Ben Troitskaya'daki bankanızın düzenli bir müşterisiyim. Çalışanlarınız harika, hizmetiniz hızlı ve harika. Tabii ki tek dilek - şimdi yaz - ve bekleme odasında çok havasız, pencereler açık olsa da, salonda öyle bir tıkanıklık var ki ben sıramı beklerken bayılabilirsin. Görsel olarak klima buna değer, ancak açıkça dahil edilmiyor. Müşterilerden ve çalışanlardan tasarruf etmemek için ikna edici bir istek - bu dhota'da bütün gün nasıl olduklarını hayal edemiyorum
"Lekeli" para birimi satıyorlar. Aniden takas etmek zorunda kalırlarsa, geri kabul edilmeyecekler. Kontrol edilecek tüm araçlara sahiplerse böyle bir faturanın onlara nasıl satışa sunulduğunu merak ediyorum. Görsel olarak her şey yolunda olduğunda müşterinin faturaları "lekeler" için nasıl kontrol edeceğini hayal edemiyorum. Tek bir bahane, müşterinin kendisinin (faturayı) mahvetmesidir...
Banka banka gibidir. Biri dışında şikayet yok. Hatırladım ve başka bir bankanın başka bir kartından RSB kartıma para gönderdim. Ancak o zaman Cuma akşamı Erip üzerinden gönderirseniz, onları yalnızca bir sonraki banka gününde göreceğinizi hatırladım. Başrahip ve Alfa'nın böyle bir saçmalığı yoktur.
Banka fena değil. Neden sürekli sahip olduğu belli değil. sürekli olarak döviz alımlarının en düşük oranı ve satışlarının en yüksek oranı mı? Yakınlarda, döviz terminalinde bile döviz kuru daha da yüksektir. Az para mı yoksa açgözlülük mü gösteriyor? Bir başka olumsuz da, Trinity'deki şubenin 10-00 arasında çalışmaya başlamasıdır. Çok rahatsız edici. Ve daha kötüsü için sürekli değişen bankacılık hizmet koşulları.