Tanıdıkların tavsiyesi üzerine döndüm. Müşteriye karşı mükemmel tutum, çocuklar hızlı bir şekilde yapılan onarımların sonucu olarak uyumlu ve dostane bir şekilde çalışıyorlar. Her şey oldukça iyiydi.
Bunlar ilk izlenimler ve duygulardı...
Zamanlama değiştirildikten sonra, değiştirilmesi gereken krank mili yağ keçesi değiştirilmedi, ancak yedek parçalar benim tarafımdan önceden satın alınmış ve ustaya gösterilmişti.Sonuç, onarımdan bir hafta sonra (değiştirilmek üzere) yağda triger kayışıdır. Usta, ateşleme modülünün üzerindeki dekoratif plakayı kırdı. Öyle olduğunu söyledi. Benim başka hiçbir kanıtım yoktu. Dolgu macununun üzerine valf kapağını koymama isteği (contalı orijinal kapak satın alındı) uygulanmadı, sonuç olarak conta hem dışarıdan hem de mum kuyularına sızdı, sonuç olarak ateşleme modülüne bir tekme attı. Eğer bir görev istiyorsanız, o zaman bu organizasyona katılıyorsunuz. Telefonda video izleyen 9 eğitim sınıfına benzeyen genç işçilerin kaba cevapları, bir araba servisinin ne olması gerektiği konusundaki fikrinizi tersine çevirecek.
Очень доволен отношением и, самое главное, качеством и оперативностью проделанной работы! Возможно некоторым тульским автосервисам(всем) стоит поучиться у специалистов Авто-лидера. Видно, что реально люди занимаются любимым делом и не делят машины на "удобные" и "неудобные", так держать!
Отличный сервис, огромная благодарность автоэлектрику Александру , электрику делает на раз два , руки золотые , спасибо тебе большое за твой труд , рекомендую!!!!