Olumsuz eleştirilere inanmadım ama boşuna! Gerçekten satıcı yok. Hamit, Novgorod'da neyin stokta olduğunu bilmiyor, Novosibirsk'ten depodan ne beklemeniz gerektiğini bilmiyor. Hikaye böyle. Odaya bir duvar seçtiler, çünkü boyut, fiyat, işlevsellik açısından uygundum. Sipariş verirken, satıcının cevaplayamadığı defalarca açıklayıcı sorular sorduk ve sonra masadan kalktık, "Sizinle hiç çalışmayacağım, kendi işlerim var ve siz beni rahatsız ediyorsunuz!". Bu ilk zil sesiydi. Tamam. Sözleşmeyi düzenlemeye başladılar, metinde bireysel girişimcinin ayrıntıları yok, sadece soyadı ve hepsi, mühür yerine ne OGRN ne de banka bilgileri yok, sadece satıcının imzası var. Sözleşme, depodan teslim süresinin 90 gününü belirtmektedir! Ancak satıcı, 3 gün içinde depodan teslimatın yapıldığından emin olmuş, tartışmış ve tartışmışlardır. İkinci zil! Ve X günü geliyor- çağrı "Ama mobilyalarınız gelmeyecek! Gecikme, mağazanın hatası değil!". Genel olarak atas! Yani insanlar işten ayrıldılar, teslimatı bekliyordum ama hepsi bu, hiçbir şey olmayacak. Soru şu - neden yanlış umutlar verelim?! Tanrıya şükür karta bir geri ödeme düzenlediler, çünkü ödeme nakitsizdi. Ancak alıcılara karşı ilk kez böyle bir derm tavrı var. Dikkat çekici bir şekilde, hiçbir yerde, yani ne sözleşmede ne de satış katındaki standda yöneticinin telefonu yoktur, satıcının kendisi yöneticinin telefonunu vermez. Novgorodlular bu mağazaya gitmeyin! Sinirlerinizi boşa harcamayın.