Müşteriye karşı korkunç bir tutum. Adam kendisinin müdür olduğunu söyledi. Tamamen görmezden geliyorum. Açıklama yok. 2 dakika konuştuk ve tüm sorulara olumsuz cevap verdim. Das'ın ancak kazanı satın aldıktan sonra açıkladığını söylüyor. Ve açıklama yoksa nasıl satın alınır. Her şeyi söylemeyeceğim. Söylemeyeceğim, vb
Mükemmel hizmet, agv'nin arızasıyla kişisel olarak iletişime geçtim.Bir uzman birkaç dakika içinde geldi nedenini buldu ve değiştirilmesi gereken parça için + 1 yıl garantiyi ortadan kaldırdı.
Anna'ya cevap vermek istiyorum!Baksi satın aldı ve unuttu, 10 yıl böyle, Ancak su alanında bir yıl çalışıyor ve 9 onarım yapıyor ve her sezon 100 bin onarım için Anna böyle! Güzel mağaza ! Tavsiye ederim!!! çocuklar tuhaf!!!
Isıtma kazanları için kozmik fiyatlar. Aksine, fiyatların daha düşük olduğu ve hizmetin daha iyi olduğu Su alanlarında satın aldım. İlan üzerine bir montajcı buldu, kazanını baksi'ye tavsiye etti ve bu mağazaya gönderdi. Görünüşe göre satışların bir yüzdesine sahip, çünkü "dişlerini gıcırdayarak " kazanı Su alanından kurmayı kabul etti.