İyi günler, bu lavabonun düzenli bir müşterisiyim. Her zaman vıp'ye geliyorum. Çocuklar işlerini mükemmel yapıyorlar. Arabamı Beck'e emanet edeceğim. O en iyisi, aşkım sadece ona. Yöneticiler hakkında ayrı bir şey söylemek istiyorum. Onları orada çok az bulamadım, Svetlana, Tatyana, Dmitry, sen süpersin, övgülerin ötesinde. İşlerini biliyorlar, müşterilerle kaliteli iletişim kuruyorlar, kaba davranmıyorlar. Şimdi yeni bir yönetici Natalya çıktı, iletişim arzulanan çok şey bırakıyor, nahomila. Vıp'ye geldiğimi söyledikten sonra soruma yüzsüzce cevap verdiler, bekleyin. Arabanın numarasını yazmadan Natalya sırtını döndü ve gitti. Bu gün Yıkama, vıp'li bir müşterisini kaybetti ve 2500 bin kazanç elde etti. Kaba tavır nedeniyle ayrılmaya karar verildi. Sevgili yıkama müdürü, Natalya gibi yöneticiler nedeniyle VIP müşterilerinizi kaybettiğinizi lütfen unutmayın. Çocuklar ve kaliteli işler yüzünden yıldızları düşürmüyorum.
Yıkama teste tabi tutulur. Servis genellikle muhteşemdir. Hızlı ve verimli bir şekilde yıkarlar. Çocuklar havalı, yöneticiler Natalya ve Dmitry en iyiler, her zaman açıklayacaklar, hangi kapsamın daha iyi olduğunu önerecekler ve uygun bir zamanda kaydedecekler. Herkese tavsiye ederim! Herkese iyilik, barış ve refah !
Herkese iyi günler. Sık sık eşimle birlikte lavabonuza geliyorum ve her zaman araba yıkamanın kibar robot adamlarıyla karşılaşıyorum. Ama bu sefer değil ... personeliniz değişti, görünüşe göre iki yeni adam işe aldılar. Onlardan birinin robotundan son derece memnun kaldım ... Görünüşe göre adam ne yaptığını bilmiyor ya da bunu yapmak istemiyor. Hoşuma gitmedi. Sevgili yöneticiler, size karşı herhangi bir şikayet yok ve robotnikinize (Aybek) karşı yeni olanlara daha yakından bakmanızı isteyeceğim ... Anlayışınız için teşekkür ederim…