Kimseye tavsiye etmiyorum. Şasiyi tamir etmek için arabayı teslim ettim, böylece kapıyı metale kadar çizmeyi başardılar. Müşterilere karşı ilişkiler iğrençtir.
Orijinalini göster · Русский
Дмитрий
6. seviye şehir uzmanı
31 Ağustos 2023
Kötü "hizmet". İş yapılmadan önce bir fiyat beyan ederler ve aslında üç kat daha fazla savaşırlar.
Lanos'taki direksiyon rafının körüğünü değiştirmeyi kabul ettim. 600 rublenin fiyatı açıklandı, ayrıca 1200 ruble ve 1800 ruble çöküşü yapmanız gerektiğini söylediler. Belirlenen günde bu "servise" geldim, arabayı verdim ve ayrıca karter havalandırma borusunun contasının değiştirilmesini istedim. Contayı değiştirme işinin fiyatı sorulduğunda bana şu anda karar veremedikleri söylendi. Bu zaten garipti, hizmette çalışan insanlar marş motorunu çıkarmanın, boruyu sökmenin, contayı değiştirmenin ve marş motorunu geri koymanın maliyetini belirleyemiyorlar. Ayrılmak istedim ama ben zaten iki hafta sıramı bekledim, çünkü bölgede birçok servis istasyonu kapandı ve bu nedenle yaklaşık 1000 +- ek bir fiyata güvenerek onarımları kabul ettim. "Hizmette" bir kıyafet siparişi verdiler ve hazır olduklarında arayacaklarını söylediler. 5 saat sonra, onarımlarla ilgili işlerin nasıl gittiğini kontrol etmek için "servisi" kendim ziyaret etmeye karar verdim. Geldiğimde kamberini ayarlamak için arabamı çukurda buldum, araba kaputu kaldırılmış halde duruyordu ve yakınlarda ruh yoktu. Kaputun altına baktığımda direksiyon rafındaki körüğün yenisi olduğunu gördüm. Belki bana ulaşamadıklarına ve arabanın hazır olduğuna karar verdim. Siparişi veren kişiye ulaştım (bu genellikle servis istasyonunda teknik koordinatördür, ancak bu normal servis istasyonunda). Burada parayla yetiştiren bir adam. Bana henüz contayı değiştirmedikleri ve kamber yapmadıkları ve en az iki saat daha toplamda yaklaşık 7 saatlik onarım olduğu söylendi. Avluya çıktığımda, bir çilingirin aceleyle arabamın bulunduğu kutuya girdiğini fark ettim, onarımlarla ilgili işlerin nasıl gittiğini doğrudan ondan öğrenmeye karar verdim. Araca yaklaştığımda, çilingirin karter havalandırma borusunun contasını değiştirmeye devam ettiğini gördüm. Bir arıza yapılıp yapılmadığı sorulduğunda, çilingir bana bunu yapmanın büyük olasılıkla gerekli olmayacağını söyledi ve onun sözleriyle rayı arabadan çıkarmadığı, ancak yolcu tarafından sökülerek tozlayıcıyı değiştirdiği sonucuna vardım. Ben de başka bir arabada da yaptım. Sonra ona (çilingire) çöküşün yapılmasına gerek olmadığını söyledim. Bir süre sonra beni aradılar ve arabanın hazır olduğunu bildirdiler. Ortaya çıktığı gibi, her şeyin doğru olduğunu düşünmeme rağmen, başlangıçta onarım konusunda anlaştığım kişi "beni doğru anlamadı", arkadaşımızı anladık. Park yerine vardığımda, onarımların metasına dikkatlice baktım ve brakette sürücü tarafındaki rayı sabitleyen herhangi bir onarım izi bulamadım. Arabanın fabrikada monte edildiğinden beri kimsenin dokunmadığı bir toz tabakası vardı, ayrıca ray braketine ulaşmak için genleşme deposunu sökmeniz gerekiyor, ustanın eline de dokunmadı. Her ne kadar serviste kulaklarıma rayın arabadan çıkarıldığı ve bunun maliyeti 2400 olduğu konusunda erişte asılsam da. Genel olarak, bu hizmette dolandırıcılık yapıyorlar.
Oraya 1989 Opel omega'mı üstlenip üstlenmeyeceklerini sorarak geldim. Cevap şuydu:"peki neden?" Kahretsin, gerçekten, neden? Bir yıldız ve bu çok fazla.
kötü hizmet, müşteriye karşı tutum korkunç, 3,5 kez onarım için ne yapılması gerektiğini, belirli bir yedek parçayı değiştirip duvardaki bezelye gibi oturduklarını söylüyorsunuz, evet, evet, neyi değiştirmeniz gerekiyordu....ah, biz değiştirmedik
Gücü 5 gün süren onarım için arabayı alıyorlar, motorun tabanını kaldırıyorlar ve artık hiçbir yere gitmiyorsunuz ve araba her hafta duruyor ve swat kum'un erkek kardeşinin acil onarımlarıyla uğraşırken yedek parçaların uzun teslimatıyla ilgili bisikletlerle zehirleniyorlar
tavsiye etmiyorum