Iş türleri:oto klima dolumu ve tamiri, egzoz sisteminin onarımı, fren sistemi tamiri, otomatik şanzıman tamiri, motor tamiri, oto full servis, yağ değişimi, oto boya , park sensörü, dingil tamiri, marş motoru, bilgisayarlı arıza tespiti, oto elektrik, direksiyon kremayeri tamiri, pompa tamiri, yakıt enjeksiyon temizliği, oto alarm, şanzıman tamiri, alternatör tamiri, cila, yakıt püskürtme tamiri, şaft mili tamiri, yakıt sistemi tamiri, karbüratör tamiri, motor bloğu tamiri, oto far tamiri, yarı otomatik şanzıman tamiri, aks tamiri, debriyaj tamiri, yedek parça ve aksesuar siparişi
Otomobil markası:çin arabalar, kore arabaları, japon arabalar, Chevrolet, Ford, Saab, rus arabaları, Lexus, Acura, avrupa arabalar, VAZ, Alfa Romeo, hafif araç, ithal arabalar, BMW, Audi, Citroen, Daewoo, Honda, ağır vasıta, Kia, Hyundai, Porsche, Renault, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, ŠKODA, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo, ticari
Hayvanlarla girilebilir:yüksekliği 35 cm'ye kadar olan köpeklere izin veriliyor
Ödeme yöntemi:indirimli ödeme, nakit, kartla ödeme, nakit dışı ödeme
Aradım, el frenini çekip çekemeyeceklerini sordum? Arabanın modelini bana açıkladılar - gel dediler. Sonunda geldim, ilk başta uzun süre el freninin kendisini bir el feneri ile aradılar, ancak en fazla yüz gün daha az aydınlıktı. Sonra el freni kolunu yukarı ve aşağı çekmeye başladılar. Sonra asansöre bindiler ve indirdiler. Bu arada kapatmadıkları yolcu kapılarının yanından tekrar salona girdik (Tanrıya şükür o zaman arkadan ayrıldığımda açılmadı). Daha önce böyle bir araba yaptınız mı diye sordunuz? Cevap hayır. Başka bir servis istasyonuna gitseniz iyi olur - Personel yetkin değilse ve sıfırlara göre neden araba modelini sorup servise davet etmelisiniz? Siz sadece zaman öldürmeye ve arabanızda sigara içmeye davet edileceksiniz. Tütüne karşı düşmanlığım olduğu göz önüne alındığında, sonunda kuru temizleme yapmak zorunda kaldım – büyükannelerime uçtum! Personel yetkin değil (bunların en yakın okuldan nasıl tamir edileceğini bilmedikleri için atılmış teknisyenler olduğu izlenimindeydiler...) Çukurlarla çukurlara girmeden önceki yol - kutuya girerken hemen süspansiyonu onarabilirsiniz! El freni aranırken, personelin daha önce de belirtildiği gibi otomobiller de dahil olmak üzere tüm servis istasyonunda sigara içmelerine izin verdiklerini, ancak servis istasyonunda her yerde sigara içmenin norm olduğunu - güvenlik önlemlerine uyulmadığını – Acil Durumlar Bakanlığı'na dikkat edilmesi gereken bir şey olduğunu belirtmekte fayda var. Otomobil markamın fanclub'unda arkadaşlarınızla paylaşacak bir şey olacağı için hala 1 puan vermeye değer.
Geely Coolray arabasındaki fren balatalarını değiştirmeye geldim. Bu, görevlilerle olmayan ilk hizmetti... Değiştirmeden sonra, sola dönerken garip bir ses çıktı (sadece sola). Değiştirdikten üç gün sonra geldim ve sorunu anlattım. Bana neden hemen gelmediğimi söylediler... 3 günü hatırlatıyorum... Cuma günü ve sonra hafta sonu yaptılar. Genel olarak, arabayı asansöre kaldırıp bakmayı kabul ettiler. Kaldırdılar ve baktılar, hepsi bu! Tekerleği bile çıkarmadık ve hepimizin yapabileceği herhangi bir hatamızın varlığına bakmadık... Bundan sonra bunun onların suçu olmadığını ve sadece koşulların bir kombinasyonu olduğunu söylediler... Sonra, fren diskini değiştirmem ve kılavuzu yağlamam gerektiğini söyledikleri görevlilere gittim. Ustabaşı ile iletişime geçtim ve bunu anlattım. Gelmeyi teklif etti (ısrar ediyorum derim) ve her şeyi daha güzel bir şekilde kontrol edip yağlayacaklardı. Kabul ettim, bu sefer arabayı kaldırdılar ve her iki ön tekerleği de çıkardılar, her şeyi kontrol ettiler ama sorunu bulamadılar. Sordum Diski değiştirirseniz ses gider mi? Cevabımı aldığım şey: Bunu garanti edemeyiz. Sonra fren sistemleri merkezine kayıt oldum, diskler ve balatalar aldım. Ve bak, ön ve arka diskleri ve balataları değiştirdikten sonra (tamamen yeni orijinal) - ses gitmedi!!! (yetkililere merhaba). Sonunda sorunu buldular!!! Kelimenin tam anlamıyla: "önceki atölyede yetkin olmayan onarımlar" (kabloların veya kabloların bazılarının doğru şekilde döşenmemesiyle ilgili sorunu zaten unutmuştum. Ama burada yakaladığım gerçeği doğru yapamadılar. Her ne kadar ben 2a şans vermiş olsam da!!!
Korkunç YÜZ! Fiyat etiketleri sıkılıyor, ancak aslında ustalardan bir isim var.
Arabayı tamir için verdiler. Tüm detaylar sağlandı(yeni!). Onarım için: kutuya bakın (kendiniz ne aktığını fark ettiniz) ve krank mili sensörünü değiştirin.
Onlara göre hiçbir şey akmıyor, her şey kuru. Ama aslında kutudan yağ akıyor. Ve bu çıplak gözle görülebilir. Krank mili sensörünü değiştirmek için: onlara göre yeni sensör arızalı (daha sonra kendimiz kontrol ettiler, öyle) sonuç olarak servis istasyonu çalışanları eskisini koydular AMA! sensör çipini kırdılar!!Çip artık yaysız (daha net hale getirmek için - çipin her iki tarafında kilitleme yayları var, bu yüzden şimdi orada yok ve sensörü çıkarmak için tamir etmem gerekiyordu). Şişeyi sensörden çıkardılar (kaybettiler)!! Sensör artık koruyucu bir ampul olmadan. Ve kırıldı!!!
Kırmak mı?
Kolay! Öyle koyacağız. Ne yaptığımızı kim bilecek?
Ve tamamen ve daha fazla para alacağız!!
Yüzün "ustalarının" elleri hangi yerden büyüyor, kendiniz düşünün.
Kimseye arabalarımı tamir için buraya getirmesini tavsiye etmiyorum!!!