Sadık müşteri odaklı çalışanlar. Bölüm müdür yardımcısı Janargul Umirtayevna yardımsever, sabırlı ve sempatik bir insan, bence bu, bölüm çalışanlarının geri kalanının müşterilere karşı tutumundan kaynaklanıyor. Müdürün işyerinin, çalışanların geri kalanıyla ortak salonda olması ve ayrı bir ofisle çitle çevrilmemesi, bence bu durum aynı zamanda bölümdeki tüm çalışanları ayak parmaklarında tutmaya da yardımcı oluyor. Son müşteriye kadar çalışırlar. Hesap açmak için ödeme transferinde zorluk yaşadım ve saat zaten 18: 00'den fazlaydı (bu sırada şube kapanıyor), çalışanlar bekledi ve şubeye bir daha gelmek zorunda kalmadım.
Bu tür bankalardan daha fazlası ve yardımsever, yardım etmeye hazır insanlar olurdu.
En iyi banka ve şık şube. Kartlar tüm dünyada çalışır, bankacılık uygulaması en iyisidir! Herkese buraya tam olarak ulaşmanızı tavsiye ederim, bu bölümde en duyarlı yöneticiler ve amirler var.
Banka harika, bu şubede her zaman çok insan olmasına rağmen herkes saat gibi çalışıyor. Herkes cana yakın, her şey yolunda, her zaman yardım edecek ve size söyleyecekler. Yakınlarda uygun park yeri vardır.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
С
Сергей И.
26. seviye şehir uzmanı
13 Kasım 2024
Harika banka. Güncellemeden sonra uygulama hatalıdır. Ama şimdilik bunu onlara bağışlayalım. Şube müdürü Kanat Nurzhanoviç'e özel teşekkürler.
Hızlı servis, değişim için kabul edilebilir bir döviz kuru. Transfer almak ve kart düzenlemek için ziyaret ettim. Her şey çabuk geçti, personel nazik, iletişim Rusçaydı.
Orijinalini göster · Русский
5
1
Канат
9. seviye şehir uzmanı
13 Aralık 2023
Bu bankadan araba kredisi aldım.Krediyi ödemek zordur, karttan tahsil edilmeyen miktar hesaba aktarılmalıdır, başvuru zordur.Nasıl yalvarabiliriz?Bu nedenle birçok çalışan var ve birçok vatandaş bankayı anlamak zorunda kalıyor.
Yöneticiler çok cana yakın, ancak kartomatların ve elektronik kuyruğun olmaması katildir. Benim tarafımdan yeniden yayınlanan kartı almak için iki çağrı yapmak zorunda kaldım, ilkinden işe yaramadı, sırada çok uzun süre oturmak zorunda kaldım.
Çok uzun süre hizmet veriyorlar, kibar olmaya çalışıyorlar
Orijinalini göster · Русский
1
1
Kurumun yanıtını göster
Н
Новый Пользователь
8. seviye şehir uzmanı
8 Ekim 2022
Şube yöneticileri yavaş çalışıyor. Cumartesi sabahı genellikle bir kişi çalışıyor. Çok sayıda müşteri var. Canlı kuyruk. Sakinlerin sıra dışı bir kişiden geçmesine izin verilir. Peki neden yabancılara karşı ayrımcılık yapmıyorsunuz?
Ücretli bir kart verdim, hazır olduklarında aradılar - şubeye gelip kartı sıraya girmeden alabileceğinizi söylediler. Aslında, kartı almak için ülke sakinlerinin ortak kuyruğu olmayan birinden geçerek büyük bir kuyrukta durmanız gerekiyor. Bu yaklaşımın insanca yanlış olduğunu düşünüyorum.
Orijinalini göster · Русский
2
1
B
BIG
13. seviye şehir uzmanı
21 Mayıs 2023
Servis kaidenin altında, temel Swift transferini yapamıyorlar, bunu yapamayan çalışandan güldükleri merkez şubeye gitmek zorunda kaldım, bekleme süresi de diğer şubelerden daha uzun, müşterilere karşı tutum genel olarak korkunç, kimseye oraya gitmesini tavsiye etmem
Almatı'da iğrenç banka ve tüzel kişilere hizmet! Yöneticiler, özellikle Merkez Bankası'ndaki eylemlerine itiraz ettikten sonra, okuma yazma bilmeyen ve hala kirli!