50 fotoğraf basmaya geldik. Fotoğraflar Google sürücüsündeydi (fotoğraflar bir İOS cihazında çekildi).
İlk başta 50 kişi bizden vazgeçti! Fotoğrafları Google diskten indirmek ve telgrafa gönderilmesi gerekiyordu. Onlardan eleştirel düşünmeyi dahil etmelerini istedik ve kabul ettiler.
200 bin baskı için ödeme yaptılar, bize yarım saat içinde hazır olacaklarını söylediler. Biz gittik. Yarım saat sonra karısı geri döndü, ona diyorlar ki: ama formatınız aynı değil, biz bu formatta yazdırmıyoruz.
Karısı soruyor: ne yapmalı?
Ona diyorlar ki: Biz bilmiyoruz, umrumuzda değil. İstediğiniz formatı getirin - yazdıracağız.
Ertesi gün (bugün) karısı fotoğrafları kendisi istediği formata dönüştürüyor, ancak BUGÜN çalışmıyorlar.
1) İlk sövede parayı iade etmeyi teklif etmediler.
2) Sorunu çözmek yerine, «bilmiyoruz, hiçbir şey bilmiyoruz» ifadesi
3) Ertesi gün çalışmadıkları konusunda uyarılmadılar.
4) Kendimiz istenen formata dönüştürmek ve baskının geciktiğini aramak yerine, bize puan verdiler.
Aslında: para ödendi, hizmet sağlanmadı, sürekli yetersizlik, müşteriye karşı tutum 1/10.