Büyük sürprizime göre, çünkü şehrimizin birkaç kliniğine dönüyorum, çünkü birine kayıt yaptırarak davranıyorum, ancak orada uzman yok, diğerine bir çocuk götürüyoruz, ancak ilk kez böyle bir tavırla karşılaştım, yani :
Biletle, Chelyadko E.V.'nin hematoloğuyla randevuya geldim ve koridorda hastalara karşı iğrenç tavrından bahsetmeye başladılar, ancak başka seçeneği yok ve onunla randevu almam gerekiyor, çünkü büyük olasılıkla kullandığı tek hematolog o! Henüz bu tür doktorlarla tanışmadım ve gerçekten bu "uzmana" bir daha başvurmak zorunda kalmayacağıma inanmak istiyorum!
Bir damla insanlık değil, yani insanların zor sağlık durumlarında olduklarında bekledikleri şey budur, sadece küstahlık ve kabalık! Genel olarak, ilk kez bir "doktorun" test sonuçlarına 'temelde' bakmayı reddettiği gerçeğiyle karşılaştım!!! Bunu birkaç kez tekrarladıktan sonra soru ortaya çıkıyor;
- Bu bayan ne için orada?
Her yıl iş için tıbbi muayeneden geçmek için Ağustos'u titreyerek bekliyorum. Bu doktorlarla ilgili değil. Klinikte oldukça iyi uzmanlar var. İnsanlara karşı tutum meselesi, bazı noktalarda ihmal, örneğin kartlarda. 5 yıldır klinikte hizmet veriyorum ve şimdi 4. kez kartımı kaybettim. Ve her prosedür aynı olduğunda, arşivde oturuyorum ve dergideki flürografimi arıyorum, testleri tekrar alıyorum, vb. Şimdi başka bir kliniğe geçmem ve orada tıbbi muayeneye girmem gerekiyor. Bunu karttan çıkarmadan yapamam! Kayıt defterinden bir ifade almak için bana yanlış ofise bir bilet verdiler, 1 saat sonra sırada öğrendiğim bir şey. Doktorun ofisinde bana dediler ki: Gidin hemşire Irina'yı arayın, ofisi hatırlamıyoruz ama orada bulacaksınız. 2 saattir Irina'yı bekliyorum oturuyorum. Oturacak daha ne kadar var?…
20 yılında Covid'de terapistin bana covid'im olmadığını nasıl kanıtladığını hatırlamak istemiyorum ve sonra neredeyse yüzde 40 akciğer hasarı ile hastaneye gittim. Ve bundan sonra kart da kayboldu
Elektronik biletin tanıtılmasıyla birlikte büyük kuyruklar oluştu. Birkaç kez, yanlış bir yere bir noktaya değinildiğinde kuponlarla ilgili kafa karışıklıkları oldu ve doktor randevuya başlamış olmasına rağmen ofisten hemşire kuponu yeniden basması için gönderdi. Ve bu, harcanan zamana ek olarak 20 dakikadır.
Koridordaki hastalar için yeterli kanepe yok. Sıralar büyük ama oturacak yer yok. Yine de bu kuruma çok sağlıklı insanlar gelmedi, çoğu zaman yaşlılar. Doktorlara göre ultrason çok dikkatli yapılır. Florografi, testler - hızlı. Röntgen her zaman yönü okuyamaz. Eğer onlar boynunu okuduysa, o zaman onlara doktora eliyle geldiğini kanıtlayamazsın. Eczanelerde yeterli ürün yelpazesi var, ancak fiyatlar en ucuz değil. Gardıropta bir adam doğrudan bir meteor) Onun için hiç bir sıra görmedi. 2 kadın o kadar çabuk hizmet etmedi ki, yalnız başına. Mamologlar çok özenli. FGDS ofisinde her zaman gırtlak anestezisinin olmasını isterim, herkes bu işleme dayanamaz. Genel olarak, tıbbın mevcut olması ve doktorların çoğunun henüz tükenmemiş veya aşağılanmamış olması sevindiricidir. Özellikle hasta olan insanlarla çalışmak çok zordur. Meslekten kaçmayanlara teşekkür ederim.