İlk önce sizin küstahlığınızdan şaşırdığım bir incelemeyi okuyorum, kadın, kirli, tozlu tül getirmek ve size alıp değiştirmeniz gerektiğini söylemek. İnsanlar orada çalışıyor, karşılığında saygı ve insani tavır da almak istiyorsanız başkalarının emeğine ve sağlığına nazik davranın. Ve sonra müşteri ilişkileri hakkında yazın. Genel olarak, orada harika kadınlar çalışıyor, işlerine çok düşkünler ve müşterilere saygı duyuyorlar, her zaman yardım edecekler ve onlara söyleyecekler. Perde salonu,, Ajur,, size kirlerini üzerinize atmaya çalışan bu müşterilerden daha azını diliyorum. İşinizde size başarılar dilerim. Siz büyük başarılısınız. Evlerimizde yarattığınız güzellik için teşekkür ederiz.
Bu salona geri dönmeyelim!!!!
Şehirdeki tek salon olduğunuzu anlıyorum ama nasıl bu kadar müşteri odaklı olmayabilirsiniz.... insanlar para kazanmak istemiyor mu?? Size iş için para ödemeye geldim, değil mi?
Büyük bir tül getirdiler ... sadece 3 m kesmem gerekiyordu ve hepsi bu! Bize onun korunmadığını gösterdiler (ama ben zaten küçük çamaşır makinemde denedim, ama Büyük ve bunu yapabilmek için küçültmem gerekiyor!!). Hoşnutsuz bir yüzle döndüklerini aldılar ve 500 kez daha yıkanmadığını ve «Tozu soluyacağımızı» hatırlattılar!!!!
Sabrımız tükendiğinde - kocam cevap verdi: Kabul edip etmeyeceksiniz, hemen söyleyin ve buna gerek yok!!! dinlemek için.
Tülümüzü meydan okurcasına katladım, öfkeyle fırlatmadığım iyi oldu.
Daha nazik olmalıyız, sevgili kadınlar.
Ajur salonunda bir dizi perde ve yatak örtüsü sipariş ettim. Çok memnun kaldık! Yatak odamızın iç kısmına uyan kumaşı seçmek profesyonelce yardımcı oldu! Çabucak ürettiler! Teşekkürler, tekrar görüşeceğiz