İyi hizmet, her şey seviye ve yükseklikte, özellikle müşterilerle çalışmak (her şey açık ve konuyla ilgili). Tek dezavantajı, ortak mağazaları "Alman üçlüsü" aracılığıyla yedek parça sipariş ederseniz, fiyat, bazı çevrimiçi mağazalardan kendim yedek parça satın aldığınızdan daha yüksektir, çünkü "Alman üçlüsü" fiyata bir miktar KDV de ekler, bir birey olarak buna gerçekten ihtiyacım yok
Belirlediğim bir sorunla geldim, zaman sınırlı olduğunu söyledim. Çözeceklerini söylediler. Bilgisayarı tuttular. teşhis koydular, aradılar ve evet, söylediğim öğenin gerçekten işe yaramadığını söylediler, çünkü bu daha önce başka bir servis istasyonunda belirtilmişti. "Uzun süre tamir et / değiştir, yarım günde değil, bilgisayar için vaktimiz olmayacak. Teşhis için 50 ruble ödeyin. » Zaten bildiğim bir şeyi bana anlattıkları için çok pahalıya mal oluyor. Bir daha onlara gitmeyeceğim. Not: Bu arada, gelecek için onarımlar için Minsk'teki Zauber'e götürdüklerinden daha fazla bir miktar belirlediler
Arka süspansiyonda dışarıdan bir vuruşla içeri girdim, piste çıkmak üzereyken teşhis koymayı zar zor istedim. Arabayı düzenlediklerinde, işe alım odasına nasıl kaldırılacaklarını aramamı istedim, sonuç olarak, herkes kasaya ödemeye baktığında aradılar) neden aramadıklarına neden cevap vermediklerini sorduk, hadi kaldıralım, işe alım hala meşgul! Doğal olarak, tam bir bagajınız olduğu gibi, her şeyi sürmeniz ve dinlemeniz gerektiğini söyleyen yabancı bir ses bulamadılar »yürüyen aksamın teşhisinin kulaktan yapıldığını ilk öğrendiğimde" личным Kişisel duyumlara göre, ses bükülmemiş veya sökülmemiş bir şeye benziyordu) bu yüzden bir vuruşla gönderdiler, bu mucize serviste durmadılar ve başka bir yere uğradılar, burada gerçekten benim huzurumda baktılar ve kişisel eşyalarını bagajdan boşaltmadan hemen nedenini buldular, bunlar »GÜNEY OTO Merkezi'ndeki ustaların kederidir!!! Kelimelere ek olarak bir fotoğraf ekliyorum! Merkez yönetiminden yorumlar duymayı umuyorum!!!
Jeneratör Minsk'ten Grodno'ya giderken kırıldı, öyle oldu ki akü oturdu, böylece Bagaj açılmadı ve rafın zemini kaldırıldı - bmw e71 - akum'a erişim yoktu. Değiştir / şarj et.
Bmw'yi Grodno'da kimin anladığını bilmiyordum - bu şirketi buldum, sürdüm, çekici aracın onlara bir araba getirmesi konusunda anlaştım.
Eksileri:
1. Usta alıcı Pavel duruma girmedi (ben Grodna'dan değilim, onarım sorununu hızlı bir şekilde çözmek gerekiyordu), zombiler tüm soruların cevaplarını vb. 2. usta konuşmaları duydu, bağlandı, adını hatırlamıyorum, konuşma tamamen farklı bir yöne gitti, kibar ve yardım odaklı, birini ve ikincisini yıkadığım açıktır, aynısını getirdiniz - daha fazla bakacağız, ancak bir kişinin zor bir durumu olduğunda - bir cevap değil, sempati duymak istiyorum - belki 4 gün sonra arabanıza bakacağız, belki yarın bile her şeyimiz meşgul.
Toplamda - hizmet sektöründe müşteriyle çalışmak, özellikle fiyat yüksek olduğu ve premium otomobil segmentine yönelik olduğu için her şeyimizdir
2. Fiyat - Minsk'te yapılan iş için% 30 daha az isim verildi
3. Tavsiye - onarımdan sonra temiz bir arabaya binmek çok güzel olurdu. 10/20 p fiyatlarını dikkate alarak fark etmeyeceksiniz - ama bir arabada olduğu gibi çok hoş olurdu - aldığınızda temiz bir araba
Artıları
1. Toplam araba Kabul edildikten 5 saat sonra yapıldı, bunun için çok teşekkür ederim
2. Çocuklar BMW'nin ne olduğunu anlıyor, anları ve incelikleri biliyorlar
3. Yerinde bir elektrikçiyi tamir edebilir, bir Frm bloğunu, bir jeneratörü vb. Tamir edebilirler - ki bu çok havalı, onarım süreleri kısalıyor ve servis istasyonunda yapmadıklarını yapabilecek birini aramayabilirsiniz - bu uygundur.
4. Yedek parçaları olan kendi mağazanız var - beğen
Özet - bir BMW'NİZ varsa - hizmeti tavsiye ederim, iyi yapıyorlar, hızlı bir şekilde. Konuyla ilgili çocuklar - bmw için özellikle hoş olan şey.
Pahalı - ama açıkça. Daha sonra bitirmeye geçmektense 1 kez ve iyi yapmak daha iyidir.
Genel olarak, çocuklar saygılıdır, Kabul Yöneticileri müşteri odaklılık dersleri alırlar ve doğrudan mükemmel bir servis istasyonudur.
Grodno'da sakinlerin huzur içinde bir BMW'YE sahip olabilmelerine sevindim.
Kaliteli hizmet, profesyonel iş performansı, özenli personel, onarımlar ucuz değil, kaliteli, müşteri için uygun bir zaman seçiyor. Bu işletmenin hizmetinden çok memnunum.
Mükemmel hizmet. Müşteriye iyi bir yaklaşım. Vasıflı işçiler. Bunu arabama yaptım, doğru şekilde yardım ettiler, motora yağ almaya yardım ettiler, MOTUL yağını döktüler. Ölüm sorunu ortadan kalktı, bir sonraki şeye daha geleceğim.
Orijinalini göster
1
5
Vitali
9. seviye şehir uzmanı
22 Mart 2023
Açıkça, doğru, zamanında.
Tüm ekibin yüksek çalışma sınıfı. Onlar için çözülemeyen görevler yok.
Çözemedikleri hiçbir soru yok. Her şey her zaman hızlı ve kalitelidir.
Dmitry'ye özel teşekkürler.
Orijinalini göster
1
3
İ
İsimsiz yorum
24 Mayıs 2020
Hizmetlerimi yaklaşık 10 yıldır kullanıyorum. Her zaman verimli ve hızlı bir şekilde onarılır, arızalar hakkında ayrıntılı olarak konuşurlar ve bakım konusunda faydalı tavsiyeler verirler
Sadece eksileri:
Kartla ödeme yapılmaz.
İş ve yedek parça fiyatları, bu kesin olarak ortalama değerlerden daha pahalıdır.
İlk başvuruda% 5 indirim hakkında yazılmıştı. Kendim birkaç kez hatırlatana kadar hatırlamazlardı bile.
Yapılan işten sonra istişare yapılmamaktadır.
Bu bmw servisinin yetersiz olduğunu söylemek, söylenecek bir şey olmadığı anlamına gelir!!! Fiyatlar normal olanlardan üç kat daha fazladır. Yani. Yapacak hiçbir şeyi bilmiyorlar! Kötü yapıyorlar! Düzgün bir arabayla geliyorsun, arızalı olanla gidiyorsun! Ya sensörü takmayı unuttular, sonra somunu sıkmadılar, sonra başka bir şey-hiç olmazsa! Ve maliyetlerin geri ödenmesi hakkında bir soru sorduğunuzda gözlerini çarpıyorlar ve burada bir sebep olmadığımızı söylüyorlar, yapmayı unuttukları tekrarlanan işler için hiç para almadığınız için teşekkür edin...
Kutudaki yağı değiştirdim, BMW E70. Her şeyi mağazalarından satın almadım ve boşuna, 20 ruble daha ucuza çıkacaktı. Kalite açısından ön lisansım olana kadar.