Rezervasyondaki otel rezervasyonundan sonra (4 gün sonra) kartı bloke ettiler, kilidini açmak için ifadeler, selfie fotoğrafları vb. İle tüm görevi tamamlamanız gerekiyor. 7/24 destek günde bir kez yanıt verir. Onlarla bir kart düzenlediğim için çok üzgünüm
Rusya Federasyonu'ndan transferle ilgili sürekli sorunlar.İtirazdan sonra soru çözülür, ancak bir süreliğine.İtalya'da 12 Ekim tarihinden itibaren tatsız bir durum yaşandı, itiraza şu ana kadar 12 Kasım'da cevap verilmedi.Ve çeviri ile ilgili sorunu çözmediler.
7/24 iletişim halinde yazıyorlar, aslında sadece mesai saatleri içinde bir sorunu çözebilirsiniz.
Haritayı açtım ve Rusya Federasyonu'na gittim. pasaportumu değiştirdim. Soru ortaya çıktı: ödeme için sms'in e-postaya gelmeleri gerekiyor. Bir açıklamaya ihtiyaç duyulduğunu söylediler, her şeyi gerektiği gibi yaptım. pasaport konusunda uyardı. 6 gün sonra ustaca bir cevap geldi:" pasaport verileri aynı değil"