Arkadaşlar, herkese selamlar. Barlar mağazası hakkında bir inceleme yazmak istiyorum. Ozon'daki bars mağazasından Guide TR420 termal görüşünü satın aldım. Termal kamerayı almak için özel olarak inceleme yazmadım. Kendini göstermesini bekledim. Sonuç olarak, bir sezon onunla muhteşem bir şekilde avlandı. Gelecek sezona kadar kasaya koydum. İkinci sezon geldi, onu kasadan çıkardım, açtım ve onda bir sorun olduğunu anladım. Aynaya gittim, yansımayı test ettim, iki kez kontrol ettim ve aynada gerçekten hiçbir şey yok, sadece gri bir ekran! Termal kamera pratikte görmeyi bıraktı, Ağaçları, çalıları, toprağı sadece gri bir lekeyle boyadı. Hiçbir şey görünmüyordu. Kapsam için garanti kartında belirtilen telefonla Bars mağazasına ulaştım, mağazanın web sitesinin bir fotoğrafını ekleyeceğim. Çocuklar bana sorunumu açıklamamı ve e-postalarına atmamı söylediler. İki gün sonra benimle iletişime geçtiler ve termal görüş görüşünü mağazalarına göndermelerini istediler. Bunu hemen yaptım. Kapsamımı aldılar ve Rehber Garanti atölyesine gönderdiler. 30 gün boyunca Bars mağazasındaki adamlarla aradım. Ancak atölye benim görüşümden onlara net bir şey söylemedi. Bars mağazasındaki adamlar, 30 gün geçtiği durumla ilgili olarak atölyeyle iletişime geçtiler ve atölye zamanını geciktiriyor ve hiçbir şeyi açıklamıyor. Garanti hizmetinin ne için olduğunu, evet, bunun bir garanti durumu olduğunu söyledi, ancak tamir edilecek yedek parçalarımız yok ve hala zamana ihtiyaçları var vb. Mağazadaki adamlar derhal garanti atölyesine bir hafta içinde tamir edilmesini veya onlara yeni bir görüş gönderilmesini talep eden bir talep mektubu gönderdiler. Garanti atölyesinin bu süre zarfında tamir edemeyeceklerini ve yeni bir görüş için değişimi kabul edemeyeceklerini yazdığı şey. Bars mağazasındaki adamlar bir gün içinde onu bana SDEK nakliye şirketine gönderdiler. Ve gönderildiğimden beş gün sonra yeni bir görüşüm vardı. Ve Bars mağazasındaki adamların yeni kapsam için garanti kartını iki yıl garantiyle doldurmalarına şaşırdım. Bu mağazanın çalışanlarına çok teşekkür ederim, dürüst olmak gerekirse, müşterilerine bu kadar özen gösteren bu tür insanlar ve dükkanlar olmasına çok şaşırdım. Duyarlı adamlar her şeyi net bir şekilde yapıyor, özellikle satıştan sonra müşterinin sorununa karşı sorumlu tutumları ve garanti davasının ortaya çıkması nedeniyle beş yıldızdan güvenle 100 yıldız verebiliyorlar. Benden çok teşekkür ederim çocuklar! Ben sadece mutluyum! Geri bildirimimi doğrulamak için fotoğraf ekliyorum
Купили тепловизор аркон ст 25 через озон оказался брак продавец на связь не выходит, игнорирует сообщение, лучше купить у официального дилера, здесь лучше не покупать.
Заказал бинокль. Магазин не отреагировал. Ладно, не гордые, позвонил сам. Ответил хамоватый персонаж. Уточнил у него есть ли товар, не нарушены ли пломбы. Да, все есть в наличии, товар новый. Курьера направить не можем (ковид), либо приезжайте, либо СДЭК. Договорились, что приеду на неделе. В итоге удалось вырваться с работы в тот же день. Приезжаю, трачу деньги на такси. Никакого офиса по адресу нет. По телефону тот же персонаж отвечает, что товар на складе и будет завтра, приезжайте завтра либо оплатите безналом по счету и направим СДЭКОм. При этом ни малейшей попытки извиниться, пойти на встречу и организовать доставку... Молодцы, удивили, так удивили. Позорище.
если вашего заказа нет в наличии, то вам даже не перезвонят, чтобы уведомить об этом. не вздумайте платить онлайн
İ
İsimsiz yorum
13 Eylül 2021
Продавцы видимо сидят за зарплате , а не от выручки , по этому им вообще на все ,все равно и клали они на твои просьбы .этот магазин для меня умер , если не верите зайди сами .
Оптики большой выбор. Поставщик пульсар, цена на приборы адекватная. Но вот с емонтом и профилактикой очень долго. Отдал прибор на диагностику 3 месяца жду.
Клиентоориентированность на нуле, заказы на сайте ничего не значат - надо звонить и узнавать все по телефону. Заявленные на сайте часы работы не соответствуют действительности.