İyi hizmet, her şey seviye ve yükseklikte, özellikle müşterilerle çalışmak (her şey açık ve konuyla ilgili). Tek dezavantajı, ortak mağazaları "Alman üçlüsü" aracılığıyla yedek parça sipariş ederseniz, fiyat, bazı çevrimiçi mağazalardan kendim yedek parça satın aldığınızdan daha yüksektir, çünkü "Alman üçlüsü" fiyata bir miktar KDV de ekler, bir birey olarak buna gerçekten ihtiyacım yok
Belirlediğim bir sorunla geldim, zaman sınırlı olduğunu söyledim. Çözeceklerini söylediler. Bilgisayarı tuttular. teşhis koydular, aradılar ve evet, söylediğim öğenin gerçekten işe yaramadığını söylediler, çünkü bu daha önce başka bir servis istasyonunda belirtilmişti. "Uzun süre tamir et / değiştir, yarım günde değil, bilgisayar için vaktimiz olmayacak. Teşhis için 50 ruble ödeyin. » Zaten bildiğim bir şeyi bana anlattıkları için çok pahalıya mal oluyor. Bir daha onlara gitmeyeceğim. Not: Bu arada, gelecek için onarımlar için Minsk'teki Zauber'e götürdüklerinden daha fazla bir miktar belirlediler
Arka süspansiyonda dışarıdan bir vuruşla içeri girdim, piste çıkmak üzereyken teşhis koymayı zar zor istedim. Arabayı düzenlediklerinde, işe alım odasına nasıl kaldırılacaklarını aramamı istedim, sonuç olarak, herkes kasaya ödemeye baktığında aradılar) neden aramadıklarına neden cevap vermediklerini sorduk, hadi kaldıralım, işe alım hala meşgul! Doğal olarak, tam bir bagajınız olduğu gibi, her şeyi sürmeniz ve dinlemeniz gerektiğini söyleyen yabancı bir ses bulamadılar »yürüyen aksamın teşhisinin kulaktan yapıldığını ilk öğrendiğimde" личным Kişisel duyumlara göre, ses bükülmemiş veya sökülmemiş bir şeye benziyordu) bu yüzden bir vuruşla gönderdiler, bu mucize serviste durmadılar ve başka bir yere uğradılar, burada gerçekten benim huzurumda baktılar ve kişisel eşyalarını bagajdan boşaltmadan hemen nedenini buldular, bunlar »GÜNEY OTO Merkezi'ndeki ustaların kederidir!!! Kelimelere ek olarak bir fotoğraf ekliyorum! Merkez yönetiminden yorumlar duymayı umuyorum!!!