Avito'ya sipariş göndermek için pvz verilerini kullandım. Aslında pişman olduğum şey. Sırasıyla. Çalışana (genç adam) hemen "Avito'nun gönderilmesi" söylendi, 5 dakika boyunca paketi bulmaya çalışırken telaşlı bir şekilde çalıştı, ben 3 kez daha "Gönderimim var, almadım" diye tekrarladım, ancak duymadı (veya istemedi). Endişeyle birini aramaya, hiçbir şeyin işe yaramadığını söylemeye başladı, dördüncü kez sonunda bunun bir gönderi olduğunu duydu. Doğal olarak bana cevap olarak birkaç kaba cümle atıyorum. Paketi nasıl paketlediğini fotoğrafta görebilirsiniz. Bu formda kaybolup kaybolmayacağına dair açıklamama şu cevap verildi: "Hayır, onları her zaman böyle paketliyoruz" (bu küstah bir yalandır!). Fotoğrafta bile, gönderilen kitabın, kutuyu keserek yanımda aldığı kartona sarıldığı, bir kez bantla sarıldığı, yani orada takıldığı görülüyor. Bu arada, yakınlarda kullanılmış kutular yeterliydi. Bant vermekte ısrar ettikten sonra, nakliye sırasında kitabın "sihirli paketten" uçmaması için paketi kendim sarmak zorunda kaldım. Sonuç olarak - paketi kaybettiler! Alıcının olumsuzluğu var, boşa harcanan zamanım ve tortum var. Niteliksel olarak verdiğiniz hizmet için teşekkür ederiz! Erkeğe kariyerimde başarılar, iyi işitme ve sakinlik diliyorum. Bu pvz'nin sahiplerine, bunların işe geldiklerine sempati duyuyorum.