Otoparkla başlayalım, ne yaklaşalım ne de yaklaşalım, arabada bir tür kabus.
Hizmet: Salonda yönetici yok, sıranın nasıl işgal edileceği ve yöneticilerden hangisine yaklaşılacağı belli değil. Masalardaki yöneticiler gelenleri gördüler ama herkes kendi işleriyle uğraştı, kendi aralarında sohbet ettiler. Tüm salona yüksek sesle sormak zorunda kaldım. Yöneticiden her şeyi çıkarmak, sormak zorunda kaldım, sadece bilgisayarda sessizce bir şeyler yapan bir kimlik kartı aldı. Kısacası, özellikle hiçbir şey yapmamalarını engellediğine dair tam bir his var.
Sadece hesap açmak için 1 saat bekliyoruz.Görünüşe göre açtılar ama açılmıyor. Uygulama bir hata gösteriyor. Personel kibar. Ama çok yavaş çalışıyorlar.
Bu bankaların şubelerine yaptığım her ziyaret, şikayet hattını arayarak sona eriyor. Tüm bölümler çok kötü çalışıyor. Örneğin, bugün 0502'yi ziyaret ettiğinizde şu resim var: sadece bir pencere çalışıyor, çalışanların geri kalanı aynı odada toplanıp öğle yemeği yiyorlar ya da neşeyle bir şeyler kutluyorlar. Anlıyorum öğle yemeği molası olabilir ama herkes aynı anda değil mi? 505 numarasını aramaktan çekinmeyin, şikayetinizi orada çabucak kabul edecekler