Nasıl doğru söyleyeceğimi bilmiyorum, belki benim fikrim herkes tarafından paylaşılmayacak, ama benim düşünceme göre banka diğerlerinin çok gerisinde. Geçenlerde bir çocuk için sosyal yardımlar için bir kart hazırladım, çek hesabını değiştirdim, bu çok uygun değil, çünkü daha sonra yeni verileri teslim etmek için merkez Bankası'na gitmek zorunda kaldım, sonuç olarak ödenek yine de eski çek hesabına geldi, sonra bu parayla ne yapılacağını bilmeden banka onları ödeme masasına gönderdi, ödeme masasına gitmek zorunda kaldım, yeni detayları teslim etmek zorunda kaldım, kısacası yedi cehennem çemberinden geçmek zorunda kaldım, sadece kartın geçerlilik süresinin sona ermesi nedeniyle... Ve kart sadece yarım yıl boyunca bir bonus olarak da geçerli olacak, çünkü bankada plastik görüp görmediği için şimdi Mayıs ayında tekrar gidilecek
Colmar, Taş Devri'ndeki gibi daha kısadır. Cent Credit Bank, gelişmenizi dilerim!
Çalışan bir ATM bulmak çok zor. Bölge komitesinde ATM kartımı " çiğnedi ". 3 hafta oldu, hiç çalışmıyor. Ost için.Devrim o da işe yaramıyor. Parayı yatırmak istedim. Garip banka!
Personel: çalışanlara ve ilişkilerine çok farklı😂 bağlı) Irina bana yardım etti, kız sürece çok dahil oldu ve kendi inisiyatifiyle çalışıyor - örneğin, yararlı telgraflar hakkında bilgi sağlıyor, ayrıca telgraftaki istişarelere de yardımcı oluyor) bu çok değerli, ofise gitmeden ve yardım hattını aramadan birçok sorunun cevabını aldım. Fiziksel olarak artık PKK'DA olmayanlar da sorular soruyor ve cevapları da var)
Banka:
1. Sakin olmayanlar için koşulların kötüleşmesi üzücüdür.
2. Elektronik kuyruk hafta sonları çalışmıyor (m.b. onun da izin günü var mı yoksa ben o kadar şanslı değildim).
3. Çoklu para birimli ATM başarısız olur. Tamir ediyorlar ama tekrar düşüyor. Kullanabilirsiniz, ancak ilk seferinde ne olacağını beklememelisiniz.
4. Hafta içi birçok "pencere" kuyrukla baş ediyorlar, hafta sonları baş edemiyorlar.
İyi bir banka, harika kartlar, rublelerimi ona aktarıyorum, dolarlarla değiştiriyorum ve dünya çapında kartlarına harcıyorum! Bir ironcard alın, pişman olmayacaksınız
Sırada bir buçuk saat geçirmek zorunda kaldım, ardından güler yüzlü kız danışman derhal bir hesap açmaya ve bir kart düzenlemeye yardım etti. Bir hesap açmak için şunlara ihtiyacınız var: basılı biçimde ıın, sınırı geçme damgalı bir pasaport, Kazakistan'daki ikamet adresinizi belirtin (herhangi bir otelin adresi uygundur), vergi numarası numaranızı hatırlayın
Para birimini değiştirmeye geldim. Bir bilet gişesi çalışıyordu, yarım saat sonra kuyruklar ikinci bir bilet gişesi açtılar.
En yavaş servis. Çok zaman kaybedildi.
Yerinde yönetici yok.
Bu şubeye tavsiyede bulunmuyorum
Banka genel olarak fena değil. Müşterilere karşı tutum kibardır. Ama gişede çok insan var. Her zaman iki pencere çalıştı. Üç kez oradaydım. Ve her zaman büyük bir sıra! Her seferinde en az iki saat bekledim!
Bir aydan biraz fazla bir süredir bu bankanın müşterisiyim, şu anda her şeyi seviyorum! Tüm satın alımlarda, karta tenge olarak aktarılması uygun olan nakit para yatırılır, uygulama uygundur.
Yerleşik olmayan bir kişiye hesap açmak istediler. Menajere hiç buzla karşılaşmadık. Soooo sessizce konuşuyordum, her şeyi birkaç kez tekrar sormak zorunda kaldım. Sonunda başka bir şubeye gittik
Personel arkanıza yaslanmak için çalışıyor. 2 kız işletmecisi, sanki bankalarına şahsen gelmişim gibi yediklerini açıklıyorlar. Kuyruklar uzun, 1,5 saat
Ülkenin en eski bankalarından biri. Uralsk şehrinde bir şube, merkez pazarda şehrin yoğun bir bölgesinde yer almaktadır. Erişim yolları çok uygun değil, sadece tek yönlü Muhita caddesinde, müşteriler için küçük bir otopark var.