Beğenmedim.
Önceden aradım, anlaştık, varışta nereye gideceklerini söylediler ve... Beni unuttular.
İstasyonda çalışma yapılmadı, işçiler acil olarak meşgul değildi, ama kimse bana da gelmedi.
20 dakika sonra kendime hatırlatmak için sipariş masasına gittim, 5 dakika içinde bir çilingir geldi.
Bu arada, neye ihtiyaç duyulduğuna hızlı, net ve neredeyse olaysız bir teşhis koyduğuma baktım.
Kaputu açarken biraz ıskaladım ve sahte radyatör ızgarasını montajdan çıkardım (daha sonra pistteki bir rüzgar akışı tarafından engellendi).
Kıyafet siparişi verilmedi, çek verilmedi (.
Arabadaki eksik bir ayrıntıyı fark ettikten sonra, bu olayı bir şekilde onlarla çözmek için servis istasyonuna gittim - karşılığında onların suçu olmadığını duydum.
Yani dolaylı olarak eylemlerinin yedek parça kaybına neden olabileceğini kabul ediyorlar, ancak hasarı herhangi bir boyutta telafi etmeyi reddettiler.
Müşterilere değer vermiyorlar, finansal disipline uymuyorlar.
Bir daha dönmeyeceğim.
Bir yıldız koymak bile üzücü.
Bir gün bu servis istasyonunda memenin altındaki yıkayıcıyı değiştirmek için oturdum ve sonuç olarak, onarımdan hemen sonra 40 km sonra araba neredeyse yanıyordu: kaputun altından beyaz duman çıktı ve dizel yakıtı döküldü. Buna göre hemen servis istasyonunu aradım ve bu sorunu bildirdim. Ama bana her şeyin böyle olduğunu söylediler.
Bundan önce, yedek parça almak için bir yönetici göndermek ve müşterileri alıkoymamak yerine, yarım gün boyunca şehrin her yerine binen bir kuryeden yedek parça bekliyorlar. Her ne kadar yedek parça deposuna gitmek 10 dakika sürse de.
Genel olarak, daha sonra hasarla tamir ederken yan taraftaki organizasyonda da olumsuz yorumlar duydum ama daha şanslı olacağımı umuyordum.
Ama görünüşe göre bu yüzün seviyesi öyle ki, burada şans bile kokmuyor, profesyonellik gibi değil.
Mükemmel hizmet. Orada ustayı buldum
Ford S-max 2008 1.8tdci için - Bu araba için PROFESYONELLER!!! Mahikimin sömürülmesinin tüm pervazlarını, özelliklerini ve nüanslarını anlattı. Tavsiye ederim!
Peki, bu tür incelemelerin nereden olumsuz olduğunu bilmiyorum.
CV eklemi (tarih) ağladı, 3 gün boyunca bagajda sürdüm, boş bir servis istasyonu bulamadım.Bu servis istasyonunun "hafta sonu olmadan" belirtildiği gibi çalışmasına çok şaşırdım ve bu gerçekten böyle), daha önce kararlaştırılan maliyeti artırmadan gereksiz hareketler olmadan bu servis istasyonundaki CV eklemini hafta sonu (Noel günü) değiştirdik!
Şahsen benim düşüncem mükemmel bir yüz, hoş çocuklar)
Hemen rezervasyon yapacağım, şu ana kadar erkek ustaların çalışmaları hakkında hiçbir şey söyleyemem (işin türüne ilişkin garanti geçerlidir, arabayı çalıştırıyorum), ancak yönetimin tutumu iğrenç, hadi noktalara gidelim:
1) FİYATLARIN EKLENMESİ. Küçük şeyler için perakende satıştan +% 30/50. Karmaşık bir şey için (örneğin, ekler) +% 150: siparişte, Rusya Federasyonu'nda ve sipariş üzerine bulunmayan 155 ruble için bir model belirttiler, ancak stokta bulunan tek modeli 62 ruble için koyacaklardı.
2) YUVARLANMADI. 1. paragrafın devamı: Seçiciyi kurnazlıktan dolayı azarlarsanız, o zaman herkes aptalı açar, nasıl olduğunu bilmiyormuş gibi yaparlar, vb. Sirk.
3) MALZEMELER. Genel fiyat etiketini 5 adet gibi küçük şeylerle bitireceğiz. aerosol temizleyiciler vb.
4) FİYAT DÜŞMEYECEK. Parçaları kendiniz satın alsanız bile. Müşteri yedek parçaların yanlış seçilmesi durumunda, servis istasyonunun ustabaşı tarafından seçilmesinin ayrı ayrı ödendiğini + basit bir asansörün (mantıklı olan) ödendiğini belirten bir kural maddesiyle tehdit edecekler. Başlangıçta, kendi başıma s / s satın alırsam daha ucuz olup olmayacağını, fiyatı herhangi bir işle "psikolojik seviyeye" kadar "almayacaklarını" açıkladım, cevap HAYIR. Sonuç olarak, yalan. Kendim 200 ruble tasarruf ettim, aynı 200 ruble işe yaradı.
5) ARABANIN DURUMUNU ÖNCE VE SONRA İZLEYİN. Onarım sürecinde, kaputun açma kolunu klipslerden söktüler, bataryayı bıraktılar ve arabadaki kapılar kendileri kilitlediler, ancak bu açık olmasına rağmen kimse kabul sırasında hiçbir şey söylemedi. Evet, içinde bunun normal olduğu eski bir kıvamım var, sakin davranıyorum ama kimse uyarmadı bile.
6) HİÇ KİMSE HİÇBİR ŞEYDEN SORUMLU DEĞİLDİR. Bir telefon görüşmesinde, ustabaşının zaten "başka bir arabayla hamile kalmak ve sizinkini almak üzere" olduğu söylenebilir ve iki saat sonra değiştirici telefonu alacak ve arabanızdan sorumlu kişinin bugün izin günü olduğunu söyleyecektir. Vahşi bir aciliyet veya öncelik talep etmedim, sadece bir arabanın onarımı için öngörülen yeterli süreyi anlamak istedim.
7) SEFİL TEŞHİS. Motorun onarımına bir örnek: valf kapağını çıkarırlar, bunun rondelalarla ilgili olduğunu söylerler, sonra 5 gün beklerler / yaparlar, daha fazla kusmaya başlarlar. Sonra paleti atıyorlar ve bunun krank mili gömlekleriyle ilgili olduğunu söylüyorlar. Sonra tekrar 5 gün bekler/ yaparlar. Sonra daha yükseğe tırmanıyorlar (ve mucizevi bir şekilde, bağlantı çubuklarının astarlarının da aşınmış olduğu ortaya çıkıyor), tekrar sipariş veriyorlar / yapıyorlar. Ve böylece bir daire içinde. Bir sonraki aşamaya kadar futbol oynayacaksınız. Neden içeri girip her şeyi tek seferde mahkum edemiyoruz - hz.
8) YALANLAR. Viber'in sohbetinde, onarımların ön hesaplamasını sıfırlarlar ve ardından müşterinin başlangıçta hangi rakamın olduğunu hatırlamaması için sonunda mesajlar silinir. Arabanın teslimata hazır olduğunu yazıyorlar, geliyorsunuz - 15 dakika daha sorumlu birini arıyorlar. Onarımların sonuçlarına göre işin hesaplanmasını istiyorsun, vibera'ya göndermeyeceklerini, ancak vardığınızda vereceklerini yazıyorlar, geliyorsunuz - hiçbir şey yok. "Dosyayı bulamıyorlar", yönetici teatral olarak ateş besteliyor - "ah, internet çalışmadı, bu yüzden dosya gitmedi" tarzında versiyonlar, ancak bilgisayarda da bulamıyorlar. Ve benzeri, vb. Bir oyuncunun sefil performansı.
9) NAKİT ÖDEME. Bir ödeme terminali gibi görünüyor ve bir yazar kasa da var, ancak size tüm yol boyunca nakit olarak ödemelerinin daha iyi olduğu ima ediliyor, çünkü "peki, Belarus'ta yaşıyoruz" ve sonra fikrimi değiştirip değiştirmediğimi birkaç kez daha açıklıyorlar. Buna nominalim, ama öncekilerin hepsinden dolayı artık pek iyi değilim.
10) DEĞER ARTIŞINI KABUL ETMİYORLAR. Benim durumumda, işin maliyeti>% 30 arttı, kimse uyarmadı, siparişi düzeltmedim, viber'e göre göstermedim, bir araba verirken hareket halindeyken canlı beste yaptılar.
Sirk her şeyde, kararı vermek sadece sizindir.
PS Tekrar ediyorum, daha önce usta erkeklere karşı hiçbir şikayet yok, konuşmadan mantıklı adamlar gibi görünüyor, ancak liderlik, paspassız ifade ederek iğrenç.
Opel Astra G'deki fren borusu patladı arabayı tamir etmek için buraya uğradım, yardım ettiler, her şeyi yoluna koydular, ek mesaj gönderdiler. bazı yedek parçaları değiştirmek için.Tavsiyeyi dinledim ve pişman değilim, çünkü kış ve yakın gelecekte kendim böyle bir onarıma ulaşamayacağım.Teşekkürler, ben ve daktilo her şeyi beğendim.İşçiler harika!
Ustalar otomobil endüstrisini anlarlar, yedek parçayı daha ucuza (nelerden tasarruf edebileceğinize) ve ek ödemenin daha iyi olduğu yerlerde yeterince tavsiye edebilirler. Genel olarak, paranız için yeterli bir araba servisinden daha fazlası!
Orada 5 yıldan fazla hizmet verildi, ancak son zamanlarda biri tamir ediliyor, diğeri kırılıyor.fiyatlar uzaydır.Küçük şeyler için yüzlerce ruble koyuyorlar.oraya daha fazla ayak yok
Her zamanki gibi harika. Şimdiye kadar, ortaya çıkan tüm sorular için her zamanki gibi motor, otomatik şanzıman, abs ve diğer küçük şeylerle ilgili sorulara kadar yardım ettiler.
Fazladan paranız ve bir sürü siniriniz varsa, bu servis istasyonuna başvurabilirsiniz. Gününüz için size mağazadan iki kat daha pahalı parçalar sunulacak, orijinal yedek parçalarınızı kıracak ve parçayı yarı fiyatına değiştirecekler - ve aradaki farkı size iade etmeyecekler. Eh, şartlara göre: Size söz verilenlere 3-4 gün ekleyin.
Çocuklar hepinize teşekkür ederim. Profesyoneller gerçekten çalışıyor. Tavsiye ederim. Aferin beyler! Sadece size hizmet edeceğim! Bir kez daha size, özellikle Sergey'e teşekkür ederim!!!
Bu YÜZ kişiyi bir daha kullanmayın!!! 4.1 değil, 0001 puanları var ve bu çok olacak.Tüm yorumlar sahte!!Ama gerçekten yaptıkları şey, insanları parayla yetiştirmek, sipariş edilen işi tam olarak yapmamak, araba düzenlemelerine uymayan yedek parçaları koymak!!İNSANLAR ARABALARINIZI BOZMAYIN BU ELLERE BAŞVURMAYIN
Telefonunuzu nasıl bağlarsınız??yardım edin!!
Arabamdaki kontrol noktasını tamir ettim, yedek parçaların değiştirilmesi ve onarımı 500 dolara mal oldu...pahalı mı?! Katılıyorum. Ama incirden daha iyi olduğunu düşünüyorum - hangi kullanılmış olanı koyacağınızı anlayın!
Arabayı tamir etmek için sürdüm, tam olarak değiştirdiler, zamanlama, alternatör kayışını değiştirdiler, süspansiyonu ücretsiz olarak teşhis ettiler. Şimdi Mazda 6 arabam, kayışların kırılmasının sonuçlarından korkmadan güvenle çalıştırılabilir.
Her zaman sadece onlara! Tüm sorunları hızlı bir şekilde çözerler!
Orijinalini göster
3
1
İ
İsimsiz yorum
29 Mayıs 2016
05/29/2016 Pazar günü kutudan önce 20-25 yaşlarında 4 adam oturarak geldim, bir ayaklanma yapmanın mümkün olup olmadığını sordum, sırıtarak cevap olarak "hayır" ı duydum, bütün gün her şey planlanmıştı...Kutudan önce 2-3 araba vardı (çöküş en fazla 20-30 dakika yapılıyor), kendiniz düşünün, kendiniz karar verin ama ben bu tavrı sevmiyorum