İğrenç banka. Kartı almak için sırada bir saatten fazla beklemeniz gerekiyor. Şubeye geldim, şu anda orada sadece 4 müşteri var. 3 pencere çalışıyor. Benden sonra gelen insanlara çoktan hizmet verildi, ancak her şey biletimin numarasını vermeyecekler. 30 dakika sonra gelenlere bile hizmet verildi. Kredili müşteriler önceliğe sahiptir. Gerçekten de, köle maaş kartımla daha uzun süre bekleyebilirim, ancak bankaya fazla gelir getirmeyeceğim. İşten bu özel bankanın kartını çıkarmam gerekmeseydi, hiçbir şey için başvurmazdım. Sonunda iletişim kurduğu çalışan da hoş olmayan izlenimler bıraktı. İğrenç hizmet.
İğrenç banka, korkunç hizmet ve müşterilere karşı tutum. Soligorsk - çalışma modunu önceden belirledik, ikiye geldik, yaklaşık 30 dakika bekliyoruz, diğer müşteriler bekliyor, uzman bulamıyorlar. Minsk'teki ofis, tüketicinin ve müşterinin haklarının bu ihlaliyle ilgili herhangi bir bilgi vermiyor ve bankada belirtilen telefonu geri arayacağına söz veriyor. Tavsiye etmediğimden değil, bu bankayı atlamayı ikna edici bir şekilde tavsiye ediyorum!
Birincisi, duruma rağmen en iyi banka, hem iş hem de gerçek kişiler açısından hizmet canım! )
.
Bölümün kendisi elverişli bir konumdadır (park yeri dışında), iyi hizmet, güler yüzlü ve güler yüzlü personel. Gelmek güzel
Belveb Bankası sadece seçkinler için bir bankadır Eğer siyah kölelerden sıradan bir çalışkansanız, o zaman burada size banka size insanlar için en iyi koşulları vermeyecekler, tavsiye etmiyorum, 21 yıldır müşteriydim ve bana her zaman kötü davrandım, 1 kez kredi aldım ve sonra küçük bir miktarla 150 ruble ödedim, ancak 360 ruble ödemedim karlı bir banka değil, yüksek faizli.Ekipman düzgün çalışmıyor ve 3 puanlık bir banka için gerekli seçenekler yok.
Hizmet üst düzeydedir, müşterilere karşı tutum dost canlısıdır, 15 yılı aşkın süredir müşteriyim, gerekli belgelerin zamanında ve hızlı bir şekilde kaydı, personel kibardır.
İğrenç banka. Orada maaş kartını açıyordum. Kayıt sırasında çalışan, kartın SMS uyarıları için servis hizmeti olduğunu ve devre dışı bırakılırsa artık ödeme yapılmayacağını söyledi. Bir süre sonra hesabın her ay 2,99 sunucu hizmetine sahip olduğu ortaya çıkıyor. Bana neden kimse bunu söylemedi soruma, sözleşmeyi okumam gerektiğini söylediler. Bu nedenle, bu bankada imzaladığınız her şeyi okuyun! Tode bankasında servis zirvede. Hesap kapatma başvurusunu imzalamak için sırada 1,5 saat beklemek zorunda kaldım. Çalışanlar kaba bir şekilde konuşuyorlar. Sorular cevaplanmasa da. Kısacası, bu bankaya başvurursanız sabırlı olun ve imzaladığınız her şeyi tekrar okuduğunuzdan emin olun.
Dehşet... Maaş kartını aldım... Uygulama telefonuma yüklenmiyor. Girmek için bir başvuru yaptım, şifreli bir sms gelmeliydim. 5 günün sonunda sms yoktur. Şifreyi almak için ofise veya atm'lerine veya bilgi kasasına ihtiyacınız var. Ofislerindeki tüm şehir için 1'i kim lanetliyor... Bu harika... Dürüst olmak gerekirse, onlara aynı hizmeti dilemek istiyorlar...
Para birimini değiştirmeye geldim, kuponu aldım. Bankada çalışanlardan başka kimse yok, tek bir müşteri yok.
Kanepeye oturdum, kızlar öğle yemeği yiyormuş gibi, birbirleriyle tatlı bir şekilde sohbet ettiler ve güldüler.
Buna 5 dakika baktım, sonra içlerinden biri dikkati dağıldı, bilgisayardaki düğmeye bastı ve numaram çetele üzerinde yandı.
Üstelik bu kapalı kapının arkasındaki bilet gişesi değildi, sadece önümde bilgisayar başında oturan bir uzmandı.
Masanın altına bir yere tırmandı, parasını çıkardı ve para birimimi değiştirdi beklediğim için özür dilerim ya da hiç duymadığım bir şey.
Sadece oturdular ve benden 3 m uzakta bana bakarak güldüler.
Prensip olarak, banka sol siteden param çalınana kadar bana uygundu. Güvenlik hizmetinin bu tür siteleri neden izlemediği veya engellemediği açık değildir. Kartlardan para kaybolduğunda hemen bankayı aradım ve bana hiçbir şeye yardım edemeyeceklerini söylediler. Ve en önemlisi, hemen girdiğim bir çift site aracılığıyla benden paranın çalındığı söylendi. Anladığım kadarıyla bu onların ilk vakası değil ve sahte siteler olduğunu çok iyi biliyorlar ve hiçbir şey yapmıyorlar! Sadece bankadan böyle bir dolandırıcılık bildiriminin bana geldiğini hatırlamıyorum. Doğru, insanlar neden bilsin ki? Daha az biliyorsun- daha iyi uyuyorsun. Şimdilik, zamana kadar... Bu arada, Belarusbank'ta internet Bankası'na girerken böyle bir makineyle ilgili bir bildirim var. Bankaya para zimmete para geçirme iddiasıyla başvururken, başvurunun 45 gün boyunca dikkate alınacağı söylendi. 45 gün sonra ne bulabilirim? Bu arada, sırada 1,5 saat oturdum ve sonra geceden önce bile poliste oturdum. Prensip olarak bankayı beğendim, ancak böyle bir güvenlik servisiyle ona paraya güvenmeye hevesliyim.
Eskiden "yerli bankamızın" (reklam yasaktır) alt kısım olduğunu düşünürdüm. Şimdi fikrini değiştirdim. Parayı değiştirmek için 35 dakika sıraya girdim ama hiç oturmadım. Sanki insanlar, neo'nun matristeki mermilerden kaçtığı gibi, yavaş çekimde tuşlara basılırken oturup monitöre künt oluyormuş gibi hissediyorlar. Şimdiye kadar ziyaret ettiğim en sefil banka. Kimseye, asla, hiçbir koşulda ve hiçbir koşulda oraya gitmesini bile tavsiye etmiyorum
Bankayı ilk seferinde beğendim, Şinzhik Vadim Sergeevich'ten çok iyi bir uzmana ev kredisi vermeye geldim, her şeyi raflara koydum ve her aşamada kontrol ettim.Tavsiye ederim!!!
Kartı değiştirmek için bir buçuk saat oturdum, benden çok sonra gelen insanlara kredi verilmesine rağmen, son zamanlarda, ana ruble olmasına rağmen, sürekli olarak komunalka için otomatik olarak ödeme yapmak için başvurularında bir döviz kartı kaydırılıyor. Bu şekilde döviz alım satımından da para kazanıyorlar.
Biletler ve elektronik kuyruklar burası buranın belasıdır. Geliyorsun - kimse yok, 5 operatör oturuyor, bir bilet alıyorsun ve 20 dakika bekliyorsun ... başkaları gelip gidiyor, ama hepiniz oturuyorsunuz. Üç kere sırada beklerken burada uyuyakaldım. Böylece hizmet verilmeyen kişi ayrıldı. Her ne kadar belgeye imza atmanın daha kolay olduğu anlaşılıyor olsa da.
Kartı almak için sırada bir saat beklemek zorunda kaldım!!!! Görüyorsunuz, kredi vermek karttan daha önemli. Elektronik kuyrukta kimin ve hangi konularda açıkça görülüyor. Beni çabucak bırakıp uzun vadeli borç verme işlemlerine devam etmem gerçekten mümkün olmadı mı? Müşterilere karşı tutumların mükemmel bir gösterimi.
11 Mart'ta işe giderken bankayla karşılaştım. Bir kart sipariş ettim, orada en sıradan ücretsiz kart olmadığı ortaya çıktı, aylık 5 ruble ödemeniz gerekiyor. Tamam. Tamam. Kartı sipariş ettim, bekliyorum. Daha sonra servis paketiyle ilgili merkezi iletişime açıklamayı aradım, iletişim merkezlerinin gerçekten hiçbir şey bilmediği ve hiçbir şey yapamayacağı, sürekli açıklığa kavuşturana kadar beklediği ve beklemenin bu şekilde geçtiği ortaya çıktı. Beklemeye koyuluyorlar, 3-4 dakika geçiyor ve zil kapanıyor, harika! Sonuç olarak, 11 Mart'tan itibaren hala kartımı bekliyorum, zaten 04/02/2021. Kartın şubeye gönderildiği, ancak oraya henüz gelmediği ortaya çıktı, merak ediyorum neredeyse bir aydır nereden geliyor?? İletişim merkezinden, ofisi 2x2 olan ve eğitimsiz uzmanların oturduğu Sharashkin'in ofisini aradığınızı hissediyorsunuz, eğer istersem oraya asla hizmet vermezdim ve kimseye tavsiye etmeyeceğim ve oraya kendim gitmeyeceğim.
Mükemmel banka cep telefonundan aradı malları hemen taksitle geri çağırıyorlar internet üzerinden her şeyi düzenliyorlar bankaya süper teşekkürler, duyarlı kibar operatörler
Süpürgelik tahtasının altındaki servis. Hukuk. yüzlere her zaman öncelik verilir. Sıradan insanlardan oluşan bir kalabalığın elektronik kuyrukta oturması önemli değildir, tüzel kişiler her zaman önce gişeye gideceklerdir. Ve elektronik kuyrukları manuel kuyrukta yönetiliyor. Değişim işlemleri için buraya gelmenizi tavsiye etmiyorum. Sırada dört kişi var - yarım saat. Sonuçlara varın.