Çok samimi bir atmosfer. Kayıt olamadım ve her şey çözülene kadar küçük bir çocuk gibi benimle uğraştılar. Bu nedenle bölümün işinden memnunum. Ancak sonunda bana kredi vermediler. Ama dedikleri gibi bu başka bir hikaye.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
İ
İsimsiz yorum
29 Ocak
Muhtemelen 7 yıldır bu şubede uzun süredir hizmet veriyorum. Depoya sahip birkaç bankadan biri. Bu bankanın müşterisi olarak mevduatlarım ve banka kartlarım var, başarıyla kullanıyorum, ödemeleri sorunsuz bir şekilde ödüyorum. Örneğin yeni bir kart veya kasada doğrudan uzmanlarla iletişime geçmeniz gerekiyorsa, lütfen her zaman. Güler yüzlü çalışanlar gülümseyerek karşılanacak ve yardım edecekler. Ne ekonomistlere ne de kasiyere asla büyük kuyruklar yoktur, bu da değerli zamanınızı önceden planlamanıza olanak tanır
Üzerinde 0 para bulunan ve kullanılmayan bir maaş kartındaki hizmet paketini kapatmak için bankaya, perdeye sürüklenmeniz gerekir. 21. yüzyıl onlar için belli ki gelmedi
Para birimini kontrol ettim. Sitede yazılı bir miktarın stokta daha pahalı olduğu ortaya çıktı. Çalışanlar bilgi vermelerine rağmen vermiyorlar. Zaslavskaya'daki otoparkı kendi başlarına ele geçirdiler, park etmenin önündeki engeller yasal olarak belirlenmedi.
Kızgındım, çağrı merkezinde silinmiş banknotları değiştirebileceğinizi söylediler
Park yeri yok ya da var ama hepsi bu, her şey doluydu, bankanın etrafında birkaç kez döndüm, sonuç olarak arabayı terk etmek zorunda kaldım, görünüşe göre Kirov caddesine gidip yürümek zorunda kaldım. Ve bankaya geldiğimde bana orada bir numaradan para birimini kabul etmediklerini söylediler (((( Aradığım sözlerime ve bana mümkün olduğunu söylediler, cevap verdiler ... bu. Özür dilemediler bile. Banka büyük, ama işe yarıyor .... Çok az insan vardı, 2-3 kişi vardı ama her şey çok uzun süre oldu (uzmanlar özgürce bir yere gidiyorlar. Müşteriyi kabul etmek için acele etmiyorlar. Sıra numarasını aldıktan sonra kadın koşarak ameliyatımın ne olduğunu sormaya başladı. Neden понятно️ belli değil.
Hizmet kendine böyle geliyor.
Personel pek iyi değil.
Bekleme süresi, çok uzun.
Bir kez daha buraya gelmek istemezdim (((Her şey Sovyet tasarruf bankasını hatırlattı (
Uzun zamandır BelVEB Bankasında hizmet veriyoruz, bir uzmana her zaman doğru kararı söyleyecektir.Asla uzun süre sırada oturmuyoruz, banka iyi izlenimler bıraktı.
Sadece insanlarla alay etmek, sıra sonsuzdur.
Döviz bozdurma kuponunu alıyorsun ve bir buçuk saat oturuyorsun. Ve senden sonra gelen insanlar önünüzde sıraya giriyorlar çünkü banka kartları ve diğer işlemlerle ilgili elektronik kuponun döviz bozdurma kuponuna göre bir avantajı var. Buna göre, gün boyu insanlar gelip kartları açarsa, kuyrukta durmadan oturabilirsiniz. Böyle bir elektronik kuyruğun varlığının anlamı nedir? Belveb'de bir kez daha sıra beklemedim. Kenara çekilin
Çok uzun süreli bakım. Yeterince uzman vardı, ama görünüşe göre çalışmak istemediler, insanları olan başka bir uzmana gönderdiler ve bir saatten fazla kayıt yaptırdılar. Ve serbest bırakıldığında, yardım etmediklerine çok şaşırdım.
Her zaman banka kurumlarını ziyaret ederken, bankanın atmosferi ve personeli hemen dikkat çekicidir. Sağlık bankasının tüm çalışanlarına ve harika ve kültürel hizmetleriniz için çok teşekkür ederiz!!!
Parayı depoda saklıyordum. Fiyatlar yüksek, kasaya ulaşılamıyor, sadece birinin geçirmesini bekleyerek yarım saat bekledim. Aynı zamanda, iki kadın işçi yandaki masalara oturdu ve dilleriyle kaşıdı.
Yandaki binaya taşımak için yandaki bankaya gitti. Daha ucuz ve ilişkiler daha iyi ve giriş daha uygun.
Çok havalı bir kız yakalandım, kursta para biriktirmeme yardım ettim, genel olarak uygulamada iş fişlerini önerdim, memnun kaldım ve tasarruf ettim ve soruma karar verdim)
Bu şubeye ilk ziyaret oldu. 30-90 dakika boyunca uzay için sırada beklemedim. Kuponu aldıktan bir veya iki dakika sonra bir uzmandan davet edildiler. Servis keyifli. Sırada pek insan yoktu
Bu bankayı kimseye tavsiye etmiyorum. Sitede çalışan olarak listelenen tüm haberciler çalışmıyor. Destekte, bir kişinin oturuyormuş gibi hissediyor çünkü ulaşmak gerçekçi değil. Şimdi bankada çok fazla insan yok, uzmanların yarısından fazlası müşterisiz oturuyor, bu yüzden trafik çok yavaş. Peki burada kalifiye ve müşteri odaklı personel nerede? İncelemeleri doldurduğunuzda, ne yazdığınızı düşünün. Hizmetimin altı ayı boyunca - sadece olumsuz.
Kasayı tamir ettikten sonra, bankada nerede kolayca kaybolabileceğiniz ve personelin yardımına güvenemeyeceğiniz açık değildir. Ücreti para biriminde ödüyorsanız, banka dostça komisyonunu sizden alacaktır.
Olumsuz eleştirilere tamamen katılıyorum. Merkez ve çağrı merkezi BelVEB ile iletişim kuran uzmanların kesinlikle beceriksiz çalışmaları, banka müşterisine herhangi bir sorunu çözmede yardım etme konusundaki isteksizliği, yanlış bilgi vermesi, müşterilerin zamanını boşa harcamasıdır. Zaten engellendiği için kullanımı prensipte imkansız olan engellenmiş bir kart üzerinden kullanım ve sms için ödeme tahakkuk ettirilir, hesapta 0 işlem yapılmaz. Sorunu çözmek için ısrarla bankanın ofisine gitmeye zorlanıyorlar ve bu koronavirüs salgını sırasında! Ya da küçük çocuklarınıza bulaşma ve bulaştırma riski altında ofislerine gidin ya da hizmet verilmeyen hizmetler için sürekli olarak engellenen bir kart için ödeme yapın! Çalışanlar, sorunu çözmede yardım taleplerine ve herhangi bir argümana kayıtsızlar, banka ofisinin irtibatlarını vermeyi reddediyorlar, verilerini adlandırmayı reddediyorlar, internet bankacılığında hiçbir şey yapılamıyor, çağrı merkezi aracılığıyla hiçbir şey çözülemiyor, 2020 yılı avluda ve herhangi bir sorunu çözmek için kişisel olarak onlara gitmeli ve anlamalısınız! Bir salgın sırasında bankanın çok garip bir politikası, insanları sağlıklarını ve sevdiklerinin sağlığını riske atmaya zorlamaktır. Diğer bankalarda, bazı nedenlerden dolayı, herhangi bir sorun bir çağrı merkezi veya internet bankası aracılığıyla çözülmektedir. Muhtemelen bu bankanın, özellikle salgında, bir kişi onlara ulaşırken insanlardan her türlü ücreti "kaldırması" çok daha kolaydır ve bunca zaman bankaya para damlar. Kimseye bu bankayla iletişime geçmesini tavsiye etmiyorum, kesinlikle müşteri odaklılık kavramı yok.
En iyi banka! İçinde çalışan uzmanlar her şeyi ayrıntılı olarak açıklıyorlar, kendileri arıyorlar, yardım ediyorlar.internet bankacılığı basit ve anlaşılır + bonuslar.teşekkürler
Bu bankaya eski güvenilir bir arkadaşım olarak geliyorum. Özenli tutum, profesyonel tavsiye, hızlı ve anlaşılır hizmet. Bu bankada hizmet vermeye başlamadan önce diğer üç bankada hizmet veriyordu. Hizmet şartlarına bakılmaksızın Belveb'i başka hiçbir bankayla değiştirmeyeceğim.