09/12/2021 tarihinde bu mağazanın güvenlik görevlisi satın alımlarım hakkında yorum yapmaya başladı ve ben ona bir açıklama yaptığımda buna karşılık nahoştu, kimsenin kendisine nasıl konuşulacağını söylemeyeceğini söyledi. Ve konuşmalarla kasiyerin dikkatini dağıtmaya devam etti. Aynı zamanda, onun hakkında şikayet etmenin faydasız olduğunu vurguladı - yine de onun için hiçbir şey olmayacak (diyorlar ki, bu tür şikayetçilerin çoğu zaten vardı). Kasiyer (genç adam) bana çek vermedi ve gardiyanla kavga etmem beni bu sorudan uzaklaştırdı. Evde, satın alınan malların miktarını hesapladım, mağazanın lehine yuvarladım - ve hesaplanmamın zor olmadığını öğrendim (bu mağazada ilk defa değil, ancak daha önce önemsiz miktarları hesapladılar, örneğin daha pahalı bir köftenin maliyetini kırdılar - ve bunu başka bir kasada bir kadın yaptı). Özellikle, 100 gramlık bir paket yağın 200 gramlık standart olarak kabul edildiğimden şüpheleniyorum (çünkü güvenlik görevlisi kasiyere bu yağı işaret ederek bir şey söylemişti). Belki de güvenlik görevlisi, özellikle kasiyerle eşleştirilmiş, alıcıyı, çek talep etmeden ve satın alımlarıyla kontrol etmeden hızlı bir şekilde emekli olmayı hayal etmesi için sinirlendiriyor mu?! Genel olarak, müşteri odaklılık "Avoska" da kokmuyor. Ne yazık ki, rozetler veya üniformalar, "Avoske" gibi "küçük şeyler" tanıdık değil. Bu mağazaya yapılan son gezi, iğrenç bir "tat" bıraktı. Artık oraya çekmiyor. Yazık, çünkü bu mağazanın potansiyeli var. Bir hizmet kültürü ekleseydik, Pavlovy Polk'ta alışveriş yapmak için ilginç bir yer olabilirdi.
Yemek pişirme seçenekleri var, yiyebilirsiniz, sebzeler pahalı değil, eksi olarak, indirimli sebzelerin satılması ve indirimli olarak ÇÜRÜK meyvelerin satılması, indirimli ürünlerin o kadar eksik olmaması gerekiyor!