Hizmet en "en üst" seviyede! 😡 Depozitoyu açmak için bankaya döndüm, müdür Sang Ilyusa Tabrisovna sorumla ilgilenmeye başlıyor, atlıyor, ameliyathaneye gidiyor başka bir müşteriye hizmet vermeye başlıyor, şaşkınlıkla oturuyorum, işyerine geri dönene kadar bekliyorum, sonra eğlence başlıyor, geri döndü, sessizce başlıyor
Klavyeye tıklayıp aynı zamanda durmadan esneyerek para çekmek için beni kasaya yönlendiriyor, kasaya gidiyorum, sonunda neler olduğunu anlayamıyorlar - onlara kan paranızı taşıyorsunuz ve karşılığında harcanan sinirler ve zaman 🕘
Çalışanlarınız görevlerini profesyonelce yerine getirmeye başlayana ve daha değerli olanlar onları haklı çıkarmaya başlayana kadar, yüzünüz insanlara dönene kadar ofisleriniz boş kalacaktır. Çalışanınızın bana maaş kartını verdiği gün olduğu gibi, ancak kredi kartını almayı reddettiğim için etkinleştirmeyi "unuttum". Ama reddetti-çünkü çalışan kredi kartının da sorduğum sigortası olduğunu söylemeyi "unuttu". Bu arada, istemeden maaşlı bir müşteriyim - örgütü Uralsib'e sürdüler.
Не могла переводить деньги через СБП.Два раза обращалась в другие банки Уралсиба, говорили подождать и на этом всё.Вчера пришла на прием и попала к очень приятной девушке, которая сказала мне,что решит проблему и позже напишет.Мало верилось в это,но сотрудница банка ответственно подошла к этому делу и помогла. Очень благодарна ей,звали её Тансылу. Побольше бы таких отзывчивых людей.