Bu çok eğlenceli bir inceleme, kesinlikle okurdum. Ve eğer lider olsaydım, o zaman daha da fazlası.
Hizmetin hizmeti olmadığı durumda.
Çalışanların yanlış bilgi vermesi ve sorununuzu çözmeye çalışmaması her zaman üzücü bir andır.
Akik'te onlarla tanıştım.
Katılıyorum, hiç kimse sorunlara karşı bağışık değildir ve sorun servis merkezinin hatasıdır. Ben de böyle bir durum yaşadım. Bu durumda sorunlarımın çabuk çözüleceğini düşündüm, bana seçenekler sunuyorum. Ama ben yanılmışım.
Hizmet tamamen kayıtsız çalışanlarla ayırt edilir. Kişisel katılım payı olmadan görevlerini yerine getirmelerine rağmen, sadece akıştalar.
Aslında, yardım hattındaki robotlarla karşılaştırılabilirler. Sağlam komut dosyaları.
Ayrıca otomobil bayisinin zayıf bir yönetimle donatıldığını da not edeceğim.
Kimse liderle iletişim kurmuyor.
Yöneticilerin soyadı bile söylenmiyor. Ve yöneticilerin isimleri, fotoğraflarla birlikte showroom'daki duvarlarına asılıyor. Ama komik değil mi?
Kendim aramalıyım.
Yöneticiler sorunlu müşterileri görmezden geliyor ve dikkat, çalışanlara atıfta bulunuyorlar😂🙈 Bu şuna benzer: Burada hiçbir şeye karar vermiyorum, çalışanlarla iletişime geçin, belki yapabilsinler
Özellikle servis merkezinin müdür yardımcısı Konstantin Polozov benimle iletişim kurmayı reddetti ve genel olarak beni engelledi.
Ve servis merkezinin müdürü Dmitry Bokov benimle hiç iletişime geçmedi. Yardım hattı 23 dakika boyunca beni onunla birleştiriyormuş gibi davrandı ve her 15 saniyede bir meşgul olduğumu söylerdi, görünüşe göre umarım yorulup bu işi bırakırım.
Ama ben 23 dakika dayandım. Michael Jordan olarak
Genel olarak, ilk ziyaretimde onlar hakkında çok iyi izlenimlerim oldu. Ve şimdi her şey tam tersine değişti. Sizi bilmiyorum, servis kelimesinin boş bir ses olmaması gerektiğine inanıyorum, ancak Akikte servis yok, sadece bir tamir atölyesi var.
Ancak sertifikaları duvara astılar. Tereddüt etmediler.
Harika bir salon, babam için bir Geely Monjaro satın aldık. Yönetici Valeria, anlaşmayı çok iyi gerçekleştirdi, her şey hızlı, net bir şekilde, çok sayıda ek ve indirimle!!! Tavsiye ederim!
Самый ужасный салон в котором я был. Началось все с того, что хотели с коллегой приобрести автомобили. Пытались добиться коммерческого предложения, ждали неделю, так и не получили. В итоге автомобили купили в Москве, все удачно и быстро с учетом перегона авто в Ярославль времени заняло меньше чем пытались добиться КП от данного чудо-салона. Когда наступило время делать ТО очень долго пытались добиться договора, добились с горем пополам. После прохождения ТО-1 перестал работать видеорегистратор до второго ТО так и не сделан. Приехал на ТО-2 прождал пока примут машину в работу минут 50, на все салоны один приемщик остальные якобы "приемщики" деятели сидят и имитируют бурную деятельность, это жесть. Машину выдавали мне еще дольше чем принимали. В итоге после ТО к сломанному регистратору добавились камеры кругового обзора на автомобиле ездит супруга, поэтому они необходимы. Но горе-салон записал авто только через 2 недели на осмотр дефекта - это фиаско. Через две недели я приехал на осмотр, но никто из приемщиков так и не объявился, машину на диагностику не приняли. В итоге автомобиль пришлось гнать в Москву, там сделали все за 4 часа. Больше в горе-салон Агат я ни ногой. Желаю скорейшего закрытия этому салону.