14.08.2021'den 24.08.2021'e kadar Delphin rekreasyon merkezinde dinlendik. 08/14/2021 saat 8: 00'de geldik. İç avluya girdik. O çok güzel. Bölgeye girer girmez, birinci kattaki bu ayrı salonun resepsiyon odasına davet edildik. ayrıca güzel görünüyordu. Memnun olmayan bir yönetici bizi karşıladı. Neyi evet, nasıl olduğunu açıkladım. Yerleşime, hoşnutsuz bir kadın saat 13 veya 14 civarında dedi. Varışta sokakta binadan tuvalete gidilebilir. İçindeki kapı kapanmıyordu.
Böylece çantaları yönetimde bıraktık ve denize gittik. Plaj kirli. Sigara izmaritleri, plastik bardaklar, sahil boyunca çeşitli uçuş öncesi parçalar yuvarlandı ya da kuma gömüldü. Çok az şezlong var. Herkes için yeterli değil. Onları sabah 8'de almanız gerekir, çünkü yarım saat içinde sökülürler.
Zamanı geldiğinde numaranın ne olduğunu sormaya gittik. Bize numaranın hazır olduğu söylendi. Odaya girdiğimizde, yarısı aceleyle temizlendiğini anladık. Yatak vardı ve 3 havludan 2'si temizdi. Biri kirli ve diğeri dolabın üzerindeydi, hepsi toz içindeydi.
Odanın durumuna kızdıktan sonra müdüre gittik. Ona yaklaştıktan sonra sordu: "sho ister misin?". Biraz şaşırdım, odada gerekenden daha fazla havlu olduğunu ve bunlardan 2'sinin kirli olduğunu, üzümlerin de yattığını ve balkona açılan kapının ancak kanepeyi hareket ettirirseniz açıldığını söyledim. Sözlerinden sadece gereğinden fazla havlu olduğunu duydu. Temizlikçiye aptal bir aptallıkla hakaret etti ve onu azarlamaya davet etti. Kadın (temizlikçi kadın) yaklaştığında, dudaklı yönetici ona gerekenden fazla havlu olduğunu söyledi.
Numaraların eşya listesinde (tek odamız vardı) 3 havlu listelendiğini söyledim. Bunun için müdür bunun doğru liste olmadığını söyledi ve temizlikçiye 2 kirli havlu almasını emretti. Temizlikçi, bu rahatsızlıktan dolayı kibarca bize tüm havluları işaretlemeyi teklif etti. Dudaklı müdürün yanımızda dediği şeye: "Hiçbir şeyi değiştirmelerine gerek yok! Al şunu, 2 kirli havlu söyledim ve onlara başka bir şey verme!". Çok saygısızca söylendi ve sanki hiçbir şey duymuyormuşuz gibi. Şoktaydım demek hiçbir şey söylememek.
Sonra odaya gittik ve temizlikçi kadın 2 kirli havlu aldı.
Numarayı anlatmaya devam ederek tekrarlayacağım, çünkü benim için bir mesafe vardı - balkona girebilmek için üzümlerin altında yattığı çocuk kanepesini uzaklaştırmak gerekiyordu. Balkonda buzdolabı duruyordu. Ayrıca çamaşır kurutma makinesi, masa ve sandalyeler de var. Balkondan denize ve havuza bakıyordu. Balkona şok edici bir geçişten sonra, Sovyet döneminden kalma, içinde 2 geri çekilebilir raf bulunan bir dolap ve diğer her şey dış giyim için (askılı) bir alan fark ettiler. Aynı günlerden 1 komodin de vardı. Yatak çift kişilik. Şiltede yaylar hissedilir. Odada klima var ama soğuğu zorlukla verdi. Ön kapının ve tuvaletin kapısının konumuna da özel dikkat gösterilmelidir. Aynı anda açılamazlar, aksi takdirde çarpışırlar.
Duşakabin, tuvalet, lavabo.
Akşam denizden sonra balkonda oturup denize bakmak güzeldi. Ancak saat 23: 00'ten sonra, iç avluya giden ışıklar kapalıydı ve gardiyan, hayranıyla birlikte bölgede dolaşıp onları aydınlattı ve yarım ton konuşsanız bile yatağa yatırdı. Şirkette oturmak imkansızdı. Alışveriş yaparken konuşmak rahat olmadığı için. Gülmek ya da duygusal olarak konuşmak da imkansızdır çünkü gardiyanın kızgınlığına neden olacaksınız.
Sabah ve akşam bir çocuk programı vardı - şarkılar ve danslar, uyumayı seviyorlarsa biraz engel oluyorlar.
Görünüşe göre oda temizliği her 5 günde bir, yani dinlenmemiz için 1 kez yapılıyor. Her gün kum toplanıyor, toz, bir şeyler dökülecek...farklı şeyler oluyor. Odada ne paspas ne de çöp torbası olmadığı için kendimiz temizlemek imkansızdı, daha sonra olması gerektiği ortaya çıktı.
Delphin rekreasyon merkezinde vatandaşlarla tanıştık. Odalarında paspasları vardı ve onarımları daha iyiydi, bizim kadar ölü odalar değildi.
6. günde dudaklı yöneticiye yaklaştıktan sonra temizliğin olup olmayacağını sormaya karar verdiler. Hoşnutsuz bir havayla, "ne istiyorsun?". Odamı temizlemenin zararı olmayacağını söyledim. Bugün işe yaramayacağını söyledi.. Büyük giriş ve yarın için randevu almayı teklif etti.
Ertesi gün, ilk gün bağırdığı kadın numarayı temizledi. Odayı temizlerken temizlikçi kadın sordu: "peki ya çöp torbalarınız, bezleriniz yoktu... ve başka bir şey mi (hatırlamıyorum)?" Hayır dedim" dedim. Olması gerektiğine şaşırdım.
Genel olarak, numaralar konfigürasyonda farklılık gösterir. Birinin havzası kırılmış. Bizde kırılmadı. Birinin paspası var. Bizde yok. Birinin duş odası bozuk.
Sadece ilk hattın, pencereden denize ve temiz havuza bakmaktan memnuniyet duyuyordu.
10 gün içinde plaj sadece daha kirli ve kirli hale geldi. Burada şunu söyleyebilirim ki yunus işçileri temizlenmemişti, ama insanlar da domuzdu.
Genel olarak, Yunus çalışanlarından, özellikle yönetici ve sık oda temizliğinden yeterince saygı duyulmadı. Bunun için temiz havuz için 1 yıldız ve 1 hat.
Kendi gücünüzle ulaşmak zordur. Her 4 günde bir çamaşırları değiştirin. Mikrodalga fırın ve güç yok. Çalışmayan bar ve kafe
Artılardan.
Yüzme havuzu var. Yakınlarda dükkanlar ve kafeler var. Bazılarının kartla hesaplama seçeneği vardır. Wi-fi var