Öneriler için bu kliniğe başvurduk. Yavru kedi 2 aylıkken çok içti ve sık sık çöp kutusuna giderdi, bu da bizi korkuttu. Ziyaretin bir sonucu olarak, hala küçük olduğu cevabını aldık ve yemi değiştirdik. 2 hafta sonra yavru kedi kalkıp yürüyemedi, onu tekrar oraya götürdüm. Teşhis: doktora göre viral enfeksiyon. Günde 2 damlalık ve bir antibiyotik, 2 gün sonra daha iyi olmadı, ancak doktor yediğini söyledi, bu normaldir. Kuyruklarda uzun süre oturduk, damlalığa geldiğimizi unuttuk. Yavru kedinin gittikçe kötüleştiğini görünce, bunun viral bir enfeksiyon olmadığını açıkça gösterdikleri ve şu anda hayatta olduğu için randevuları değiştirdikleri başka bir kliniğe döndüm.
Çalışanların tavrını beğenmedim. Bu kadar büyük bir insan akışına hizmet etmek için zamanınız yoksa, evcil hayvanlara miktarı azaltmak ve niteliksel olarak yardım etmek daha iyidir. Gerçekten ciddi bir şeyiniz varsa iletişime geçmenizi tavsiye etmiyorum. Sadece doktorlardan daha fazla dikkat ve özen gösteren hemşireler için 2 yıldız veriyorum
Hizmetler için yeterli fiyatlar, iyi bilgili uzmanlar. Fazladan reçete edilmiyorlar, bu da çok sevindirici. Kliniğe çeşitli dar uzmanlar ve çok çeşitli hizmetler sunulmaktadır
Mutlak profesyonel olmayanlar, karışıklık ve dikkatsizlik.
Yavru kediyi aldık, ilk muayeneye kaydolduk. Muayene sırasında doktora yavru kedinin sokaktan yeni alındığı ve olası enfeksiyonlar için muayeneye ihtiyaç duyulduğu söylendi.
Bu "huzursuz" yavru kediye baktı, mantar enfeksiyonları (mikrosporiler) için ultraviyole radyasyonla bile parlamadı. Kan testleri de almadım - "yavru kedi sağlıklı görünüyor, neden testler?".
Sonra faturayı ödemeye gönderdim.
Ertesi gün, yavru kediyi neden mikrosporiye göstermediklerini soran bir telefon aradılar, hemen bize kendimiz ne istememiz gerektiğini cevapladılar. Yani, onların "doktorları" sokaktan seçilen yavru kedinin mikrosporiyi kontrol etmesi gerektiğini bile tahmin etmediler.
Evcil hayvanınız sizin için değerliyse, bu "kuruma" başvurmamanız daha iyidir.
Birkaç yıl önce resepsiyondaydık, ultrason sırasında bir kemirgen öldü. Garip olsa da bu durumun ayrıntılarını açıklığa kavuşturmadılar, çünkü araştırma oldukça standart. Hiçbir şey habercisi değildi. Ancak doktorun randevudaki iletişimine gelince, evcil hayvanın ölümünden sonra ultrason muayenehanesindeki sağlık personeli hoşumuza gitmedi. Tutum soğuk, saldırgan olmasa da kayıtsızdır. Bu kliniğe bir daha gitmeyeceğiz. Hayatta her şey olur, ancak müşteriye karşı nezaket ve yardımsever bir tavır olması önemlidir, ancak onları hissetmedik. Normal olan tek şey resepsiyonda iletişim kuruyorlardı ve aksi takdirde bizdiklerimiz arasında doktorun iletişimi için en kötü veteriner kliniği.
Yanlış tedavi taktikleri nedeniyle kedim öldü! Evcil hayvanımın hayatını tamamen ve tamamen size emanet ettim ve şimdi onun yasını tutmam gerekiyor.
Arka arkaya birkaç gün, günde iki kez prosedürlere gittik ve onların görüşüne göre her şey normaldi. Ama o zaman neden kedim kollarımda nefes almayı bıraktı? Sıcaklığı neden daha düşüktü!insan! ve baskı neredeyse hiç yoktu mu?
Evcil hayvanınız sizin için değerliyse, bu kliniğe başvurmaya bile çalışmayın! Uzun yıllar pişman olacağım büyük bir hata yaptım. Öyleyse lütfen, kimsenin bir daha aynı hatayı yapmasına izin vermeyin
Resepsiyondaki kızlara çok teşekkür ederim, çok özenli, kendi kuyrukları için endişeleniyorlar.
Lida'dan geldik, doktorların orada durmaksızın çalışmasına rağmen canlı bir sırayla kabul edildik. Dr. Kuzmin Vasily'e özel teşekkürler. Fazla su olmadan açıkça davada.
İğrenç bir tavır. Kedi hastalandı ve acil yardıma ihtiyacı vardı, en yakın olduğu için bu veteriner kliniğini aradılar. Bir telefon görüşmesinde kız, doktorun fırsatı olacağı için kabul edilebileceklerini veya kabul etmeyeceklerini bildirdi. "O zaman size gitmenin bir anlamı yok mu?", kız tonunu yükseltmesine izin verdi.
Bu veteriner kliniğini tavsiye etmiyorum, yardıma ihtiyacınız varsa, bu 50/50 seçenektir... Bana dedikleri gibi, "Randevuya çıkacağınızı garanti edecek kimse yok".
Aşı yapılırken kediyi biraz öldürdüler. Eve yeni geldiler, kedi hastalandı. Kusma başladı. Hayvan ayakları üzerinde duramazdı. Kliniğe çağırdılar, 5 dakika içinde olacağımızı söylediler. Yakınlarda yaşıyoruz. Cevap sadece olağanüstüydü! 20 dakika sonra kapanıyoruz, başka bir klinik arayın! Yani, paranız için hayvanınızı öldürecekler ve yardım etmeyi reddedecekler!
Kediyi sterilize ettiler. Her şey yolunda, doktorlar hoş, hemşireler de öyle)
Ameliyattan 4 saat sonra çoktan yedim ve koştum. Ameliyattan önce muayene yapıldı ve ardından 2 muayene yapıldı. Tek dezavantajı: koridorlar çok dar, oturacak çok az yer var, çünkü sürekli olarak çok sayıda ziyaretçi var.
Kedimi bu klinikte tedavi ediyorum. Şimdiye kadar, doktorların profesyonelliği hakkında değil, fiyatların nasıl oluştuğu hakkında sorularım var. Resepsiyona aradığımda, ödemeye gittiğimde bir miktar dile getiriliyor - tamamen farklı.
Manipülasyonlar aynı olmasına rağmen, kediyle 4 gün boyunca prosedürlere gittim ve her seferinde farklı bir fiyat etiketi aldım. Çok garip, bunu çözmek istiyorum
Resepsiyondaki güler yüzlü ve hoş personel. Müşterilere karşı tutumunuz ve gülümsemeleriniz için kızlara teşekkür ederim. Günün 24 saati resepsiyonu olan bir kliniğin olması çok iyi. Basit olmayan durumlarda bile sakinliğe ilham verir. Doktorlara profesyonellikleri ve küçük kardeşlerimize verdikleri yardımlar için teşekkür ederim. Size başarı.
Güzel cerrah Kuzmin Vasily'ye ve ilgili herkese teşekkür ederim. Bugün kedi Doshik'in dişlerini çıkardılar. Her şey yolunda gitti, doktorların korkmuş hayvana karşı saygılı tavrı profesyonelliğin bir işaretidir. Vasily, ne yapıldığını, yaraya nasıl bakılacağını vb. Diğer kliniklerde, genellikle doktorun asistanı sadece önerilerle ilgili bir kağıt parçası verir. Teşekkür ederiz! Kliniği ve uzmanları şiddetle tavsiye ederim
Belki buradaki doktorlar iyidir, ancak her şeyin organizasyonu iğrençtir. Kalabalıklar, neden kayıt ve acil randevu almadığımız belli değil. Aşı için geldik, ne kadar bekledikleri belli değil. Dar koridorlar, çok sayıda insan. Bu korkunç.
Kliniği gerçekten beğendim, doktorlar çok yetkin ve özenli. Kayıt bürosundaki personel de çok cana yakın ve bilgili. Arabalar için park yeri var. Ameliyattan sonra köpek arabaya teslim edildi. Klinikte başarı ve refah. Başta cerrah ve ortopedi doktoru olmak üzere tüm personele teşekkür ederiz.
Aybivet kliniğini hem kedi hem de köpekle sürekli ziyaret ediyoruz.Tüm personel hem insanlara hem de hayvanlara dosttur.Her ruh için endişeleniyorlar!Hiç kimse aptalca parayı yırtmaya çalışmıyordur) Kediye aşırı muamele gördüklerinde uyuşuklaştı ve kliniğin günün her saatinde çalışmadığı için yemek yemeyi bıraktı, kedinin sıcaklığının ölçüldüğü, kan alındığı, enjeksiyon yapıldığı ve antibiyotik reçete edildiği başka bir kliniğe gitmek zorunda kaldım ve bu noktada nokta.Bize kan yoluyla bir tür cevap vermemiz için o kliniği aradık, böylece randevuya gitmenin acilen olup olmadığını anladık (4 gün sonra tekrar randevu alındı) bilgi vermeyi reddettik ve hayvanla canlı bir sırayla gelmemiz söylendi ve kedicik zaten zar zor ayaklarının üzerinde duruyordu.Aybivet'i aradık ve acilen doktor randevusu için boş bir yer bulduk, testler hemen incelendi (başka bir klinikten), başka bir antibiyotikli bir damlalık reçete edildi (başka bir kliniğe taburcu edildikleri için sürekli kustu ve kedinin enfeksiyonu olduğu göz önüne alındığında antibiyotik reçete edildi), ayrıca su dengesini iyileştirmek için bir damlalık, hayvan susuz kaldığı için acil bir muayene yapıldı, acil durum muayenesi yapıldı, evcil hayvanımızın hastalığı hakkında tüm öneriler ve ayrıntılı açıklamalar yapıldı.Bizde bulunan iki doktor ve prosedürel asistanımız, her biri her evcil hayvana sevgi ve şefkatle davrandı.Hakkında pek çok kötü yorumu olan yöneticiler her zaman (zaman zaman orada olduğumuz gerçeğine dayanarak)aynı nazik ve cana yakındırlar.Bu klinikte bir tane eksik,bu 24 saat randevu
Kediyi getirdiler, " kötüydü", görünüşe göre gelecekte birçok gereksiz damlalık enjeksiyon prosedürü yaptılar ve kedinin sadece bir virüsü vardı, başka bir gaziye dönerek, kediyi araştırma günü için daha iyi hale getirdi ve saline (damlalık) götürmeye gerek yoktu.
Ayrıca, bunun için ödeme yapmanız gereken testlerden sonra tekrarlanan randevular da planladılar, kediyi getirdim ve aynı klinikte başka bir doktor kabul etti ve tekrar kabul edilmeye şaşırdım, hatta bana nedenini sordum. Ve en önemlisi, kediyi incelemeye bile başlamamışlardı. Testlerin normal olduğunu söylediler ve hepsi bu, ancak tam teşekküllü bir resepsiyon için ödeme yaptılar. Onlara hitap etmeden önce bunu düşünün, kesinlikle artık ayağım değilim.
19 Mart 2024'te ziyaret edildi
Eksi: kaydolduk, ancak yaklaşık 30 dakika bekledik, bu sinir bozucuydu, bu yüzden.ve yıldızı çıkardı
Artı: Dikkatli bir inceleme, ilgilendiğiniz sorulara cevaplar aldım
Özenli ve kibar personel, altı aydır kedinin doktoruna sesleneceğiz ve kelimenin tam anlamıyla kedimizin ayaklarına koyan Kuzmin Vasily Alexandrovich'e dönmelerini tavsiye etmeleri harika!!! Kedinin bacaklarını inkar et. Evcil hayvanımızın sağlığı için yürekten teşekkür ederiz!!! Kliniğe başarılar ve refah ve doktorlara ve personele minnettarlık! Yeni Yılınız kutlu olsun!
Evcil hayvanınız sizin için değerliyse buraya gelmenizi tavsiye etmiyorum, doktor bazılarının ilişkilerini şaşırtıyor, resepsiyondaki iletişim sadece bir dehşet, orada bir şekilde para kazanmak istediklerini ve tedavi etmediklerini söylemeye gerek yok
Şubat ayında ailemizde Puma (İngiliz) adında güzel bir yaratık ortaya çıktı. Evcil hayvanı olan çocuklarımızın tavsiyesi üzerine Prushinsky için Aibivet'e döndük. Dost canlısı bir ekip, evcil hayvana ve sahiplerine karşı dikkatli davranarak, tüm heyecan verici konularda açıklamalarla çok hoş bir izlenim bıraktı. Kuyrukla ilgili olarak, kayıtla iletişime geçtik ve bir kez acil olarak (40 dakika içinde kabul edildik). Bugüne kadar evcil hayvanımızın sağlığına Aybivet uzmanlarına güveniyoruz.
Yöneticilerin empatisi yoktur ve bu, veteriner kliniğinde çalışmak için çok önemlidir. 5 Aralık'ta acil öğleden sonra, yöneticiye söylendiği gibi köpekle çok ciddi bir durumda test yaptırmaya geldik. Önümüzde kimse yoktu. Önce doktorun boş bir klinikte kan alması için 5 dakika bekledik ve sonra tanıdığımız dermatologumuzla tanıştık ve bizi gördükten sonra testi aldı ve sonra hesaplanmamızı 5 dakika bekledik (haritayı eklemek için - 10 saniye zaman). Her dakika bizim için önemliydi. Bu tavırdan çok hayal kırıklığına uğradılar.
Kliniği önermiyoruz. Terapist kan testi yapmamızı önermedi, köpek yemek yemeyi reddettiğinde ilaç tedavisi önerdi. Bundan sonra, başka bir tedavi ve kan testi yerine ona analgin vermeyi ve yemeğini itmeyi teklif etti. Kan testleri daha sonra başka bir klinikte yapıldı ve tedavinin atanması için belirleyici hale geldi.
Orada kendini işine veren tek doktor dermatolog Davidovich Elizaveta'dır. Onu yürekten tavsiye ediyoruz.
Veteriner hekimlerin hizmetlerinin kalitesinden memnunum. Ancak güvenlik organizasyonuyla ilgili büyük bir sorun var. Bir kediyle randevuya gittik ve yakınlarda iki stafordun bilinçsiz sahipleri vardı! Erkek ve kadın sahipleri aniden evcil hayvanlarının zararsız olduğuna karar verdiler ve köpeklerden birinin ağzını çıkardılar. Ve bunların hepsi dar bir koridorda. Yöneticiler neden bu şekilde yorum yapmıyorlar?
Uzun zamandır Aybivet'te evcil hayvanlarımızı tedavi ediyoruz. Kibar personel, geniş bir hizmet yelpazesi - bazıları diğer kliniklerde bile bulunamadı. Doktorlara randevu ön plandadır, ancak uygun bir şekilde, acilen gelip canlı bir sırayla gelebilirsiniz, doktorla boş zamanınız varsa kabul edileceksiniz.
Veterinerlik elbette pahalıdır, ancak kuyruklarınız için ne yapamazsınız.
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
Оля
6. seviye şehir uzmanı
30 Haziran
Öyleyse gidelim:
Geçiş yolu. Moskova Çevre Yolu'ndan birkaç dakika uzakta, ancak Loshitsa'dan değilseniz ulaşımınıza sahip olmak daha iyidir. Karşısında durak yok.
Bina. Cepheden her şey olağandır, ancak genel olarak temiz ve temizdir. Girişte oturmak için bir yer düzenlemek daha iyidir, çünkü kedisi olan yaşlı bir kadın taksiyi uzun süre bekledi ve bunca zamandır ayakları üzerinde duruyordu. İçeride çok az yer var ama şahsen uzun süre beklemek zorunda kalmadık. Bununla birlikte, suyla dolu bir soğutucu var, ancak Tanrı'nın haberi nerede olduğunu biliyor ... Kahve makinesi yok, ancak açıkça zarar vermese de, insanlar prosedürlerde bir buçuk saat oturuyorlar. Tuvalet nerede? Ayrıca belirsiz ... Tabela yok.
Resepsiyon. Nazik, iyi hazırlanmış kızlar. Hızlı bir şekilde danışırlar, her şeye kısaca ve esas olarak cevap verirler. Sorularla yaklaşmak korkutucu değil, asıl mesele bu.
Asistanlar (doktor asistanları). Kitlelerde - aynı yöneticiler gibi, sadece çok telaşlı (anlaşılabilir). Çok sayıda hasta olduğu için her şeyin makinede yapıldığı açıktır. Hayvanları seviyorlar, bundan şüphem yok. Bir boru hattı hissi var, ama ne yapabilirsin - böyle bir iş. Yardım etmeli ve bunu hızlı bir şekilde yapmalıyız. Avtushko, Lokanta, Minkevich, Mark, Ilona (soyadını hatırlamıyorum) zekidir.
Doktorlar. Herkesle yolları kesişmediği için herkes hakkında konuşmayacağım. Zinkevich, Kuntsevich - çok beğendik. Veresovaya çok iyi bir izlenim bıraktı, yetkin bir doktorun olduğu açık. Tecrübeli Vasilkin, açıkça işini biliyor. Vakanın ilerlemediğini görürse ameliyata acele etmez. Cherkanov - kısaca ve özünde. Mesafeli görünebilir ama gerçekte yardım etmek istiyor. Bu hissediliyor.
Para. Her şey için ödeme yapmanız gerekecek. Bu yerde, hava bile sayaca konmuş gibi görünüyor ... Ve bu doğru değil, elbette, sadece atmosfer böyle. Gelmek korkutucu, gitmek korkutucu çünkü ne kadar para bırakacağınızı ve ne kadar daha ihtiyacınız olacağını bilmiyorsunuz. Konu hayvanın hayatı olduğunda parayı düşünmezsin. Bunu kullanmalarını istemiyorum, müşterilere daha ayrıntılı açıklamalar yapmanız tavsiye edilir. Örneğin, sunulan tüm hizmetleri ve karşısındaki fiyatı (diş hekimliğinde olduğu gibi) açıklayan basılı bir form. Toplumda kalıcı bir klişe olduğu için bu kliniğe olan güveni artıracaktır: veterinerler sizi “kemiklerine kadar” soymak istiyor.
Sonuç olarak. Şimdiye kadar ziyaret ettiğimiz en iyi veteriner kliniği burası. Evet, evcil hayvan hastalanırsa hem endişe verici hem de pahalı olacaktır. Ama hayat böyle. Kendimizi tedavi ediyoruz ve sevdiklerimizi tedavi ediyoruz. Ülke henüz ücretli tıbba tam olarak hazır değil, ama umarım zamanla her şey eşitlenir. Yine de bu tür yerleri sadece uzaktan görmek istiyorum.
Verdiğiniz yardım için çok teşekkür ederim. Aşıların önünde, yıllık KLA, ultrason, muayeneler - başvuracağız. Umarım hayal kırıklıklarından kurtulmayız.
İşlerinin uzmanı olan Kuntsevich Victoria Vyacheslavovna'ya büyük minnettarlığımızı ifade etmek istiyoruz!!
Doktorun altın ellerine düşmeden önce, başka bir klinikte evcil hayvanın ölmesinden, böbreklerin büyük kistlerden etkilendiğinden, 2 böbreğin reddedilmesinden ve günlerce damlalıklara oturmaktan başka hiçbir şey yapılmamasından korktuk. Bize söylendiği gibi, bir haftamız var ve ya hayatta kalacak ya da olmayacak..
Bundan sonra, tanıdıklarınıza AybiVet kliniğine Victoria Vyacheslavovna'ya dönmelerini tavsiye ettiler! Teşhisin üzerinden 7 ay geçti. Ve doktor seçimi konusunda şüphemiz yok, şimdi bir profesyonelin altın elindeyiz ve şu anda kistler biraz azaldı! Profesyonellik için kliniğe ve doktora çok teşekkür ederim!
Hayvanlara olan sevginin çok hissedildiği güzel bir yer. Muayeneden sterilizasyona kadar her türlü nedenden dolayı sık sık buradayız. Tüm doktorlara teşekkür ederim, huzurunuz için ❤️
03.02.24 tarihinde Aybivet'te karın ultrasonu için klinikteydik. Ben kızgınım, çünkü aradıklarında sadece 34 ruble değerinde ultrason için kaydoldular, köpeğin sorununu biliyoruz, sistit oluyor. Diğer kliniklerde uzist bize bir sorun olup olmadığını söyler ve randevu verir. Kayıt sırasında doktor randevusu istemedim, ama istemeden yazdılar ve ihtiyaç duyulup duyulmadığını sormadan her şey için 60 ruble çıkardılar. Kocamı kliniği ziyaret ettikten sonra aradığımda neden bana 34 dediler ve 60 p'yi çıkardılar, dediler, size sebebini söylediler ve randevu verdiler. Bir kez daha açıklıyorum, resepsiyona ihtiyacımız yoktu, sadece randevu. Bana ne söylendi, resepsiyon vardı, yani 60. Bu nedenle, at kuyruğu sahipleri, lütfen hizmetlerin maliyetinde ziyaret ederken aldatmacaya dikkat edin. Bu kliniği tavsiye etmiyorum.
Bu klinikte neyin tamamen kötü olduğunu söyleyemem. ANCAK hayvana yardım edemezseniz, yapamayacağınızı söyleyin, işe yaramaz ve pahalı ilaçlar yazmayın. Doktorlar, en basit aşıları akılsızca bıçaklamak yerine, tüylü hastalarına karşı daha dikkatli olmalıdırlar, bundan sonra komplikasyonlar ortaya çıkar. Aşıyı batırdılar, öyle ki apse başladı. Yeniden kullanım sırasında hiçbir şey yardımcı olmadı. Doktorların evcil hayvana yardım edebildikleri başka bir kliniğe döndük.
Teşhis koyamazlar. Kayınpederim köpeği iki kez ve birkaç kez daha taşıdım, yiyecekleri reddetmenin nedenlerini bulamadılar, yardımcı olmayan bir sürü ilaç reçete ettiler. Her seferinde yeni ilaçlar reçete edildi. Başka bir kliniğe başvurmayı önermediler, sadece hiçbir şey anlamadıkları tekrarlanan randevular önerdiler. Gastrit buldular ve hepsi bu. Diğer organlar ancak taleplerimizden sonra incelendi. İlaçlar yardımcı olmadı, yemek yemeyi reddetmek için hiçbir neden bulamadılar, ancak yeni randevuları reddetmediler ve nedenlerini anlamasalar da önemli değil, asıl mesele onlara tekrar tekrar gelmeleri. Normal insanlar, köpeği kurtarmanın gerekli olduğunu söyleyerek başkalarını zehirlerdi, aksi takdirde nedenini anlamıyorlar. Sonuç olarak, köpek öldü.
Kliniğe dispanserasyonun bir parçası olarak gittiler, ultrason, testler yaptılar ve kedimizin genel muayenesini yaptılar. Duyarlı ve kibar personel, analizler ve transkriptler derhal yapıldı. Memnun kaldık.
Kedim öldürüldü, hayvan sadece bir yaşındaydı. İki hafta boyunca her gün bilinmeyen bir hastalıktan damlalık ve enjeksiyonlar için onlara gittim, zavallı hayvanıma laparotomi yaptım - bu yüzden herkese bakmak için çok sayıda test, ultrason, röntgen, onkoloji için biyopsi yaptılar, bu klinikteki her doktor vardı, bunlardan biri kedinin sağlıklı olduğunu ve sadece depresanları içmesi gerektiğini söyledi, biri bağırsaklarıyla bir şeyler konuştu ve sonunda ölümünden bir gün önce panleukopeni yaptırdılar ve ertesi gün öldü. Sadece kaç yüz para harcandığını susuyorum. Bir laparotomi 500 rubleye mal oldu....ve her gün 100 ila 200 ruble....ama o zaman bu kesinlikle önemli değildi. Profesyonellere güvendim...Bu yazıyı zor bir zamandan geçenler için yazıyorum - hayvanlarının hastalığı. Bu klinikte aşılar yapabilir ve kediyi maksimuma çıkarabilirsiniz - bu arada, bu tür manipülasyonlardan gelen incelemelere göre kliniğin mükemmel derecesi 4,9 puandır. Bu yazıyı, ben ve hayvanımın yaşadıklarından birini korumak için yazıyorum. Hayvan hastaysa - iyi doktorlar arayın. Ben de.. Her gün ağlıyorum...
başvurdular: Vasilkin A, Badulin D, Kuzmin V, Yermolaev V
Çok profesyonel ve kibar personel. Kediye dişlerini çıkarmak için ameliyat yaptılar - her şey yolunda gitti. Fiyatlar makul. Kesinlikle tavsiye ederim!
Kuşbilimciye doktordan çok memnun kaldım, özenli ve sempatik bir kızdım, bu kliniğe ilk defa dönmüyorum ve hizmet kalitesinden çok minnettar ve memnunum
Köpeğe laparoskopik sterilizasyon yaptılar. Çok endişelendik ve çok fazla inceleme okuduk. İlk olarak, diğer iki klinikte ameliyattan önce muayene olmamız bile önerilmedi. Burada da önerildiler ve o anda operasyonun yapılamayacağı ortaya çıktı. Tedavi gördüler. Tedavinin sonunda kısırlaştırma yapıldı. Hayvana karşı hassas tavrı ve profesyonelliği nedeniyle Dr. Ermolaev'e ve anasteziyoloğa (maalesef adını bilmiyorum, sarışın kız) çok teşekkür ederim. Her şey tek bir komplikasyon olmadan gitti. Ertesi gün köpek çoktan koşup atlıyordu.
Kuzmin'deki Martha kedisine 2 ameliyat yaptılar.Doktor sadece hayvanı kurtardı. Ve sonra ona bana tavsiyede bulundular. Daha önce 20 yıldır pratik yapan veterinere başvurduğu için bana uyumamı söyledi. Resepsiyonda kızlar hoştur. Evet ve anasteziyologların da uğraştıkları kişilerin 2 kızın isimlerini hatırlamıyorum. Genelde süper olanlar. Genel olarak kliniklere pek güvenmiyorum ama burada bu insanlara kefil oluyorum
Çok iyi yardımsever doktorlar.
Dr. Veresova'ya Ekaterina'ya özel teşekkür etmek istiyorum. Çok profesyonel ve özenli bir doktor. Birkaç yıldır onun yanında bir papağanla gözlemliyoruz. Diyabet teşhisi ve sadece Aybivet'te bize doğru tanı koyabildik ve yetkin tedavi önerebildik. Burada yardım ettikleri için daha önce hiçbir klinikte bize yardım edemediler.
Şimdi yeni bir sorun oldu, şekerimiz sadece sürekli yükselmekle kalmadı, dörtnala koşmaya başladı ve kuşu saldırılara sürükledi. Klinikte birkaç gün geçirdik ve Ekaterina Evgenievna durumumuzu dengeleyebildi, papağanım hayatta kaldı.
Ayrıca 27-28.11.2022 tarihlerinde çalışan resepsiyondaki ve tedavi odasındaki personele de teşekkür etmek istiyorum. Maalesef isimleri hatırlamıyorum. Çok iyi operasyonel çalışma ve yanıt verebilirlik.
Pazartesi günü köpeği dişçiye kaydettiriyordum. Pazar öğleden sonra randevuyu onaylamak için klinikten aradılar. Pazartesi sabahı, resepsiyondan 15 dakika önce, doktor hastalandığı için resepsiyon olmayacağını söylemek için aradılar. Bir alternatif önerdiler - bir terapiste danışmak. Sonuç, hiçbir şey hakkında bir konsültasyon değildi, doktorun diş hekimliği konularında tam olarak yetkin olmadığı izlenimini uyandırdı. Bunu kabul etmek için kategoriden çıkardık. Kliniğe gitmeden önce şüpheliydim (arkadaşlarımdan pek hoş olmayan yorumlar duydum) ve böyle bir resepsiyondan sonra kesinlikle kliniğe ayağımla değildim.
Dermatolog Davidovich Elizabeth'in randevusundaydık. Tüm doktorların Elizabeth ile aynı olmasını istiyorum - profesyonel, durumu analiz eden, acelesi olmayan ve kolay kararın en doğru karar olmasını istiyorum. Doğru teşhis konulmasından ve tedavinin reçete edilmesinden köpeğin iyileşmesine kadar tam 4 gün geçti. En iyi önerilerim!