Шинторг Сокол. Я сегодня купила новую зимнюю резину. Мне ее поставили на автомобиль Лексус. Быстро. Качественно. Благодарю Директора Авто сервиса за замечательную работу персонала и администратора Татьяну Всегда вежливая, профессионально грамотно с клиентами. Очень приятно. Всем рекомендую пользоваться услугами Авто сервис Сокол Мастер Максим. Благодарю
Açılışından bu yana Sokol Shintorg'a hizmet veriyorum. Tüm yıllar boyunca, özellikle yönetici Alexei'nin “zamanında” hiçbir şikayet olmadı! Ancak…. Bu sefer - "Kederli bir kitap verin"» İstisnacılığa alışkın olduğum için her şeyi temizliğe koyacağım ve dişlerimi anüsten temizlemediğim için kozlarım olmadan tartışmaya girmiyorum. Ben kavramsalcıyım, soyut teorilerle düşünmeyi seviyorum.
Kasım 2024'te tekerleğin gıcırdaması sorunuyla geldim. Muayene, arka aksın değiştirilmesi gerektiğini gösterdi. Beyler aferin, yani Romanlar! Bu bir sahneleme değildi, işe başlamanın dokusuydu. Hemen doğru yedek parçayı buldu. Ama bundan sonra kara deliklerle dolu beyaz lekeler başladı ... yeni yönetici Gregory'ye katkıda bulundu. Araba uzun süredir belirsizlik içinde olduğu için (benim hatam değil), kiralayamadığım ve müşteri olarak geldiğimde asansörün kirasını ödemem gerektiğini bana söyledi. Sonra ertesi gün içeri girdim ve briçimde cihazların yandığını gördüm, vb. Bir açıklama yapacağım ... dizel otomobiller için özel bir akım beslemesi olan çok pahalı yeni bir akümülatörüm var. Araba bir günden fazla açık olduğu için aküyü hemen şarj etmek için koymanızı istedim! Yönetici Grigory, kameralara bakacağını, bunun nasıl olabileceğini söyledi ...., ancak bu gerçek bir sır olarak kaldı. Sonra arabayı sokağa çıkardılar, doğal olarak kendisi çalışmadı. Pili şarj etmediler! Ve zavallı brichka, yedek parça gelene kadar 8 gün boyunca soğukta durdu. Bütün günler yazıyordum ve Gregory'den pili mümkün olan en kısa sürede şarj etmesini istedim çünkü Şintorg'a gelmeden birkaç gün önce büyük zorlukla kurduğum Titreşim (motorun ısıtılması) arızalanmaya başladım. Genel olarak, uzun bir bilgi detoksu vardı. Ama Gregory, «Houston, sizi duyamıyorum» dizisindendi. Ayrıca, program pilin şarjının düştüğüne dair sinyaller verdi: 9.1, 8.9 ... aradım ve acilen şarj etmek için yalvardım, ancak yanıt olarak Gregory'den duydum: »Pilleri şarj etmeye koymuyoruz, böyle bir hizmetimiz yok." - Ne tür bir züppelik? Yani o sizin için boşaldı ve bu benim hatam değil! Böyle bir hizmette şarj cihazının olmadığını veya elektrik için size 300 ruble ödeyeceğinizi mi düşünüyorsunuz? Ve hangi düzenleyici eyleme güveniyorsunuz, bitmiş bir pili şarj etmemeniz için size reçete edildiğini nasıl düzenliyorsunuz? Peki ben eve nasıl gideceğim?! Gregory bana bunun yukarıdan bir gösterge olduğunu ve onları hiçbir zaman suçlamadıklarını söyledi. Her şey açık, sıska inek henüz ceylan değil. Kaç tane Şintorg var, her zaman şarj ettiler ve pilleri getirdim, test ettiler ve şarj için bıraktılar. Belki bu çalışma anlarını anlamıyor ... Sonuçta, teknik açıdan neyin ne olduğunu anlamalı ve sinekleri pirzolalardan ayırmalısınız. Kefir ile salatalık nasıl yenmez. Buna ihtiyacın olmadığını denemek, ipliğini eğirmeye gerek olup olmadığını bilmektense daha iyi olabilir.
N-evet, devrimci olmak zor ... Sonra Gregory beni geri aradı ve mağazadaki adamları aramam gereken bir versiyonu dile getirdi ve servise şarj etmek için bir pil koyabileceklerine dair onay verebilecek sözde bir usta var. Aradım ve satıcılar dehşete düştü. Orada bir dükkan var ve aküyü şarj etmek için izin verecek bir usta yok. Sonra St. Petersburg'dan köprü geldi. Önceden, uygun olsun ya da olmasın ustanın onu izlemesi gerektiği defalarca söylendi. Ancak, bu arızayı tamir etmesi gereken Romanın ustaları, parçaları incelemek için kabul noktasına gitmesine izin verilmedi. Köprüyü kendim getirdim ve Samodelkin'in onunla perçinlediği ve Kulibin gibi uymayan tüm bağlantı elemanlarını aceleye getirdiği için Rom da uymadı. Ek makarek, müdür nerede, kurşun çiçeği dışarı ittiğinde ne tür bir cemaat oluyor??? Yasaya referans nerede, fiyat nerede, genel olarak nasıl çalışıyorlar, kelimelerle??? Toplumun dokusu nedir, birisi sözlü saygıyı iptal etti mi? Opera grubunu aramak ve boncuğu almak istedim ama kendimi parçalamak istemedim. Bugünlerde Sokolsky Shintorg'da müdür yoktu, diğer yöneticilerin telefonlarını bulmaya çalıştım ve Ekim'deki Shintorg'a ulaştım, burada adam yönetime nasıl ulaşılacağını söyledi. Aradım, durumu açıkladım ve ifadeyi kabul eden kız,
önlemler aldı ve tektonik değişimler oldu. Ama artık çok geçti. Sonuçta, diğer ustaların bana söylediği gibi, onu hemen şarj etmek zorunda kaldık, mesele detaylarla ilgili değil, yani! 7.8'e kadar boşalmış olan akümülatör, 8 gün boyunca soğukta durmaya gitmemeliydi. Akümülatör şu anda acınası bir durumda, hava koşullarının hafif bir eksi ile, brichka başlamıyor, çünkü kesintiden sonra benim için de ofiste kurdukları Vibasta yardımcı oluyor. Hiçbir şeyi «sonraya» bırakmadığım için bu sorunu göz ardı etmeyeceğim.
İşte doruk noktası ve tüy böyle çıktı. Sinirler okyanusu salata suyuna gitti, iki haftadır gerileme bölgesindeydim. Beni tetikledi, bunca zamandır sanki ayaklarımla metin öğreniyormuşum gibi. Sağırların körlerle iletişim kurması zordur ... Bu Tyutchev'e göre gibidir: "Aklımla Rusya'yı anlayamıyorum" ... Ama hayat kaba bir senaryo yazıyor.
İşten sonra kalan ve arabanın karmaşık ve sorumlu onarımlarında ustalaşmak için daha önce gelen Romana minnettarlığımı ifade etmek istiyorum.
Ben hala Shintorg'da da hizmet vereceğim, çünkü gladiolus! Yani Hazır giyim var, bir de Çerkizonumuz var. Birincisi, yakınlarda yaşıyorum, ikincisi: erkeklerin ipte durdukları ve her zaman hazır oldukları bir dükkan ve üçüncüsü: araba konularında yetkin olan büyüleyici Yuri Anatolyevich ile harika kızlar Tanya ve Anya. Yani, çizgi filmdeki gibi: "Vanya, sonsuza dek yanınızdayım!”.
5 yıldız! Hizmet kalitesinden ve özellikle duyarlı ve hoş personelden memnunum! Paranın ve kalitenin değeri sizi memnun etmekten başka bir şey yapamaz!
Bu hizmette arabaya servis yapıyorum. Her şey tamamen tatmin edici, özellikle elektrikçi Yuri'ye dikkat etmek istiyorum - herhangi bir sorunu bulur ve ortadan kaldırır. 10 üzerinden 10
Пока что вопросов к ребятам нет. Молодцы. Решают мои проблемы с машиной. Форд фокус 3. Надеюсь, в дальнейшем в таком же ключе будем сотрудничать. Спс парням и девчатам.
Kurumun yanıtını göster
Анастасия Пичугина
3. seviye şehir uzmanı
16 Aralık 2024
Şehirdeki en iyi araba servislerinden biri, yetkin ustalar, uygun fiyatlar. Bütün ailemle burada arabalara hizmet veriyoruz.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Екатерина
2. seviye şehir uzmanı
21 Aralık 2024
Aferin çocuklar, üstten tekerlekler aldım ve servisin alt kısmında hemen değiştirildiler!Her şey hızlı ve verimli bir şekilde добро Müzakere dost canlısıdır))
Всё сделали, ждал не долго . Моя машина не смогла приехать своим ходом, меня подождали , я приехал меня поставили в очередь на подъёмник. Сделали и я ещё и развал сделал. Молодцы.
Kurumun yanıtını göster
Ольга Иванченко
12. seviye şehir uzmanı
26 Kasım 2024
Onarımları 2 saat içinde yapacaklarına söz verdiler ve arabayı neredeyse bütün gün tuttular.