Önceden anlaşarak geldim. Arabamda direksiyon ucunu hızlı ve verimli bir şekilde değiştirdiler ve bir yakınsama yaptılar. Bu işlerin bedeli fazlasıyla yeterli! Ben çok beğendim. Tavsiye ederim!
Çökmeye geldim . Direksiyon rafının ucunu geliştiremediler, başka bir sefer çok uzun süre söylediler) Sonuç olarak harcanan zaman boşa gitti... Başka bir servis merkezine gittim, sorunu 10 dakikada çözdüm.... Sonuç olarak, müşterilerle ilişkilerinizi kendiniz değerlendirin.
Bir transferde bu kuruma zar zor yetişeceğim. Kriko istedim, kendim tırmanacağımı, kulise takacağımı söyleyeceğim. Ama hayır, bir işçinin bana krikoyu vereceği zamanlar vardı. Arabayı ellerimle çevirdiğimde bana çukura girmem teklif edildi. Ama kızgındım, işçiye nahoş davrandım ve dükkana kriko aramaya gittim. Pekala, çok meşgul olsan bile öyle olmaz. Medeni insanlar gibi görünüyor...
Çok az insan, özellikle Lifan x60 gibi bir arabada, doğru ve verimli bir şekilde bir yakınsama yapmayı biliyor, bu hizmetteki adamlara teşekkür ediyorlar, sadece bilgisayarın kendilerine verdiği programa göre köşeleri ayarlamakla kalmıyorlar, köşeleri ayarlama sürecini iyice biliyorlar, programın göstermeyeceği normal olmayan herhangi bir sorunu belirleyip çözecekler, yetkin adamlar, işlerinde uzmanlar, onlara çok teşekkür ederim!!!
Orijinalini göster
М
Михаил П.
4. seviye şehir uzmanı
27 Kasım 2023
Ayakkabılarımı bir kereden fazla değiştirdim - çalışan çok mütevazı, çay için sembolik bir meblağ bile almayı reddetti. Akıldan yapar, önce pnömatik ile cıvataların aynı sıkılığını yapar, sonra manuel olarak uzatır
Orijinalini göster · Русский
2
1
O
OK
4. seviye şehir uzmanı
24 Ekim 2021
Hiç yorum bırakmadım ama bu dava beni şaşırttı ve hoş olmayan bir şekilde şaşırttı…
Birkaç gün önce, iyi bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine bu servis istasyonuna döndüm. Arabamın lastik değiştirme işini yaparken sözde »ustalar", YENİ markalı alaşım jantları mahvetti, kenarlar bölgesindeki levyeden dört diskten üçünün ön yüzeyine geçişle ezikler ve derin çizikler bıraktı ve disklerin ön yüzeyindeki koyu verniği kısmen soydu.
30 dakika sonra hasar gerçeğini göstermeye çalışırken (kaliteli hizmetten emin olduğum için disklerin durumuna hemen dikkat etmedim), servis istasyonunun personeli ve sahipleri tarafından müşteriye karşı kaba, sadece iğrenç bir tavırla karşılaştım.
Servis istasyonlarının çalışanları ve sahipleri işlerinden sorumlu değiller, eylemlerinden herhangi bir sorumluluk almak istemiyorlar. Hataları göstermeye çalışırken kaba bir tavır var.
Not: Bu lastiğin çalışmasının sonucunu resmi servis merkezinde gösterdim, alıntı: "Bunu kim yaptı - elleri yanlış yerden büyüyor"»
Bu nedenle, yüz kişiyi kendiniz seçin…
Herkese iyilikler!
İyi robot için teşekkür ederim. Çöküşü inanılmaz bir şekilde yaptım araba farklı davranıyor. Herkese bu istasyonu ziyaret etmenizi tavsiye ederim. Rover 45 sürücüsünden.
Tekerleklerin hizalanmasını sağladım. Bu işlemden önce tekerleklerin süspansiyonunu ve pompalanmasını kontrol ettiler. Her şey mükemmel bir şekilde yapıldı.