı. 90 ruble için değiştirildiler. - tüm tekliflerin en iyi değeri. Ve sonra 500 km boyunca tamir sonrası teşhisleri de ücretsiz olarak yaptılar. Aferin beyler!
Passat b7 2014 yılı.
Klimayı teşhis etmek için onlara gittim. Klima radyatöründeki yağ izlerini kendim gördüm ve freonun 2-3 ayda yarı yarıya gittiğini söyledim.
Usta, teşhis konulmasının gerekli olduğu konusunda ısrar etti. Ben de kabul ettim. Teşhis nedir? "Usta" tüpleri arabaya bağladı, freonu dışarı pompaladı ve testi vakumda yaptı, ancak başlangıçta ona "vakum testi" yaptığımı açıkladım. Bununla ilgili bir sorun yoktu. Öyle çıktı ki, test hiçbir şey göstermedi. Sonra ona radyatördeki lekeleri kendim gösterdim. Hangisine dedi ki: "Evet, evet... Radyatörü değiştirmemiz gerekiyor..", Ben: "Cidden mi?! Ben bu sözle geldim ve geldim!"... Pekala, şarkı sözleri bir yana, "8 dolarlık teşhis için.
Radyatörün değiştirilmesi, iş ve yakıt ikmali + yedek parça maliyeti için 130 dolardan hesaplandı. Pekala, normal görünüyor... Sadece böyle bir işin ne kadara mal olması gerektiği konusunda konu dışındayım. Ancak, VOLKSWAGEN yetkilisinin kozmik fiyatları ile bu işi daha ucuz hale getirdiği ortaya çıktı. Sonuç olarak, satıcıda 110 $ + orijinal radyatöre yaptılar.
Genel izlenim, bu hackerların tipik bir enayiler paternine göre çalıştıkları yönündedir. Ve birçok müşteri gibi ben de konuyu anlamadığım için beni de ısıttım (teşhis için ve işin maliyeti için istediler). Umarım bu tür "tüccarlar" sınıf olarak yok olur.