Diğer şehirlerin şubelerinde nasıl olduğunu bilmiyorum ama Rostovsky bu (küfür etmeyeceğim)…
1 - Çalışanlar kalifiye değildir. Her şeyi çok yavaş yapıyorlar, sürekli birbirlerinden ipuçları soruyorlar ... 5,6,7 ve 8 pencerelerde her zaman sadece bir uzman kabul ediyor (aynı zamanda 2-3 kişi sahada oturuyor), ancak bir nedenden dolayı kabul etmiyorlar.
2 - kasiyer. Bu genellikle farklı bir hikaye. Bir yıldır krediyi ödüyorum. Ve her seferinde bir kez, her şeyi çok uzun süre yapıyor. Onun sırası çılgın.
Bir yılda arabamı üç kez boşalttım. Çünkü bankanın yanında park yeri yok. Ve krediyi ödemek için burada 30-50 dakika geçirmeniz gerekiyor.
Başka bir bankanın maaşlı müşterisiydi - o bankanın ayrılmasıyla kartlarımı bu bankaya "aktardılar". Burada tüm ürünler ve hesaplamalar için en şeffaf olmayan koşullar var, kimse hiçbir şey bilmiyor ve net bir şekilde açıklayamıyor ve ulaşmak zor. Kredi ve sigorta ürünlerini sürekli agresif bir şekilde sunuyorlar - örneğin, son zamanlarda yeni bir kredi kartı teklif ettiler, koşulları açıkladılar - reddettim (tüm koşulları ve üç kez reddettikten sonra çok fazla gizli ücret ve tuzak var - her gün kurye arıyor - size bir kart getiriyorum! Bu hikayelerin sadece bir kısmı, ama sonuncusundan.
En ilginç şey, burada birçok kişiye kötü yorumlar altında yazmalarıdır - itirazınızı web sitemizde bırakın... Bu bir MİNNETTARLIK veya SORU değilse, bunu başarmanız pek olası değildir)
Aslında - krediler delicesine pahalıdır, hizmet kötüdür, hizmetler zayıf gelişmiştir.
Больше года я его клиент. Был. Ни одной просрочки по кредитной карте или какого другого нарушения. Высокий кредитный лимит. В полдень приходит смс "с завтрашнего числа кредитный лимит по вашей карте = 0 рублей". Решил, что какой-то сбой. Нет, через 12 часов в полночь карта превратилась в тыкву. С лимитом 0. Оказалось правда. Связываюсь с клиентским сервисом и интересуюсь, что произошло. Отвечает, что согласно пункту их правил за номером таким то, банк имеет право изменить кредитный лимит до 0 без объяснения причин. А как же с клиентоориентированностью? А вот так.
Что-то не складывается в сознании.
Одно слово Сервис. Кроме единственной смс никто даже не связался.
Посмотрел в интернете отзывы. Оказалось, что таких случаев, как мой, очень много.
Никому не рекомендую повторять мой опыт с уралсиб.
Я не являюсь клиентом банка. Но мне в июле Упалсиб без моего ведома оформил карту и отправил курьера с ней на адрес регистрации , в то время, как я вообще отсутствовала в городе проживания и регистрации.
По возвращении я лично приехала в отделение банка, написала заявление, чтобы мои адреса и телефоны убрали их рассылок. По электронной почте из банка ответили, что заявки были оформлены банком уралсиб на основании моих данных, переданных макеиплейсами. Но я не давала разрешение на оформление никаких продуктов.
В письме также просила не предлагать мне никакие услуги банка. Однако, мне периодически звонят из Уралсиба, а сегодня в очередной раз пришло уведомление об одобрено кредите. Мне придётся обращаться в органы, контролирующие деятельность банка. Я не уверена в том, что таким образом сотрудники вашего банка не оформят на меня кредит и не обналичат средства. Заявление в полицию уже есть.
Bu şubede Dainenko'dan Kristina Maksimovna'dan nakit geri ödemeli bir kredi kartı açtım. Geri ödeme tahakkuk etmedi ve 1,5 ay sonra bağlanmadığım sigortaya para yazdılar. 11/28/24 tarihinde şubeye geri ödeme talebinde bulundum. Bu sefer Luzgin'in stajyeri Yulia Evgenievna bana hizmet etti ve bana hizmeti kapatmak için bir başvuru yazmamı teklif etti, ancak ne sözleşmenin kopyasını ne de bu hizmeti bağlamadığımı görebileceğiniz sözleşmenin bir taramasını sağlayamadım. Luzgina bu ofisin yöneticisinden tavsiye istedi ve danıştıktan sonra beni Metropolis'e Dainenko'ya gitmeye ve orada kendisiyle ilgilenmeye davet etti, çünkü sistemde taramaları yok. Sonra bana banka şubesinde kalmamı ve Dainenko'nun iletişime geçmesini ve sözleşmenin taramasını göndermesini beklememi önerdi. Çok ilginç bir banka: tarama sisteminde sözleşme yoktur, ancak çalışanın buna sahip olması gerekir. "Tamam" banka sırlarını saklıyorlar.
Kredi kartınızın kredi limitini 0'a değiştirmek elbette vahşi bir hikaye. 25 yıldır farklı bankaların kredi kartlarını kullandığımda bunu ilk kez görüyorum. Uralsib'de sınırlarla her zaman garip şeyler oldu: o zaman cennete yükseldiler, ama şimdi 0'a eşit oldular. Yani, bir bankacılık ürünü tek taraflı olarak başka bir ürünle değiştirildi: kredi kartını banka kartı haline getirdiler. Bankanın herhangi bir iç kuralına başvurabilirsiniz, ancak kredi kartının banka kartıyla değiştirilmesi kesinlikle sadece onun iradesiyle gerçekleşemez. En azından itibar açısından. Daha uygun bir temel düşünebilirlerdi.
Buradaki banka ile aşırı yazışmalardan kaçınmak için, hemen kişisel hesabımdaki sohbete yazdım. Sohbetteki bir uzman, sınırın iptal edildiğini doğruladı.
Not: Bu yüzden zaten bir kontrol yaptınız ve kredi politikanızın sizin iç işiniz olduğunu söylediniz: kredi kartı vermek istiyoruz, almak istiyoruz. Kendimizi açıklamayacağız. işinizde size bol şans!
Onlara katkı için çok para getirmiş olsa bile, elient'e karşı kesinlikle umursamayan bir tutum. Zhukov 58 için şubeye girdim, servis için bir bilet almak istedim. Teriinal çalışmadı. Üç kadın çalışan tatlı bir şekilde sohbet ediyordu. Ben yalnızdım, daha fazla müşteriden korkmuyordum. Nazikçe kanepeye oturdum, konuşup beni davet etmelerini ya da en azından neden geldiklerini sormalarını bekledim. Konuştuk, oturmayı bekliyorum, ne zaman kabul edileceğimi sorana kadar sadece 16 dakika geçti. Boş bölmede bana ne oturduğumu soruyorlar. Yıllardır böyle kaba bir tavırla karşılaşmadım. Zaten evde okudum yorumlar hakkında Уралсиббанке, saçları diken diken, kararı iki çok büyük katkı sağlamadan. Bu banka, müşterilerine karşı bu tavırla kiracı değildir.
T bankasından gelen kredi Uralsib'e geçti, kartı Cuma günü getirdiler, üçüncü gün aktivasyon içeren bir sms bekliyorum, kartı aldım, kullanamıyorum. Diğer TÜM bankalarda ise kartı kayıttan hemen sonra, yani fiziksel olarak almadan önce kullanmaya başlayabilirsiniz. Hemen temel olarak çevrimiçi bir bankaya giremiyorum, çünkü iddiaya göre operatöre göre aktivasyon için yüksek talep var. Hiç görülmemiş derecede basit, görünüşe göre tüm Moskova bir gün Uralsib'e geçti ve aktivasyon kodlarını manuel olarak gönderiyorlar. Saçmalık tamamen, henüz bankanın hizmetlerini kullanmaya başlamadım, ancak yakın gelecekte kredimi başka bir bankaya aktaracağıma şüphe yok.
Kullanım süresince mükemmel bir müşterisiniz, ancak size kısıtlamalar getirilirse, hemen düşman olursunuz ve banka, belgeleri imzaladığınızda doğal olarak okumadığınız tarifelerle oyununa başlar.
Nakit para çekemezsiniz!!!
Yalnızca diğer hesaplara transfer( ya yoksa?)
Başka bir bankaya transfer için% 5 komisyon ve son kapanış.
Banka, sorulan soruları, kimsenin ifadelerinizi ve itirazlarınızı bile okumadığı şablonlarla yanıtlıyor.
Bu bankayı mümkün olduğunca tavsiye etmiyorum
İş yerimdeki konumumu kullanarak, «uygun tarifelerinizin» reklamlarını önleyeceğim
1.1 milyonluk izleyici kitlesini takdir edecek
Telgrafta tüm durumu imzalayacağım
Расскажу, как банк 86-летнего деда надул (офис на Королева, 3). Дед держал в банке долларовый вклад. Они его не продлевают, решил снять.
Вместо 126 тыс (по курсу ЦБ, как положено для вклада, созданного в 2021 году) ему выдали 117 тыс.
Сказали, что не могут выдать по курсу ЦБ, сообщили, что выдадут по курсу банка 85.3, действующему на этот день. Но выдали втихушку, без каких-либо пояснений в справке, по курсу 79.8.
Интересно, что на главной странице висит курс 85.3, а при захрде в личный кабинет - курс меняется на 79.8, такой у них курс для любимых клиентов.
Как пояснил оператор - "внутренний курс".
Написали обращение неделю назад.
Составили обращение в ЦБ также официальное.
Пока нет ответа.
Korkunç banka şubesi,20-30 dakika oturuyorsun, çalışanın pencereden davet etmesini bekliyorsun!
Tüzel kişiliklerle çalıştıkları şubeye 2 kat daha fazla personel var ama hiç kimse yok, sadece oturuyorlar.
Boşa harcanan zaman ve çözülmemiş soru boşuna.
Penceredeki iki kişi sadece insansız oturuyor, kimseye hizmet etmiyorlar, neden insansız oturdukları sorusuna cevap şu: insanlar eğitiliyor!
Bekleyen 20 kişi için 2 kişi çalışıyor ve resepsiyonda sadece rehberlik eden bir kız çalışıyor. İnsanlardan gelen uzun beklentiler ve olumsuz geri bildirimler nedeniyle personelin genişlemesini düşünmeye değer.
Daha önce bir Banka çalışanıydım. Şimdi eski yıllar için 2-kişisel gelir vergisi sertifikasına ihtiyaç vardı. Destek olarak personel servisi ve muhasebe departmanıyla herhangi bir iletişim kurmayı reddettiler, şubeyle iletişime geçmeyi söylediler
Şube, sebep göstermeden bu sertifikanın verilmesi için bankaya başvuruyu kabul etmeyi reddetti.
Büyük soruları gündeme getiriyor:
1. Departman, kanunen zorunlu olmalarına rağmen neden başvuruları kabul etmeyi reddediyor?
2. Neden destek (Ilgin, banka içindeki güvenlik numarası 00190803) şube çalışanlarının ifadelerine aykırı veriler veriyor?
Destek için 01/10/2025 tarihinde başvuruldu. 11.01.2025 tarihinde Efoemov 8'deki (Moskova şehri) şubeye geldi
обслуживание не быстрое, но вроде как качественное
НО! то, с каким надменным и важным лицом девушка обслуживала меня, это что-то с чем-то. Крайне неприятно.
Либо для "записи", либо для ещё чего-то она вежливая, но лицо)) тяжёлые вздохи, закатывание глаз.. это выглядит не только оскорбительно, будто подачки просишь, но и смешно)
вобщем больше не вернусь к этому банку
Уралсиб препятствует погашению задолженности по кредитной карте.
Такого я ещё не встречала.
Захотела закрыть кк. Мой банк списывает платёж, платёж приходит в уралсиб, что отражается в личном кабинете и меняется баланс кк УРАЛСИБа на сумму перевода.
Затем, второй платёж не проходит. Звонит представитель УРАЛСИБа, задаёт вопросы: а вы ли это переводите, себе ли переводите, звонков вам не поступало , в здравом ли вы уме, никто вам не звонил и тд. Говорит попробуйте ещё раз, я снял ограничения. Мы заботимся о вас ( чтоб вы ненароком не уменьшили задолженность по ккарте). Банк, считает подозрительным ВХОДЯЩИЙ перевод…
Далее совсем цирк: уралсиб переводит обратно мне принятую оплату САМ! Потом в выписке увидела формулировку: «предоставление кредита по договору»! Я наоборот хочу закрыть, пытаюсь перевести , а Уралсиб САМ без моего запроса «предоставляет мне кредит».
Пытаюсь оплатить с другого банка по реквизитам карты, и что я вижу: «запрет на входящие платежи по счету кк»…. Супер. Уралсиб ПРЕПЯТСТВУЕТ погашению кк.
Пришлось ехать в офис. Ведущий сотрудник улыбается, услышав что я хочу закрыть карту. Про запрет входящих платежей на кк делает вид что первый раз столкнулась с этим.
С оплатой в офисе, удалось внести остаток задолженности и написать заявление на закрытие кк.
Вот так банк Уралсиб препятствует всеми силами погашению задолженности, тем самым пытаясь продлить время задолженности и необходимость оплачивать %.
Делайте выводы.
Şehre kredi aldım, bankanın ayrılmasıyla bağlantılı olarak Uralsib'e gittim. Krediyi her zaman zamanında ödedim, ancak transferin 4 gün ertelenmesi oldu, sonuç olarak şehirle olan sözleşmemde böyle bir şey olmamasına rağmen cezalar tahakkuk ettirildi. Prensip olarak, bir kuruş -120 ruble para cezası, ancak sözleşmeyi Uralsib ile yeniden imzalamamış olmama rağmen, orijinal sözleşmenin şartlarının neden aniden değiştiğini anlamak istiyorum. Beni her gün bu 120 ruble için, hatta birkaç kez arıyorlar))) Hemen ödeme talebiyle, aksi takdirde şu ve bu tehditler, adresime gidene kadar)) Operatörler bankalardan gelen hileli aramalar tarzında kaba bir şekilde konuşuyorlar) Açıklamalarım, 120 ruble için gelip bankayı nasıl anlayacağımı seçeceğim, o zaman ödeyeceğim, eğer yanılıyorsam, bir kuruşla bile ödeyebilirim ve 300 ruble ödeyebilirim) Yardımcı olmuyor, arama devam ediyor, sms mesajı kredi tehditleri ve teklifleriyle serpiştiriliyor, - Sadece bir sirk)) Daha önce hiç bankada böyle bir şeyle karşılaşmadım. Sinirleriniz sizin için değerliyse kimseye bu bankayla uğraşmanızı tavsiye etmiyorum ve 100 ruble için böyle bir öfke nöbeti bile bankanın açıkça bazı sorunları olduğunu gösteriyor...
Более 10 минут пытались связаться по телефону, предназначенному для работы с физ лицами (+7 (800) 250-57-57). Связаться так и не удалось, робот в бесконечном режиме гоняет по заданному алгоритму услуг (ни одна из которых не соответствовала нашему запросу) и не переводит на живого оператора. В надежде получит ответ живого человека выбрали вариант обслуживания юр.лиц, на удивление там ответили. Коротко описали ситуацию с невозможностью дозвониться до живого специалиста, на что получили от оператора по юр.лицам ответ, что она не занимается вопросами работы робота (видимо ими не занимается никто). Параллельно со звонком задали вопрос через чат в приложении банка, в ответ получили информацию, что ответ может занять до 15 дней. Единственный вариант ускорить эту неспешную жизнь банка- приехать в офис. В результате вопрос решен за несколько минут, а не 15 дней (спасибо специалисту Светлане в офисе на ул.Ефремова,8). Вижу, что мой комментарий по работе колл-центра не единственный, а ответом со стороны банка является фраза в формате «мы сожалеем, что вам пришлось потратить много времени на звонок, для разъяснения деталей просим оставить обращения через сайт банка». Мой отзыв не требует аналогичного шаблоного ответа со стороны банка, разъяснять тут нечего. Вопрос решен без участия колл-центра, который является первой линией взаимодействия с клиентами и должен работать как часы, ну или как минимум брать трубку, когда запрос клиента не соответствует ни одной из заданных системой услуге. Это не высшая математика, а базовое требование к компании, оказывающей услуги, в данном случае банковские. Банк с таким уровнем клиентоориентированности не заслуживает клиентов.
Только что позвонил сотрудник с каким-то выгодным предложением кредитования, попросила закончить разговор и отметить, чтоб мне не звонили, так как занимаюсь более важными вопросами, а финансами в семье занимается мой супруг, но сотрудник решил, что нужно продолжать и давить, обвинил меня в неконструктивности. Первый раз сталкиваюсь с таким отношением, раньше советовала этот банк, но теперь точно не буду. И постараюсь как можно скорее отказаться от их услуг.
Merhaba.
12/30/24/23 Andropov Caddesi adresindeki atm'nizdeki Sber Business kartını doldurdum
Para hala kredilendirilmedi .... Miktar küçük değil 30700
Operatörler hiçbir şeye yardım edemezler, Tasarruf Tasarrufuna atıfta bulunurlar…
Sber, Uralsib Bank'a atıfta bulunuyor
Lütfen bu sorunu çözmenizi rica ediyorum!!!
Hata olmadı, ATM parayı yedi - kayıt çeki verdi!!!
Bugün 1/9/25 tarihinde hala para yok!!!
Harekete geçin!
Yoksa polise başvurmanız mı gerekiyor?
Kredi kartını Pazar günü 10'dan 14'e teslim etmeleri gerekiyordu. Belirtilen zamanda kimse gelmedi, Findostavka'yı aradım, kuryeyi hızlandırmaya söz verdiler. Sonuç olarak, bütün bir gün izin bekledim, 18: 12'de teslimatın başka bir güne ertelendiğine dair bir sms aldım (tam olarak hangisi, ne zaman belli değil). Findostavka'yı geri aradım, ertesi gün sıra dışı bir kart getirme isteği reddedildi. Bankanın müşteri hizmetini iyileştirmesini tavsiye ederim.
Evet, uzun zamandır böyle bir şeyle karşılaşmadım. Faizli kredi kartı olmadan - yapılan işlemler için sürekli gizli faiz, ayrıca bilmediğiniz limitlerdeki gizli artışlar. Sizi şaşırtmak ve geç ödemelerden daha fazla faiz çekmek için her şeyi yapıyorlar. Peki, hizmet "ateş" tir! Arama yapılamaz, uygulamalar sohbetlerde 15 dakika veya daha uzun süre sonra yanıtlanır. Bankalardan birini tasfiye ettikten sonra onlara geldim, şimdi minimum kayıpla nasıl ayrılacağımı düşünüyorum)))
Мне Уралсиб никогда не нравился, если честно. Правильность моего мнения подтвердили и последние визиты, чтобы закрыть расчетный счет моей компании
Меня промучали полтора часа в офисе, перекидывая от одной сотрудницы к другой, потом к юристу (которая выкатила длинный список необходимых по ее мнению документов), потом от нее к старшему менеджеру, потом к личному менеджеру, потом юрист, оказывается, ушла домой, так и не решив мой вопрос.
Отвратительный банк, профнепригодность специалистов горячей линии зашкаливает! Уважаемое руководство Вам не стыдно за такой персонал , они же лицо банка, в первую очередь позорят Вас же. Быстрей бы, закончить с Вами сотрудничество и забыть, как что то очень неприятное и мерзкое в своей, жизни. Процветания Вам не желаю.!
En iğrenç ve en iğrenç kredi kartı. Sitede veya uygulamada hiçbir şey yapılamaz. Sadece operatör aracılığıyla. Ve o zaman, herhangi bir sol hizmetinizin bağlı olduğunu öğrenirseniz. Ve başlangıçta 120 günlük bir süreniz olduğu gerçeğini devre dışı bıraktıysanız, ancak geciktikten sonra öğreneceksiniz ... bu tür iş adamlarıyla hiç uğraşmanızı tavsiye etmiyorum!
Sıramı bir saatten fazla bekledim. Moskova'da Efremov, 8'deki şubenin çalışmalarının organizasyonu düşük seviyede. Tüzel kişiliğe hizmet veren birkaç yönetici boşta otururken, fizikçi müşterilerin saatlerce beklemesi gerekiyor
berbat banka. katkıyı açıyordum. Yatırıma büyük bir meblağ aktardım. Bankanın mevduatın açılmasıyla ilgili bir şeyler ters gitti ve açılmadı. ancak hesaba para iade edilmedi. Sonuç olarak katkı yoktur. Para yok. Destek, aklı başında hiçbir şey söyleyemez, "üç güne kadar bekleyin" dışında. En hafif tabirle, kalite, hizmet veya yeterlilik yok. Tavsiye etmiyorum.
Katkı süresi sona erdi, almak istedim ama orada değildi..Katkı daha önce başka bir şehirde açılmıştı.Parayı alamadım, akşama kadar iki saat oturdum, bekledim.Telefonun diğer ucundaki ihmalkar çalışanın, banka çalışanları yardım etmeye çalışmasına rağmen bunu nasıl yapacağını bilmediği ortaya çıktı.
Nereye gidiyoruz?
43 Sendika Caddesi'ndeki banka.
Kaba ve yetkin olmayan personeli olan çok küçük bir banka. Kolzenr'de bir şey söylendi, ofis yerinde, RKO başkanı başka bir hikaye anlattı ve LLC'nin tescil edildiği yere " gönderdi".
Soru; yetki ancak bölge ofisinde doğrulanabiliyorsa merkez ofise ne için ihtiyaç vardır?
Хочу написать плохой отзыв по поводу банка,связи с тем что занимаюстся утечкой информации картодержателей,на днях произошел инцидент сняли деньги со счета,позвонили на Ватсапп представились сотрудниками банка,если вы не даёте гарантии что деньги просто уйдут не в куда.Не рекомендую пользоваться данным банком никак картодержателям и вкладчикам
Çok uzun bir bekleme, burada çalışan 3 çalışan varmış gibi geliyor, 50 dakikadır sırada oturuyorum ve ilerleme kaydedilmiyor. Ve sonra bir çalışanın yanına oturduğun zaman sana diyorlar, başka bir zaman gel, sistemimiz çoktan kapandı. Bu sadece alay konusu, zaman kaybı ve en önemlisi ne uğruna?
Krediyi T bankasından bu cehenneme aktardık. Site çalışmıyor, banka kartı çıkarılamıyor ve onsuz kredi ödenemiyor.Ulaşmak gerçekçi değil. Bölümde bir çalışan ve bir kalabalık var, kartı 5 saat sırada beklemek gerekiyor. Ve bu sadece başlangıç…
Понравилось, что четко, по-деловому обслуживают, был у двух разных специалистов - работают профессионально. Проблему рассмотрели с разных углов, предложили варианты о которых я даже и не думал. Нравится деловой подход.
Внутри много пространства, высокие потолки - редко сейчас - выделяется на фоне обычных отделений.
Emekli maaşlarınızı kocanızla bankanıza aktardık ve çok pişman olduk! Ayın 9'unda emekli maaşlarını bize aktardılar ama paramızı kullanamayız! Onları bize vermiyorlar! Kişisel ofislerimize erişimi kapattılar, şikayetle birkaç kez aradılar, ancak herhangi bir önlem almıyorlar! Lütfen harekete geçin!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!! НИКОГДА не берите там кредиты, не открывайте вклады, самый паршивый банк с ленивыми и хитрыми работниками. Тянут решения вопросов, скрывают платежи, отказывают в предоставлении документов. Самый плохой банк с отстойным обслуживанием. Обходите его стороной.
Любопытное место с точки зрения путешествий во времени. Архитектура и атмосфера образца начала 2000-х. В общем-то и обслуживание на уровне того же периода. Рекомендую к посещению, чтобы более остро ощутить, как быстро двигается прогресс и как неравномерно. Эдакий музей старины.
Уралсибу похоже не нужны клиента. Утром работает только ОДИН операционист в зале с 8 рабочими местами. 50 мин среднее ожидание в очереди. Зачем этот банк даёт рекламу, если у него не хватает денег на второго операциониста??
Izmailovsky Bulvarı'ndaki şube. Bir operatör çalışıyor. Görünüşe göre üç kişi daha, salonda 5 kişi olduğu gibi, o sırada diğer görevleri çözüyor. Muhtemelen bu bankanın müşterisi olmayacağım
Ужасное отделение, ужасный банк, хам начальник отделения Михаил, который никак не захотел и даже в открытую выразил нежелание видеть меня в качестве клиента банка. такого хамства я не видела нигде, не советую становится клиентами этого банка никому
Худший банк , никому не советую, от вашего имени любой человек свободно может подать заявку на кредит, портя вам кредитную историю вечными отказами, не рекомендую!
Операторы говорят, что ничего не могут с этим сделать!
Очень долгое обслуживание. Офисов для физических лиц в городе мало. Немногочисленные сотрудники не успевают обслужить всех посетителей. Даже в небольшой очереди ждать можно часами и при этом безрезультатно. В прайм-тайм человек 5 (макс.) за час могут обслужить.
Ни о каких "до последнего клиента" речи не идёт - сотрудники молча встали и ушли.
В офисе на ВДНХ творится полный произвол! Не могу получить пенсию.То у них касса до 17-00 работает. Пришла в другой день пораньше- оказалось новые кассиры не могут еще выдавать деньги, у них на это нет приказа! И никакой информации ни на сайте, ни в офисе! Чтобы узнать, что мне не дадут деньги- отсидела в очереди полчаса. Потом минут десять операционист вбивала мои паспотрные данные, а потом отказала в выдаче денег. Предложили поехать в другой офис, а ближайший в часе езды!
Aralık 2024'ten bu yana kredi kartındaki nakit iadenin 1 ek yüzdesini kaldırmanız çok yazık, pzhl'yi bırakın)) Bu kolaylık nedeniyle bankayı kullanıyorum)
1 рабочая касса из 3 , очередь из 3 человек резко превращается в часовую очередь , в любом другом банке тот же вопрос легко решается за 5-7 минут ,крайне не рекомендую данный банк
По 2-3 звонка в неделю поступает с предложением карты от Уралсиб. Просьбы к операторам удалить телефон из базы обзвона и не беспокоить остаются без внимания. Прекратите этот беспредел