Rota N 1. Sabahın erken saatlerinde pencerenin dışında, benimkini ve yardım isteyen kadını kaçırmamak için yemek yiyorum ve durakları sayıyorum. Kapının yanında yolcu ve durakta insan olmadığında otobüs durmaz, bu da kendisininkini kaçırma şansını artırır. Hiç kimse durakları ilan etmeyi planlamıyor, kayan satır yok. »Öde« ile ödeme yapma fırsatı için "yıldız".
Otobüste, Slonim-Zhirovichi sabah 5 ruble banknotunu uzattıktan sonra, bilet yerine kondüktörden bir sürü talep aldı..Ona göre, bilet satın almak için küçük şeylere katılmalıyım ve ona rahatsızlık vermemeliyim. Kesinlikle kaba davranış, artan ton ve bir sürü iddia. Organizasyon tüm şehir için birdir, istediklerini ve yarattıklarını. İstedikleri gibi gidiyorlar, otobüslerde her zaman soğuk. Yolculara karşı tutum çirkindir.
Orijinalini göster · Русский
1
Лёва
8. seviye şehir uzmanı
18 Kasım
Evrendeki en kötü araç filosu, halk düşmanlarının entrikaları olarak adlandıramadığım çalışmaları nedeniyle, güzel şehrin kesinlikle korkunç bir lojistik resmi var. Ve iyileştirme için hiçbir umut yok.
Yapabilseydim "sıfır" notu verirdim.
Hiçbir şey eklemeyeceğim bile, aşağıdaki yorumları okuyacağım.
Filo yok!!Otobüsler sonsuza kadar yalnız çalışıyor!!Tarifeler, otobüsün izlediği işletmelerin ve eğitim kurumlarının çalışmalarına uygun değildir (insanlar işten ve okuldan sonra bir sonrakini 40 dakika beklemektedir) Hafta sonu istasyondan çalışan son otobüs saat 8 civarında kalkmaktadır ve HEPSİ bu!Ancak şehir gibi istasyon da ölüyor...artık otobüs yok!Ana ulaşım şekli taksi olur! Akşam da merkezden şehrin diğer bölgelerine otobüsle ulaşılamıyor!! 1yanv2022g'de (Belstat istatistikleri) 49.490 nüfusun yaşadığı şehirde ve bölgede yaklaşık 62 bin nüfus var!!seyahat iş günü yok!!(olacak!-başaracağız!!) Cumhurbaşkanımızın kararnamesi* 2 kimse iptal etmedi!Ve bu kuruluşun yönetiminin tavsiyesi: Bölgenizdeki alanınızın sorunlarını çözmek istemezsiniz (çözemezsiniz) - sıcak ofislerinizi işletmelerin atölyeleriyle değiştirin!..Bölgenizde ortaya çıkan (daha doğrusu sürekli asılı olan) soruları çözebilecek olanlara yer açın!
Otobüsler sistematik olarak geç kalıyor. Korkunç bir iş, bu nasıl mümkün olabilir?!
Şimdi otobüs 3 numarada, 11 dakika gecikti, trene binmek zorunda kaldım.
Bununla zaten bir şeyler yapın!!!!!
Filo 3- hava durumuna bakılmaksızın düşük iş organizasyonuna, vicdansız işçilere ve sürekli kırılan ekipmanlara sahip bir organizasyon. Ek otobüs yok. Bugün bile, bu münferit bir durum değil, saat 8.22'de 5 numaralı otobüs uçuşa çıkmadı. İkincisi saat 9.15'te Uyduya ulaştım ve istediğiniz gibi işe gidin. Bugün tüm servisler dinleniyor, ulaşılamıyor, görevli yok. Örgütün müdürü görünüşe göre taksi şoförleriyle yakın çalışıyor ve bu tür bir ohanizasyon çalışması ona oldukça yakışıyor. Yazılı şikayetler olmadan, daha yüksek makamlara, karışıklık gelişmeye devam edecek.
Şehir içi otobüs tarifeleriyle ilgili sürekli sorunlar! Doğru bir program yapamazlar. Bu yılın Eylül ayından bu yana bazı otobüslerde değişiklikler yapıldı ve yeni tarifeler doğal olarak durağa değil otobüse asıldı (bir kişi otobüsü nasıl bekleyebilir ve tarifenin otobüste olup olmadığını ne zaman geleceğini bilir!??).
Ama hepsi bu kadar değil! 12 numaralı otobüste kızı Albertina'dan Brest Caddesi'ne okula gidiyor. Saat 10.27'de programa göre, uçuş sona erecek ve otobüste Uyduya gideceklerini duyuruyorlar. Sputnik'ten Brestskaya'ya gitmek için önümüzdeki 40 dakika içinde başka otobüs yok. Bu kargaşa nedir? Kim cevap verecek? Otobüsteki tarifenin fotoğrafını ekliyorum.
Dördüncü otobüs.Bir şey kırıldı ve sürücü fırçadaki bir şeyi yaklaşık 20 dakika tamir etmeye çalıştı.Kıvılcımlar vardı oturmak bile korkunçtu.Evet, kendisi de sarhoş.İstasyonun adının dediği gibi zar zor.
10k'ya biniyordum, bir beletik almak istedim, sürücüye 2p verdim, bunun için teslim olması için bana 0,3 bilet ve 2 bilet verdi! Yine de bana 1 bilet satmam için tekrar istekte bulundum ve satmayı reddettim!! Üstelik kendimde bir geçiş kartım olduğu için, iki bilete de ihtiyacı olmayan bir arkadaşım için benim tarafımdan bir bilet satın alındı. Böyle bir ahlaksızlık ancak bu şeflere karşı olabilir ve eminim ki hiçbir cezayı düşürmeyecektir. Hiçbir özür ya da herhangi bir insan tavrı görmedim!
Rakiplerinin küfürleriyle kapattılar. Düzgün çalışamıyor ve çalışamıyor, bu yüzden başkalarının çalışmasına da izin verilmiyor. Akşam uçuşlarını temizlemek, kondüktörleri temizlemek, uçuşları almak - vatandaşların rahatlığı ve istekleri pahasına tasarruf etmeye çalışıyorlar. Otobüsler sürekli kırılıyor (yolcular kapıları kapatmalı, çıkıyor). Tüm bunlara ek olarak, insanların kalabalık otobüslere binmesini önlemek için henüz normal bir program hazırlayamıyor. Ve ekspres otobüslerde 80 kuruşluk bir fikir sadece saçmalıktır. Aynı zamanda daha küçük bir otobüste seyahat etmek için daha fazla para ödüyorsun. Pek çok durakta program yok. Ödeme QR kodları otobüse 3 parça asılıyor - bulana kadar otobüsün yarısını geçeceksin. Sürücülerin profesyonelliği söz konusudur. Görünüşe göre sürücülerin% 50'si yolcuları değil yakacak odun taşıyor. Otobüslerin hepsi kendi başlarına kirli, yazılı. Kontrolörler otobüse girerler ve biletinizi hazırlamanız gerektiğini bildirmezler ve aradığınızda koşmaya başlarlar.
Sefil kesilmiş otobüslerle ücret 80 kopektir. Bu kütüklerin adı çok ilginç - ekspres. Merak ediyorum, her sütunda dururlarsa bu ekspres ne tür bir ifade? Otobüslerin inanılmaz derecede sık arızalanması ile de çok ilginç bir durum. Belki bu Fil şehri için normal bir durumdur, ancak başka bir şehirden gelen bir öğrenci olarak otobüs arızalarına çok sık "şanslı" oluyorum. Nasıl oluyor da 12T otobüsle 80 kopek ücret ödedikten sonra, sonuç olarak istasyondan 12 numaralı otobüse (ücretin 70 kopek olduğu) taşınmak zorunda kalıyorum. Ayrıca, Ödeme uygulaması aracılığıyla ödemenin sanrısal durumu da net değildir. Modern dünyada insanlar zaten nakit ödemeyi reddediyorlar (ve kondüktörlerden de), ancak Slonim kentindeki durum şu şekildedir: T-shka'ya binerek faturadan 70 ödeme yap ve nazikçe nakit olarak 10 kuruş daha bul; Otobüslerde qr kodlarının kendilerinin taranması sorunludur - bir nedenden dolayı otobüs başına 2 kağıt normdur; Qr kodları her otobüste hiç asılı değildir. Pekala, yetişmek için Filimiz tüm Belarus'un tamamen gerisindeydi. Otobüs tarifelerini görüntülemek için uygulamalarda tamamen eksik olmak denenmelidir. Kimseyle bu kadar iletişim kurmak istememek, filo yönetimi için bir utançtır. Slonima şehrinin ulaşım sistemi, onu kesin olarak yok etmeye yönelik tüm girişimlere rağmen gelişiyor (Tanrı'nın yardımıyla bazı otobüsler Transport BY ekinde yer aldı). Korona virüsü enfeksiyonu, maliyetleri düşürmek için bir neden verdi - akşam otobüslerini çıkarın. Ayrıca, sabahları korona virüsü enfeksiyonu umursamadıktan sonra, otobüslerin hepsi aşırı yüklenir (o kadar ki kondüktörler bazen geçemezler). Sadece tüm bunlara bakmak için yandığım için bir inceleme yazıyorum. Slonim otobüsü kadar kötü olan bu, kesinlikle şehirdeki otobüslerin durumunu bir şekilde iyileştirmek için kaşınmayan bir rehberle ilgilidir. Bu arada, otobüs 10 dakika geç kaldığında veya planlanandan önce ayrıldığında belgelere başvurmak çok uygundur.
Otobüsler istedikleri gibi gidiyor: gelmek istiyor, gelmek istemiyor. Sonuç olarak, sabahları işe taksiyle çift ücret karşılığında gitmeniz gerekiyor. Ve bu zaten bir düzenlilik
Otobüsler neden programa göre çalışmıyor? Dün 04.12.2022'de yazılıyor, Lenin Meydanı'ndan 12 numaralı otobüs 16-21'e gidiyor, 16-40'a kadar orada değildi. Lütfen suçluları cezalandırın.
Otobüsler neden beklendiği gibi gitmiyor, akşam saat 22: 26'da tren istasyonundan tarifeli otobüste yemek var ama bu saçmalık için bir şehir değil, bir tımarhane yok
Seyahat biletleri satarak filo, bu para karşılığında yolcuları zamanında ve gerektiğinde teslim etmeyi taahhüt eder. Güzergah 9 otobüsleri çok kötü çalışıyor. Her saat 30 dakikada Sobalardan kalkan otobüs neredeyse hiç olmuyor. Bugün 20 dakika sonra programa göre gelecek otobüs de yoktu. Düzenli bir otobüs umarak iki minibüsü kaçırdım ve cebimde bir seyahat kartı ile üçüncüsüyle ayrıldım. Elbette işe geç kaldım. Filo müdürünün düzenli ulaşımla şehirde dolaşmasını diliyorum. Özellikle kışın.