Son derece olumsuz geribildirim.
Bu şirketin uzun süredir müşterisi olarak, ön camı Audi a6 arabasıyla değiştirmek için bir kez daha iletişime geçmeye karar verdim.
Prosedür olağandır- ön ödeme, kayıt.
28 Eylül. 2023. arabayı sürdüm. Ertesi gün geldim, yerleştim ve aldım
arabayı. Atlayıp gittim. Doğal olarak, uzun yıllara dayanan işbirliği deneyimi göz önüne alındığında hiçbir şeyi kontrol etmedim. Her şey her zaman harikaydı. Ama bu sefer değil.
10 Ekim. Dikiz aynasının yapıştırıldığı yerde cam çatlağı fark ettim.
Arıyorum.Kız soruyla cevap veriyor, ne zaman bir çatlak alındı? Bütün diyalog bu.
Dahası, sürüş tarafında, sürüş sırasında cam hoş olmayan bir ses çıkarır, bu da kalitesiz çalışmayı gösterir.
Bazen müşterinin güvenini kaybetmekten kar kaybetmek daha iyidir.
Bunu Robert Bosch söyledi.
Her şey hızlı ve verimli. Çocuklar kendi işlerinde profesyoneldir. İşi "hadi öğrenelim" için yapmıyorlar. Tüm nüanslar, bireysel duruma esnek bir yaklaşım olarak belirtilir. Aferin beyler!