Güzel self servis yıkama! Fiyat-kalite! Kimyayla ilgileniyordum, yanımda teslimatları vardı ve Grass şirketinin bir temsilcisini tavsiye ederim. Elektrikli süpürge için ayrı bir kutu var. Maliyet 1 ruble-4 dakikadır. Yıkama 1 ruble - 40 saniye, 2 ruble - 1 dakika., ancak onlardan jetonu, jetonun maliyetini - 3 ruble-2 dakika-50 saniye dönüştürmek daha karlı.Bütün bunlara ek olarak, böcekleri çıkarmak için ücretsiz bir sprey verilir. Aferin beyler! İşte müşterilere yaklaşım budur! Çok kibar yöneticiler.
Eksi ile bir değerlendirme yapabilirsek, bunu memnuniyetle yapardım! Kendilerine «24 saat açık yıkama» diyen bu ofise iki kez ve iki kez bir tür oyun oynamaya uğramaya çalıştılar. Programda anlaşılmaz bir şey var. Yöneticinin kapısı sürekli kapalı ve aramalara cevap verilmiyor. Kartla ödeme yapmak da büyük bir soruna dönüşüyor. «Hey sen, dostum» ile iletişim kuran bir yöneticinin her zaman bir tür tahsilatta olması ve normalde bir jeton satın almanın bir yolu yoktur. Sürekli beklemenizi söylüyor ve ne kadarını bilmiyorsunuz, ancak bir jetonu satın almak istiyorsanız, bir dahaki sefere kafanızla düşünmek ve hemen daha fazlasını almak için «dostça tavsiyeler» veriyor, aksi takdirde kuyruğu geciktirdiğini görüyor musunuz ve onu işten uzaklaştırıyorsunuz))) Bu sayede köpüğün yarısına kadar ayrıldık, çünkü jetonu satın almak ve her şeyi normal şekilde yıkamak mümkün olmadı. Kısacası, kendi parasıyla bir tür kız öğrenci gibi azarladı ve onu aptal yerine koydu. Yönetimin yalnızca personeli daha dikkatli seçmesi dileğidir. Çünkü bu tür "dostluklar" bir daha geri dönmek için en ufak bir istek bırakmıyor.
Geçerken bu lavaboya bir şans daha vermeye karar verdim, çünkü son zamanlarda mesai saatleri içinde kapatıldı. Bu sefer şanslıydım ama pek değil
Neredeyse 5 metre uzunluğunda bir arabam var ve kimin uzun arabaları varsa, en azından kışın buraya gitmeyebilirsiniz. Bu yüzden uğruyorum ve doğal olarak arabanın arkası kapıdan kapıya doğru. Sanırım hızlı bir şekilde kıçımı yıkayıp kapıyı kapatacağım. Planıma başlamadan önce çalışan seçer ve bana kapıyı kapatma ihtiyacı hakkında ders vermeye başlar. Kapatmadığım bir şey yüzünden sakince açıklamaya çalıştım ama ona ulaşamadım. Bam'a gitmenizi tavsiye etti
Onunla diyalog kurmaya devam etmedim: evdeydim ve gittim.
PS
Lavabonun kendisi fena değil. Ancak: 2 kez uğradım ve çalışmadı, ancak programa göre müşterilerle böyle bir personel iletişimi olması gerekiyordu. Kesinlikle buraya geri dönmeyeceğim.
Çao😎