Bankada taksitle ilgili son ödeme kaldı, tutarı bilmek ve ödemek istediler, çünkü her zaman fazla ödeme yapacaklardı. Erip'e göre tüm miktar ortadan kalktı. Banka çalışanı tutarı dile getirdi ve faturayı yazdı ve kasaya başvuracağını söyledi. Kasada, diğer bankaların kartlarına hizmet vermedikleri için kart ödemesini kabul edemeyeceklerini, sadece NAKİT olarak kabul edilemeyeceklerini söylediler. Bu gün taksitlerin kapatılmasıyla ilgili bir açıklama da veremediler, ancak ertesi gün belirlenen saatte 14-16 arasında onlarla iletişime geçmelerini söylediler. Kapının dışında sokakta bir ATM var, banka müşterisine girmemek de mümkün değil, kartla kaydırmanız gerekiyor. Nakit çekmek için 300 metre yürümek ve son ödemeyi kasada ödemek zorunda kaldım. Sözleşmenin kapatıldığına dair sms'in geleceğine söz verdiler, ki bu da olmadı.
Bankaya büyük bir sorum var, neden kasada nakit ödeme yapmaları gerekiyor???? Ve neden bir ekstreyi hemen almak mümkün olmasa da, diğer tüm bankalarda, taksit ödemelerinin sonunda ekstresi hemen verilir
Bildirimle ilgili olumsuz bir inceleme yazıyorum, VTB bankasından gelen SMS mesajıyla, 10 yıl sonra iddiaya göre bir borç var. Sözleşme, Vitebsk, Frunze 64'teki pasaportlu ofise ziyaret edilerek kapatıldı (bugün burası, taşınma ile bağlantılı olarak Moskova Pr-ct 16'nın ofisidir). Çağrı merkezine döndüm ve 800 b civarında bir miktar konuşuyorlar. Tüm bu 10 yıl boyunca neden eve, işe ve aramaya (en azından) tek bir mektup gelmediğini soruyorlar. Ulusal Banka'da VTB'YE borç yükümlülüğü hakkında bilgi bulunmamaktadır. Dilediler ve 1 gün insana borcu tahakkuk ettirdiler. Bir şey söyleyeceğim, bu banka kendine sorun kazandı! Taksit, kredi ve mevduat düzenlemenizi tavsiye etmiyorum!!!
Güvenle beş yıldız verebilirim. Beş yaşından sonra bankaya geldim. Görünüşe göre şu anda çok sayıda insan olması gerekiyor, ama gerçekte yok. Uzmanlar işle hızlı bir şekilde başa çıkıyorlar ve kimse burada uzun süre kalmıyor. İçi temiz, temiz. Bu ofis Frunze'deki öncekinden daha iyi)